iemand in mijn buurt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser37563

Guest
er zit iemand in de buurt die 4,5k punten heeft
en hij heeft 2 dorpjes gecleared van 4,5 k en 1k
en kan dus nou goed edelen. en heeft zo 10k punten bij elkaar
ik daarentegen heb bijna adelshoeven.
en wil iemand edelen van 600 punten. dus nooit zoveel als hem. wat kan ik het best doen om mijzelf te verdedigen hiertegen in de verdere toekomst?

alsjeblieft willen jullie ervaren spelers helpen
 

DeletedUser

Guest
er zit iemand in de buurt die 4,5k punten heeft
en hij heeft 2 dorpjes gecleared van 4,5 k en 1k
en kan dus nou goed edelen. en heeft zo 10k punten bij elkaar
ik daarentegen heb bijna adelshoeven.
en wil iemand edelen van 600 punten. dus nooit zoveel als hem. wat kan ik het best doen om mijzelf te verdedigen hiertegen in de verdere toekomst?

alsjeblieft willen jullie ervaren spelers helpen

Speer/zwaard maken :)

Zoek een groter target en clear dat =)
 

DeletedUser37563

Guest
ik wilde eerst een off dorp maken, maar door dit
denk ik dat ik een deff dorp moet maken.
en ik ben met 1000 bijlen al iemand aan het clearen waarvan
ik weet dat ik win. ik heb 1200 speer en 800zwaard
en heb 2,5 k punten
 

DeletedUser56576

Guest
Oke probeer een beetje te mixen en vaste aantallen te maken.


Dus:

maak eerst nog 200 zwaard bij, daarna weer 100 bijl/100 speer/100 zwaard en zo een tijdje doorgaan totdat je genoeg hebt om jezelf te verdedigen en toch ook anderen kan aanvallen.
 

DeletedUser43257

Guest
En maak liever te veel troepen dan te weinig. troepen kunnen nooit kwaad doen, te weinig wel. Dus je kan beter 2 dagen full troepen maken als je denkt dat hij je gaat edelen :) En misschien eens proberen achter zijn troepen aantallen te komen?
 

DeletedUser37563

Guest
heb een keer van hem een clear doorgestuurd gekregen

2,5 k bijl en 500 lc. en edelmannen heeft hij 1 of 2.

ben ook bijna toe aan edelman en daarna na dat ik iemand edel van 700 p dan ga ik ff full defence bouwen :)
 

DeletedUser46302

Guest
Oke probeer een beetje te mixen en vaste aantallen te maken.


Dus:

maak eerst nog 200 zwaard bij, daarna weer 100 bijl/100 speer/100 zwaard en zo een tijdje doorgaan totdat je genoeg hebt om jezelf te verdedigen en toch ook anderen kan aanvallen.

haha! was dit je tactiek op classic? ...figures...
 

DeletedUser46302

Guest
tjongejonge, wij proberen hem te helpen! hij kan niet backtimen dus is dat het beste voor hem om te doen. dus in de hoek weer jij.

t beste? dat hij zn hoeve gebruikt om die andere speler zn 4.5k dorp te edelen...clear in nachtbonus terug laten komen...tadaaaahhh
 

DeletedUser43257

Guest
t beste? dat hij zn hoeve gebruikt om die andere speler zn 4.5k dorp te edelen...clear in nachtbonus terug laten komen...tadaaaahhh

treintje bouwen met GS levels duurt wel even. denk je dat die vent die hij attacked geen deff heeft? denk je dat hij niet kan snipen. en met 1/2 edels lukt je nooit
 

DeletedUser37563

Guest
Lol een speler van 200k punten had mij verkeerd aangevallen
En ben daardoor al mijn troepen kwijt :( wat nu ?
 

DeletedUser37563

Guest
het is zo dat hij iemand aan moest vallen naast mij.

hij wilt mij niet edelen dat kost hem 24 uur
 

DeletedUser5071

Guest
haha! was dit je tactiek op classic? ...figures...

Nee, mijn 2 volledig uitgebouwde clear moeten hier nog ergens op het forum staan.
(dood gemaakt wanneer ik sliep)

Alleen moeten mensen die de skills nog niet zo goed kennen een andere tacktiek gebruiken.
Chris deed nooit iets verkeerds.
Wel grappig dat mensen die het nooit zo goed kunnen doen als hem en zoveel inzet en pret tonen, dat zij net altijd op zijn kap zitten.

Slaafje, mooie uitleg schat
 

DeletedUser43257

Guest
naneke, laat die noep toch. Hij kan niet eens normaal iemand helpen :eek: laat staan zelf spelen...
 
Reactiescore
151
haha! was dit je tactiek op classic? ...figures...

Hij speelde full offence en was toch echt een van de hardst groeiende spelers, zowel kwa clear als kwa dorp, met aardig wat skills om het te backen.

Toen hield ik hem een beetje voor de gek om een directe aanval uit te lokken wat hem z'n clear kostte, waar hij uiteindelijk bijna overheen kwam ook nog, in my opinion geen slechet spelers dus.

Wel jammer dat ik nooit een held van de dag award heb gekregen daarvoor :(
 

DeletedUser5071

Guest
Hij speelde full offence en was toch echt een van de hardst groeiende spelers, zowel kwa clear als kwa dorp, met aardig wat skills om het te backen.

Toen hield ik hem een beetje voor de gek om een directe aanval uit te lokken wat hem z'n clear kostte, waar hij uiteindelijk bijna overheen kwam ook nog, in my opinion geen slechet spelers dus.

Wel jammer dat ik nooit een held van de dag award heb gekregen daarvoor :(

Van mij krijg jij de Held van de Dag award omdat je de classic zo leuk maakte.
Me love you!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan