Hypo 1 jaar!

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de erkenning van slimmerd, ik hoopte eigenlijk dat je wat verstand had gekregen en een mooi verhaal neerzetten met waarheden..

Maarja misschien komt dat ooit nog eens als je wat slimmer bent,,

Wat klopt er dan niet aan m'n verhaal, "slimmerd"?
En wat voor een zeikerd ben je eigenlijk om hier over te zagen, het gaaat hier over Hypo.
Het moet niet altijd over MLP gaan.

Hypo is 1 jaar geworden, niet MLP.
Als jullie er zijn zet dan ook een verhaaltje neer, jezus...
Heb eens ff wat respect, en dat is dan leiding.
 

DeletedUser43042

Guest
Wat klopt er dan niet aan m'n verhaal, "slimmerd"?
En wat voor een zeikerd ben je eigenlijk om hier over te zagen, het gaaat hier over Hypo.
Het moet niet altijd over MLP gaan.

Hypo is 1 jaar geworden, niet MLP.
Als jullie er zijn zet dan ook een verhaaltje neer, jezus...
Heb eens ff wat respect, en dat is dan leiding.

leiding? wat heeft dat ermee te maken

Het maakt ook niet uit dat het altijd over MLP moet gaan helemaal niet..
Respect is er altijd geweest richting HYPO vanuit MLP..

Hopen dat MLP het 1ste jaar haalt net als HYPO.. nog even wachten tot 18/4.
Maar terug op HYPO te komen want het moet niet over MLP gaan..

Alles klopt aan je verhaal... proficiat en ik hoop dat HYPO nog lang blijft op w15..

nogmaals ik respecteer jouw als speler en HYPO als stam, alleen soms zijn we het qua bewoording niet eens...
 

DeletedUser

Guest
leiding? wat heeft dat ermee te maken

Het maakt ook niet uit dat het altijd over MLP moet gaan helemaal niet..
Respect is er altijd geweest richting HYPO vanuit MLP..

Hopen dat MLP het 1ste jaar haalt net als HYPO.. nog even wachten tot 18/4.
Maar terug op HYPO te komen want het moet niet over MLP gaan..

Alles klopt aan je verhaal... proficiat en ik hoop dat HYPO nog lang blijft op w15..

nogmaals ik respecteer jouw als speler en HYPO als stam, alleen soms zijn we het qua bewoording niet eens...

Waarom dan zo'n afzeikpost in het begin, dat het met een "hypobril" geschreven is.
Kritiek mag je altijd geven maar laat het dan op iets slaan.

Als je het op dat van Hans hebt, ik zeg dat Ants eraan heeft meegeholpen, niet dat hen de grootste oorzaak zijn.
En nu weer stoppen met gezeik op dit topic, of laat de mods het anders sluiten.

Dit was als een vrolijke noot bedoeld, maar sommigen kunnen het weer niet laten blijkbaar.
Bedankt wizard.
 

DeletedUser

Guest
Vol cynisme dingen altijd, best nog lastiger om lezen dan mijn tekstjes hoor. :D

Eerst zware kost, daarna gaat het AF met twee vingers in je neus er wel doorheen..
Meer mensen zullen het moeten lezen, kijken ze niet meer zo negatief :p
 

DeletedUser32664

Guest
Dag lieve vrienden,

Eerst en vooral Gratz aan mijn Hypo! Hier kom ik nog eens speciaal voor terug piepen.
Jongens ondanks de ups en downs blijven doorzetten! Ik ben fier op jullie! 1 jaar wie had dat gedacht!
Renzo jij ook bedankt voor het mooie stukje tekst en het super werk dat je in hypo hebt gestoken al die tijd! Uiteraard ook bedankt aan alle hypo en ex-hypo leden voor de mooie tijden! Hopelijk gaat het jullie nog lang goed!

En aan promo en alle andere partypoepers flikker toch eens op en wees eens voor 1x volwassen en gun elkaar toch eens iets!
 

DeletedUser27722

Guest
Dag lieve vrienden,

Eerst en vooral Gratz aan mijn Hypo! Hier kom ik nog eens speciaal voor terug piepen.
Jongens ondanks de ups en downs blijven doorzetten! Ik ben fier op jullie! 1 jaar wie had dat gedacht!
Renzo jij ook bedankt voor het mooie stukje tekst en het super werk dat je in hypo hebt gestoken al die tijd! Uiteraard ook bedankt aan alle hypo en ex-hypo leden voor de mooie tijden! Hopelijk gaat het jullie nog lang goed!

En aan promo en alle andere partypoepers flikker toch eens op en wees eens voor 1x volwassen en gun elkaar toch eens iets!

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Trt.kever-spd.%20gr.jpg

haha taartje :d
 

DeletedUser

Guest
agree. Echt, we hoeven elkaar toch niet in elk topic te gaan afzeiken.

Met alle respect, we zijn allemaal mensen, gedraag je daar dan ook eens na! Ik heb een afkeer tegen eit, atimmer tegen mlp en eit, eit tegen weet ik veel wie (tjah, doen ze nog best knap, respect dat ik het zo snel niet weet :p). Ben het soms wel eens zat zeg.. :d

+1:)
 
Bovenaan