Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

Deleted User - 9131

Guest
Word er nog iets gedaan met die doorgestuurde ideeën

Ideeën die daadwerkelijk doorgestuurd worden naar InnoGames (dus die al een heel proces achter de rug hebben) worden door medewerkers van InnoGames bekeken en indien mogelijk worden deze ideeën uitgewerkt, dit kan echter enkele maanden duren en helaas is het momenteel nog zo dat hierover geen bericht volgt, ook niet als een idee is afgekeurd bij het bedrijf. Ik meende echter dat ze hier wel aan werkten, ik weet niet wat de status daarvan is.
 

DeletedUser

Guest
Yeey me eerste post op het forum! Nou, ik heb wel een idee.
In wereld 29 ben ik nu begonnen, en daar heb je wel een ridder, maar geen wapenkamer.
Dus misschien een grafische update dat in een wereld met vlaggen het standbeeld een vlag is, ofzo? :)
 

DeletedUser63648

Guest
Yeey me eerste post op het forum! Nou, ik heb wel een idee.
In wereld 29 ben ik nu begonnen, en daar heb je wel een ridder, maar geen wapenkamer.
Dus misschien een grafische update dat in een wereld met vlaggen het standbeeld een vlag is, ofzo? :)

nee, want er komen ook nog werelden met wapenkamers en vlaggen.
 

DeletedUser

Guest
als je iemand wilt aanvallen en je hebt van een grondstof niet genoeg dan pas je zelf aan hoeveel de troepen dan meenemen. bijvoorbeeld je mag 10.000 gs meenemen en je neem van ijzer 8.000 en van leem en hout 1.000
 

DeletedUser58560

Guest
Is al vaker voorgesteld, en iedere keer weer afgewezen.
 

Deleted User - 9131

Guest
Bloedt* en inderdaad, maar ik had ook nooit gedacht dat dit forum een succes zou worden, we hebben namelijk een eigen subforum voor ideeën, waarom dan ook nog een topic om ideeën te bedenken? :p
 

Deleted User - 9131

Guest
Ik denk persoonlijk dat het geen bijdrage heeft, maar goed.
 
Reactiescore
1.018
Tijd om hier weer wat leven in te blazen, ik zie dat er nu ook [afgekeurd] staat bij meerdere ideeën die doorgestuurd zijn naar Innogames. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden van het afkeuren, was het technisch niet mogelijk? Was het niet nuttig genoeg?
 

DeletedUser

Guest
Ik speel al een tijdje de settlers en daar heb je in het begin een hoeveelheid bouwvergunningen ,

met deze bouwvergunningen kun je dan gebouwen bij maken tot deze op zijn,

Dan als je kampen met vijanden verslaat krijg je bouwvergunningen bij als beloning,

misschien is dit nog een idee voor tw

op w29 krijg je volgens OD groei een vlag erbij, dezelfde cronologie kun je dan gebruiken voor bouwvergunningen te verkrijgen ofzo

het gevolg is dat je zonder bouwvergunningen geen gebouwen meer kunt bouwen en enkel kunt troepen aanmaken of muntjes slaan

misschien wel nog tof als het idee beter wordt uitgewerkt :p


wat denken jullie ??
 

DeletedUser56859

Guest
Ik speel al een tijdje de settlers en daar heb je in het begin een hoeveelheid bouwvergunningen ,

met deze bouwvergunningen kun je dan gebouwen bij maken tot deze op zijn,

Dan als je kampen met vijanden verslaat krijg je bouwvergunningen bij als beloning,

misschien is dit nog een idee voor tw

op w29 krijg je volgens OD groei een vlag erbij, dezelfde cronologie kun je dan gebruiken voor bouwvergunningen te verkrijgen ofzo

het gevolg is dat je zonder bouwvergunningen geen gebouwen meer kunt bouwen en enkel kunt troepen aanmaken of muntjes slaan

misschien wel nog tof als het idee beter wordt uitgewerkt :p


wat denken jullie ??

Dus dan word je verplicht om oda te krijgen?
Ik hoef dat niet hoor
 
Bovenaan