Icon. vs [F.M]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forumlezers,

15/06/09 was het dus zover, een massa-aanval op CyDro door NOBODY en nog een paar Icon. spelers die meededen.
De aanval is vrij geslaagd want de speler heeft heel wat schade(vooral zijn troepen dan) en ook 3 dorpen zijn overgenomen.(2 nu onder het beheer van Team Rocket en 1 onder het beheer van Dennnisss123) Wat met de os van zijn toen nog stamleden is anders had hij alles verloren.
Door CyDro zijn dictatuur en zijn puntengeilen hebben al zijn leden(na Team Rocket) hem in de steek gelaten en zijn in de nieuwe stam van k74/k75 Icon. toegetreden.
Tot mijn spijt merkten we dus dinsdag dat CyDro naar [F.M] gevlucht was, waarschijnlijk om van [F.M] leden os te gaan vragen.Hierbij heb ik SwaS meerdere keren gewaarschuwd dat Icon. ging ingrijpen maar hij negeerde het:

Team Rocket op 15.06. om 21:39 uur
Je weet toch dat CyDro een vluchteling is?

Groetjes

Team Rocket op 15.06. om 21:42 uur
Hmm kmoet geen antwoord maar we blijven gewoon doordoen met de aanvallen ;) met fm troepen erbij ofniet

groetjes

Team Rocket op 15.06. om 21:45 uur
Als je hem niet kickt word het officieel oorlog tussen Icon. en FM

SwaS op 15.06. om 21:45 uur
Gezellig

Team Rocket op 15.06. om 21:47 uur
Vanaf nu verklaar ik officieel de oorlog aan [ally][F.M][/ally].

Team Rocket op 15.06. om 21:54 uur
Oke hier even duidelijkheid.

Vandaag en gisteren zijn we beginnen aanvallen op hem iedereen van z'n stam heeft hem in de steek gelaten wegens z'n grote mond nu zijn bijna al z'n dorpen gecleart. eerst vond hij fm noob ext.
nu komt hij bij jullie schuilen voor os?

Oke zegt genoeg over jullie stam.

Axel

SwaS op 15.06. om 21:57 uur
Wat mij genoeg zegt is:

Voor ons geen backstabben.

Team Rocket op 15.06. om 22:41 uur
En dus wel vluchtelingen?


Na de aanval op CyDro zat ik dus wel heel laag met troepen. En SwaS greep deze kans heel slim en scoutte me gisterenavond.
Maar voor de rest bleef het stil.

Toen ik dezemorgend wakker werd zag ik tot mijn grote verbazin dat ik 8 aanvallen binnenkreeg, nl 2 'treintjes'(1 fake , 1 echte)
Omdat hij het dus midden in de nacht had verstuurd kon ik het niet meer taggen en moest dus ook gokken welke de echte was.

Ik heb de juiste gekozen doordat hij zichzelf verraden heeft(hoe hou ik voor mezelf) en met een beetje geluk het ook doorstaan:


Aanvaller: SwaS
Dorp: SORRY [0001] (434|713) C74

Aantal: 0 0 4437 0 100 2150 120 0 250 0 1 1
Verliezen: 0 0 4437 0 33 2150 120 0 250 0 1 1

Zijn volledige clear had hij als LAATSTE gestuurd haha :D omdat hij bang had dat ik ging snipen. Bon was nu niet nodig en gelukkig ook niet gedaan.








Met dit topic wil ik deze keer menens de oorlog verklaren aan [F.M] en jullie lezers ook eens iets geven om te lezen ;).



Blauw= Icon.
Groen= [F.M]

Ondertussen staat het 2-0(als we kijken naar de spelers in Icon.)

-=Why So Noobious=- (487|721) K74 5,149 FeaRLeSS87 [[F.M]] Imanoob333 [T]3C]
004 village (426|703) K74 3,525 giantsquad [[F.M]] goudlokje [T]3C] 05th Jun 2009 - 09:33:38


MORE COMING.

Gr.TR
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pff tis erg, daar in de rim ist oorlog en hier niets, niets hé:(
 

DeletedUser

Guest
:p dat ziet er meer als leuk uit

maar TR als er al zoveel aanvallen gepleegd zijn is het toch niet erg dat er wat rapportjes verschijnen (TIP) voor de rest veel suc6 aan FM want Icon. heeft dit denk ik niet nodig ... :D
 

DeletedUser

Guest
:p dat ziet er meer als leuk uit

maar TR als er al zoveel aanvallen gepleegd zijn is het toch niet erg dat er wat rapportjes verschijnen (TIP) voor de rest veel suc6 aan FM want Icon. heeft dit denk ik niet nodig ... :D
Ik post alleen rapportjes die komen :) oude rapportjes zijn we niks mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan