Icon. vs [F.M]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
de belangrijkste subforums was ik er, attack en ondersteuning, heb ook mijn fakes verstuurd voor jouw actie, en heb altijd def aangeboden.

Ja offtopic liet ik ongemoeid, maar dat heefts met de werking van de stam te maken..

Ach je moet toch iets vinden hé voor me te kunnen zwart maken, na al die pijnlijke tekortkomingen die ik van je opgesomd heb :D

maar kom, laatste post erover, want het draait uit op een welles-nietes topic :p
Pijnlijke tekortkomingen haha.
Ochja ik maak er geen woorden meer aan vuil... bewijs jezelf gewoon en praat dan.:)
 

DeletedUser33828

Guest
mensen free is weg door de schuld van elle zwakelingen die niet wouden stand houden punt uit.
 

DeletedUser22686

Guest
Haha denk wat je wilt swasje :) wie raped ook weer een eigen stamlid?
Ohja... SwaS

Tja, ik ben niet hele goede vriendjes met de vijand... En ik spioneer niet. Pijloo's straf was daarna duidelijk, erg jammer.

Tevens kon hij niet eens een dorp clearen, hij had nauwelijks troepen. Hij vroeg alles: Kan je dat dorp voor me scouten, kan je hem voor me clearen, kan je hem voor mij vooredelen?

Tevens zijn er meerdere klachten geweest over Pijloo.

Uitleg is duidelijk, hoop ik?
 

DeletedUser

Guest
mensen free is weg door de schuld van elle zwakelingen die niet wouden stand houden punt uit.

oja? cool wie is dan zwak? ik? ik zat namelijk in de leiding.

post iets waar je iets van af weet, en roep geen stomme dingen aub
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik ben niet hele goede vriendjes met de vijand... En ik spioneer niet. Pijloo's straf was daarna duidelijk, erg jammer.

Tevens kon hij niet eens een dorp clearen, hij had nauwelijks troepen. Hij vroeg alles: Kan je dat dorp voor me scouten, kan je hem voor me clearen, kan je hem voor mij vooredelen?

Tevens zijn er meerdere klachten geweest over Pijloo.

Uitleg is duidelijk, hoop ik?
Ochja had hem tenminste op een eerlijke manier geedeld.:)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jullie problemen echt niet eh:eek:

Free. is uit elkaar door een ruzie, hou dan gewoon je bek tegen elkaar.
Maar nu gaan jullie hier weer verder -.-

Schiet je ook geen f*ck mee op.
 

DeletedUser33828

Guest
Dat is niet waar... T.R deed weer waar hij goed in is, en dat pikte de leden niet :D

jah is deels waar , ik was er zelf niet bij maar ze zeggen alemaal dat het TR was dus kan ik moeilijk iets tegen bewijzen he
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jullie problemen echt niet eh:eek:

Free. is uit elkaar door een ruzie, hou dan gewoon je bek tegen elkaar.
Maar nu gaan jullie hier weer verder -.-

Schiet je ook geen f*ck mee op.

Inderdaad, ik loop me hier ook al flink te ergeren over jullie beide gedrag.
Het is gebeurd, fijn, jullie weten de redenen waarschijnlijk zelf het beste, die hoeven jullie aan ons echt niet nog een keer te vertellen, want het interesseert ons echt helemaal niets. :eek:

Jullie zullen best jullie redenen hebben waarom jullie boos zijn, maar laat ons daar alsjeblieft buiten en regel dit in-game.
 

DeletedUser22686

Guest
Ochja had hem tenminste op een eerlijke manier geedeld.:)

Jij moet er niet veel tegen hebben, of wil je zeggen dat je zelf niet zoiets doet?:rolleyes:

Ik snap jullie problemen echt niet eh:eek:

Free. is uit elkaar door een ruzie, hou dan gewoon je bek tegen elkaar.
Maar nu gaan jullie hier weer verder -.-

Schiet je ook geen f*ck mee op.

We moeten toch ergens oorlog voeren:D
 

DeletedUser20989

Guest
*kuch* misschien dat er wat meer aanvallen gepost kunnen worden, het is toch Icon. vs [F.M], in een oorlog...
 

DeletedUser20989

Guest
Ja zou eigenlijk wel slim zijn idd, maarja zag 3pagina's lang, geen aanval/def berichten (toen ik er snel overheen las).
 

DeletedUser

Guest
jah is deels waar , ik was er zelf niet bij maar ze zeggen alemaal dat het TR was dus kan ik moeilijk iets tegen bewijzen he

even voor de duidelijk heid:

het was niet alleen TR's zijn schuld. ook mijne, en ook die van kevin. dus aub niet de schuld op 1 persoon schuiven.
 

DeletedUser33828

Guest
even voor de duidelijk heid:

het was niet alleen TR's zijn schuld. ook mijne, en ook die van kevin. dus aub niet de schuld op 1 persoon schuiven.

doe ik niet ik wil geen ruzie alstublieft zo iemand ben ik niet (buiten W9 dan)
Maar ik zeg alleen wat ik heb gehoord he mensen :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: [F.M]
Players:

Side 2:
Tribes: R.
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 38
Kant 2: 63
Verschil: 25

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 5
Verschil: 5

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 123,855
Kant 2: 351,578
Verschil: 227,723

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 43,394
Verschil: 43,394

image.php
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan