Hypo 1 jaar!

Reactiescore
332
Ehh, je stuurt ons cadeautjes terwijl jezelf jarig bent :confused:

Trakteren FTW:D

En zegt 2 keer te stoppen.. :rolleyes: Serieus, ik dacht dat je ging stoppen omdat je je halve acc op ons gooit..

Ik stop ook hoor... Maar die k*tinterners moeten maar es beginnen:(
 

DeletedUser27722

Guest
En jouw geliefde stam heeft niet gerekruteerd uit hypo :rolleyes:

Toch wel, maar dit gaat niet om EiT noch NOT! of recruiten, dit gaat om Glenn die hier komt zeggen hoe goed Hypo nog is en dat ik onrespectvol ben en blablabla..
Terwijl hij als 1 van de eersten, en dan nog als leider, zijn stam in de steek liet..
Dan heb je volgens mij totaal geen recht om over anderen te oordelen en sowieso moet dat niet op mij --> Ik trek me daar toch 0.0 van aan. :D

Begrijp me niet verkeerd, ik wilde eigenlijk zeggen dat Glenn, net als al de andere stamverlaters bij hypo gewoon heeft gesolliciteerd bij een andere stam. en aangezien hypo toch al helemaal uit elkaar gerekruteerd is hebben wij Glenn maar genomen, moest hypo nog niet zoveel schade geleden hebben dan hadden wij Glenn gewoon gewezen op zijn leidersplichten ;)

Ja, idd, maar die anderen komen hier nu niet hypocriet praten hé. ;)
Er waren er 3 weg naar NOT en dat is helemaal uit elkaar gerecruiteerd? Luna spreekt in zijn eerste post nog van hoop dat het nog goed komt, maar ja.

PS: Als men een cadeautje wil voor hun 1e verjaardag: Ik kan anders eens vragen aan Yoeri dat hij iemand uitnodigt naar NOT ter geschenk. :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom altijd zeveren? zelfs tijden feestjes?

Wees blij dak we nu een jaar bestaan! Nu een jaartje in Hypo en vermaak me er nog steeds. Jammer van deze dip maar met een beetje geluk komen we er weer bovenop!

En anders worden we een goeie middenmoter toch? :D

Go hypo en grats aan iedereen verder die er ook al (zonder de initiatijd) een jaartje inzit :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom altijd zeveren? zelfs tijden feestjes?

Wees blij dak we nu een jaar bestaan! Nu een jaartje in Hypo en vermaak me er nog steeds. Jammer van deze dip maar met een beetje geluk komen we er weer bovenop!

En anders worden we een goeie middenmoter toch? :D

Go hypo en grats aan iedereen verder die er ook al (zonder de initiatijd) een jaartje inzit :D

Agree. Echt, we hoeven elkaar toch niet in elk topic te gaan afzeiken.

Met alle respect, we zijn allemaal mensen, gedraag je daar dan ook eens na! Ik heb een afkeer tegen EiT, aTimmer tegen MLP en EiT, EiT tegen weet ik veel wie (tjah, doen ze nog best knap, respect dat ik het zo snel niet weet :p). Ben het soms wel eens zat zeg.. :D
 

DeletedUser

Guest
Zal het er niet aan liggen dat de wereld gewoon wat ouder moet worden en dat dan alle opgeschote pubers al gestopt zijn om een nieuwe wereld te verpesten :confused:
 

DeletedUser

Guest
Zal het er niet aan liggen dat de wereld gewoon wat ouder moet worden en dat dan alle opgeschote pubers al gestopt zijn om een nieuwe wereld te verpesten :confused:

Dat zou wel flink wat helpen, maar is niet het probleem. Dat is de opvoeding van de jeugd van tegenwoordig, begint thuis dus al. Magoed, nogmaals, Hypooooooo feli :D
 

DeletedUser43042

Guest
Wel een beetje jammer dat het ernstig is geschreven met een HYPOBRIL, zoals wel vaker is geschreven door Lunatic..
gelukkig is Hansakker gevallen door ANTS en niet door MLP..

Jammer is dat ANTS wel vaker profiteert van acties van MLP.. Echter is dat natuurlijk ook weer een mooi iets als je dat ken.

Mvg

Wizard
 

DeletedUser

Guest
Wel een beetje jammer dat het ernstig is geschreven met een HYPOBRIL, zoals wel vaker is geschreven door Lunatic..
gelukkig is Hansakker gevallen door ANTS en niet door MLP..

Jammer is dat ANTS wel vaker profiteert van acties van MLP.. Echter is dat natuurlijk ook weer een mooi iets als je dat ken.

Mvg

Wizard

Natuurlijk is het geschreven met een Hypobril, dit topic gaat namelijk over Hypo.
Slimmerd...
 

DeletedUser

Guest
Wow nu nog een mlp bril, een NOT! :( bril en een Eit bril..
Samen voegen en naar t.w.w. sturen kan dan nog een leuke samenvatting van w15 worden :D
 

DeletedUser

Guest
ja mag al het gezever van de verschillende stammen samen voegen, anders wordt het dikker als een bijbel en leest niemand meer:p
 

DeletedUser27722

Guest
ja mag al het gezever van de verschillende stammen samen voegen, anders wordt het dikker als een bijbel en leest niemand meer:p

De bijbel toch ook niet? :p
Maar het is een bekend en belangrijk boek, hoewel niemand het leest maar iedereen het kent. En dát is de kracht van dat boek. :D
Je moet het niet lezen, weten dat het bestaat is goed genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Nou ik las toevallig van de week dat er genoeg bijbels zijn voor 90% van de wereld bevolking,
wie heeft die dan allemaal in zijn/haar kast staan..

Kort en krachtig schrijven is een kunst, Lang leven Herman Brusselmans :p
 

DeletedUser27722

Guest
Nou ik las toevallig van de week dat er genoeg bijbels zijn voor 90% van de wereld bevolking,
wie heeft die dan allemaal in zijn/haar kast staan..

Kort en krachtig schrijven is een kunst, Lang leven Herman Brusselmans :p

Ehm, altijd rond de 250+ hoor. :p
Vol cynisme dingen altijd, best nog lastiger om lezen dan mijn tekstjes hoor. :D
 

DeletedUser43042

Guest
Natuurlijk is het geschreven met een Hypobril, dit topic gaat namelijk over Hypo.
Slimmerd...

Bedankt voor de erkenning van slimmerd, ik hoopte eigenlijk dat je wat verstand had gekregen en een mooi verhaal neerzetten met waarheden..

Maarja misschien komt dat ooit nog eens als je wat slimmer bent,,
 
Bovenaan