Huurlingen

DeletedUser

Guest
wacht ff? zit jij opW2?
dan huur ik AL je troepen
maar tege da je ze terughebt zorg ik da al je dorpe geËdelt zijn en dan moetk niks betale

AUB, denk na
dit is idee dat NOOIT gebruikt gaat worden
 

DeletedUser

Guest
ik vind het cool en handig als je onderstuening hebt gestuurd en er komt een aanval kun je huren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
slecht idee,
als je net eindelijk een dorp gaat edelen, heeft dat knulletje alweer troepen geleend van z'n buurman. oftewel gehuurd
 

DeletedUser

Guest
goed idee: realistischer, handig voor nieuwe dorpjes en de verdeling
moeilijke uitwerking: het is moeilijk om dit gebalanceerd en handig te maken, zonder dat men het systeem kan omzeilen.
slecht idee: dit wordt te moeilijk. mensen met veel grondstoffen gaan massaal inhuren als ze worden aangevallen. als je het op tijd ziet, huur je wat dichtbijzijnde huurlingen in, en klaar.

ik ben dus over het algemeen tegen
 

DeletedUser

Guest
Later in het spel hecht je niks meer aan grondstoffen, dan gaat het puur om troepen. De troepen die je echt nodig hebt kun je gewoon krijgen van je stam, en je zult nooit troepen verhuren omdat je ze zelf hard nodig hebt.

Zinloos dus.
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat het nu duidelijk is dat dit idee afgekeurd wordt, slotje?
 

DeletedUser

Guest
maken is net zo simpel als ondersteuning... alleen dan met tijd wat ook al in het spel zit en gs afschrijven wat er ook al in zit...

handig: nee, dan huur je gewoon constand troepen met al die gs waar ik nix mee kan = onstervelijk gassie, en wat als je word aangevallen terwijl je troepen weg zijn :S
eerlijk is als het niet kan
realistisch is dat het wel kan

maar dan zou een onverslaanbaar persoon gewoon steeds troepen verhuren geld innnen en weer terugtrekken en je kan er niks tegen doen :S
 

DeletedUser

Guest
waarom huurlinge units maken er zullen wel stammen zijn die als huurling fungeren en anders komen die er wel ma voor te verdediggen vindt je die meestel niet alleen voor aan tevallen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dan nog iets:

als je soldaten verhuurd, moet je die kunnen terugtrekken, toch?

als jouw dorp met huurlingen dan wordt aangevallen, en onverwacht stuurt de andere de huurlingen terug, dan heb jij een probleem.
 

DeletedUser

Guest
misschien is het beter als je een sorrt boete moet betalen aan de verhuurder per verloren eenheid, maar dan zullen mischien spelers hun eigen tropen aanvallen voor grondstoffen
 

DeletedUser5599

Guest
slecht idee
omdat grondstoffen voor troepen heeft iedereen maar de tijd die er in steekt niet..
 

DeletedUser

Guest
Voor de grondstoffen ka je net zo goed troepen maken...........Toch!?
 

DeletedUser

Guest
troepen huren

ik vindt het wel een goed plan.
want als je wordt aangevallen,dan blijft het toch nooit bij een aanval??aqs je meerdere dorpen hebt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Moest dit er doorkomen huur je gewoon massaal scouts en loop je ze dood. Makkelijk zat verslagen tegenstanders hallen :)
 

DeletedUser

Guest
eigenlijk vind ik het wel een goed idee!!!!!:D:p

maar!!

dan moet je dus grondstoffen per uur of per dag krijgen van die speler. en dan krijg je extra grondstoffen als hij/zij gaat aanvallen + dat als je troepen dood gaan moet de speler die de troepen gehuurd heeft alles terug betalen! dit moet automatisch gaan en als het niet betaald kan worden dan wordt het in termijnen afbetaald!

dit kan bijvoorbeeld:
je verdiend 1500 per uur aan gs en er wordt ook 1500 per uur afgeschreven naar de speler die nog gs van je tegoed heeft!

met ondersteuning heb je daar dus geen last van dus dan wordt het wel anders om zomaar even troepen te huren!


maar ik vind het wel een goed idee!
 

DeletedUser

Guest
ik vind dit een heel slecht idee want als je je troepen verhuurt kan het voorvallen dat hij jouw eigen troepen naar jou zelf stuurt het zou wel makkelijk zijn voor leden die geen edelmannen kunnen maken maar mijn besluit is dat het een slecht idee is
 
Bovenaan