Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

DeletedUser

Guest
misschien iets doen dat je ook kan kiezen bij welke speler je in de buurt kan beginnen
 

DeletedUser67762

Guest
Stammen awards moeten zeker komen!
Als goed is moet je bij dit spel als stam overleven en domineren, daar passen awards voor een stam helemaal bij :D

idd

misschien iets doen dat je ook kan kiezen bij welke speler je in de buurt kan beginnen

dit heb je in het begin van de wereld maar dan moet je er vlug bij zijn (dan ben je als eerste bij je vriend in gemapt / gedeelt)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of dit allemaal mogelijk is wat ik hier schrijf, maar ik heb wel enkele ideeën om het dorp nog verder uit te bouwen:

Er is een muur, maar waarom bestaat er geen mogelijkheid om bv een sterk uitgeruste toren te bouwen, waarin je verdedigers kunt installeren zodat je beter bestand bent aanvallen van katapulten? Natuurlijk wel dure kost een toren bouwen. Je kunt ook de muur zelf nog verder uitwerken door attributen te gebruiken als stenen gooien en pek.

Smederij kun je volgens mij ook nog echt met veel meer mogelijkheden uitbreiden, misschien wel te gedetailleerd: Verbetering van schilden en wapens. Mogelijkheden tot het gebruik van Goedendags of andere wapens. Het maken/herstellen van wapenuitrusting of hoefijzers.

Een andere punt waaraan ik dacht is het aanpassen van het versturen van troepen. bv: Je ondersteund een speler. Om die troepen opnieuw te kunnen gebruiken, moet je ze eerst terughalen. Maar het zou soms handig zijn dat je ze rechtstreeks kunt sturen naar waar je ze wilt.

Een mogelijkheid tot het aankopen van huurlingen? Gebruik maken van munten uiteraard en voor een bepaalde duur. En met verschillende aspecten: Aanvallend, verkennend, spionnen die kunnen saboteren.

Waarschijnlijk zit er niet iets bij dat kan gebruikt worden, maar is er misschien iets dat tot iets kan leiden :)
 
Reactiescore
1.037
Tw is al compleet als het ware, er komen geen aanpassingen aan dorpen en of troepensoorten meer;)
 

DeletedUser

Guest
En toch kun je niet blijven stilzitten :) Er moeten regelmatig nieuwigheden doorgevoerd worden, anders blijf je stilstaan en stilstaan betekent achteruit gaan.
 

DeletedUser66026

Guest
En toch kun je niet blijven stilzitten :) Er moeten regelmatig nieuwigheden doorgevoerd worden, anders blijf je stilstaan en stilstaan betekent achteruit gaan.

Stilzitten legerkampen waren nieuwe dingen?:rolleyes:
 

DeletedUser62766

Guest
Ik vind OS direct doorsturen helemaal niet een heel raar idee.
 

DeletedUser

Guest
ik heb een idee weet niet of het hier hoort maar plaats het hier gewoon

zoals jullie allen weten zijn de afmetingen voor je profiel plaatje best wel klein ( max. 240x180, max. 120kByte, (jpg, jpeg, png, gif)
) dus je ziet niet altijd wat er staat en je moet altijd goed kijken als je een plaatje ziet nou was mijn idee
om die afmetingen groter te laten maken zodat je toch ziet wat er staat en je hebt je eigen foto van je profiel


ik zou zelf zeggen als afmeteing max. 480x360. nax dan zijn ze redelijk groot en heb je ene duidelijk beeld


mvg
 

DeletedUser

Guest
ik heb een idee weet niet of het hier hoort maar plaats het hier gewoon

zoals jullie allen weten zijn de afmetingen voor je profiel plaatje best wel klein ( max. 240x180, max. 120kByte, (jpg, jpeg, png, gif)
) dus je ziet niet altijd wat er staat en je moet altijd goed kijken als je een plaatje ziet nou was mijn idee
om die afmetingen groter te laten maken zodat je toch ziet wat er staat en je hebt je eigen foto van je profiel


ik zou zelf zeggen als afmeteing max. 480x360. nax dan zijn ze redelijk groot en heb je ene duidelijk beeld


mvg

1. Hoort hier idd niet echt, kun je beter een eigen topic voor aanmaken.
2. Als je de tekst niet kan lezen moet je de tekst gewoon groter maken?
3. Met 480x360 krijg je wel heel grote profielfoto's..
 

DeletedUser

Guest
1. Hoort hier idd niet echt, kun je beter een eigen topic voor aanmaken.
2. Als je de tekst niet kan lezen moet je de tekst gewoon groter maken?
3. Met 480x360 krijg je wel heel grote profielfoto's..

klopt is maar een idee he ( over die grote ) ja klopt alleen hoe groter jij je tekst maakt des te minder zichtbaarder je plaatje wordt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Je naam is toch niet zo lang? Dan hoeft het toch ook niet veel plaats in te nemen?
 

DeletedUser

Guest
Jongens, waar ik aan zat te denken is een knop links onder om accounts te switchen.

Er is er al 1 voor werelden maar met accounts zou mij bv in de ochtend veel tijd besparen.
Ik dacht gewoon dat je dan ergens bij instellingen je account naam + WW kan invoeren en ook weer kan verwijderen.

Verder dat je dan gewoon een zijkolom krijgt als je met je muis over de account naam heen gaat, in deze zij kolom staan dan weer de werelden waar dat acc actief op is.

Wat denken jullie ervan?

LarsDG,
 

DeletedUser

Guest
Jongens, waar ik aan zat te denken is een knop links onder om accounts te switchen.

Er is er al 1 voor werelden maar met accounts zou mij bv in de ochtend veel tijd besparen.
Ik dacht gewoon dat je dan ergens bij instellingen je account naam + WW kan invoeren en ook weer kan verwijderen.

Verder dat je dan gewoon een zijkolom krijgt als je met je muis over de account naam heen gaat, in deze zij kolom staan dan weer de werelden waar dat acc actief op is.

Wat denken jullie ervan?

LarsDG,

dat kan zolang je solo speelt. Mocht je vele verschillende co's hebben op verschillende werelden dan lijkt me dat een minder strak plan.
 

DeletedUser

Guest
waarom?

Als je je acc instellingen gewoon IP gerelateerd maakt.
 

DeletedUser

Guest
Iets anders waar ik al een tijd zit over na te denken. Een wereld, zoals bv de Casual, zo maken, dat er enkel tussen 20-22u gespeeld kan worden. Niet een speed wereld. Maar elke dag enkel toegang tijdens die uren. Dan kan iedereen even lang erop zitten :)
 
Bovenaan