Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
533
Tsja, ben je dabb en banaan vergeten?

Was ez
Klopt :p
Banaan en Dabb 2 fails helaas :). Front staat nu wel al iets mooier van ons dan toen. Zowat het enige positieve dat je daaruit kan halen.
 
Reactiescore
1.367
Klopt :p
Banaan en Dabb 2 fails helaas :). Front staat nu wel al iets mooier van ons dan toen. Zowat het enige positieve dat je daaruit kan halen.


Zijde 1:
Stammen: GOD
Zijde 2:
Stammen: Lost., Hunt.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,334
Kant 2: 8,708
Verschil: 7,374

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 270
Kant 2: 314
Verschil: 44

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,816,019
Kant 2: 71,335,604
Verschil: 60,519,585

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,610,666
Kant 2: 3,050,275
Verschil: 439,609

chart
 
Reactiescore
533
Zijde 1:
Stammen: GOD
Zijde 2:
Stammen: Lost., Hunt.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,334
Kant 2: 8,708
Verschil: 7,374

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 270
Kant 2: 314
Verschil: 44

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,816,019
Kant 2: 71,335,604
Verschil: 60,519,585

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,610,666
Kant 2: 3,050,275
Verschil: 439,609

chart
Toch niet zo slecht gezien de situatie? ^^
 
Reactiescore
1.075
Bij de stats moet je er wel bijzeggen dat je 0 dorpen van hunt hebt gepakt :eek:
 
Reactiescore
1.367
Bij de stats moet je er wel bijzeggen dat je 0 dorpen van hunt hebt gepakt :eek:

Net als dat lost 0 dorpen van hunt heeft gepakt en hunt alsnog een NAP aangaat terwijl lost op de rug ligt :p
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
Reactiescore
533
Reactiescore
1.075
Wat is nu eigenlijk je punt, feit is dat god buiten een enorm aantal dorpen (2 hele accs in principe) verloren zijn, alles en iedereen internen id rim, want ja een massa krijgen we toch niet bij hunt, een grote bek hebben zonder reden, beter beetje nederig zijn als je faalt mss, en ja nu toch 1 acc weg krijgt, in feite zelfs door Hunt ( ja captain was al gebroken door de stabmassa van qq)
Nee je hebt werkelijk niets om op te scheppen en nee GOD stelt echt niet zoveel voor.
 
Reactiescore
533
Wat is nu eigenlijk je punt, feit is dat god buiten een enorm aantal dorpen (2 hele accs in principe) verloren zijn, alles en iedereen internen id rim, want ja een massa krijgen we toch niet bij hunt, een grote bek hebben zonder reden, beter beetje nederig zijn als je faalt mss, en ja nu toch 1 acc weg krijgt, in feite zelfs door Hunt ( ja captain was al gebroken door de stabmassa van qq)
Nee je hebt werkelijk niets om op te scheppen en nee GOD stelt echt niet zoveel voor.
Je bent grappig in je onwetendheid.
Banaan en dabb waren een faal zoals aangehaald. Niemand van ons beweerde dat het easy ging zijn. Dat waren jullie, we hebben deze verliezen wel ingecalculeerd.
En toch gaan we vooruit en slagen we er nog steeds in om de 2 grootste stammen te dwingen al hun leden te dwingen een NAP te ondergaan waardoor sommige leden amper nog kunnen groeien.
Ik ben net enorm fier op GOD, we slagen erin om met een klein groepje zeer goed stand te houden. Niet vergeten dat het nog steeds 24m tegen 68m (en wie weet meer want elke stam werd wel gecontacteerd ^^) is. Gezien de situatie doet GOD het wel goed.

PS: rim internt? Ik sta gewoon weer als AVDD hoor geen intern en toch de rim. Gisteren zelfs een 8 tal treintjes gekregen :eek:, was al gaan lopen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Je bent grappig in je onwetendheid.
Banaan en dabb waren een faal zoals aangehaald. Niemand van ons beweerde dat het easy ging zijn. Dat waren jullie, we hebben deze verliezen wel ingecalculeerd.
En toch gaan we vooruit en slagen we er nog steeds in om de 2 grootste stammen te dwingen al hun leden te dwingen een NAP te ondergaan waardoor sommige leden amper nog kunnen groeien.
Ik ben net enorm fier op GOD, we slagen erin om met een klein groepje zeer goed stand te houden. Niet vergeten dat het nog steeds 24m tegen 68m (en wie weet meer want elke stam werd wel gecontacteerd ^^) is. Gezien de situatie doet GOD het wel goed.

PS: rim internt? Ik sta gewoon weer als AVDD hoor geen intern en toch de rim. Gisteren zelfs een 8 tal treintjes gekregen :eek:, was al gaan lopen.

Je hebt helemaal gelijk behalve die 24m tegen 68m, jij weet net zo goed als ik dat jullie ook je samenwerkingen hebben ;) En jullie een gunstige ligging hebben ten opzichte van de fronten van Lost en Hunt
 
Reactiescore
91
Wat is nu eigenlijk je punt, feit is dat god buiten een enorm aantal dorpen (2 hele accs in principe) verloren zijn, alles en iedereen internen id rim, want ja een massa krijgen we toch niet bij hunt, een grote bek hebben zonder reden, beter beetje nederig zijn als je faalt mss, en ja nu toch 1 acc weg krijgt, in feite zelfs door Hunt ( ja captain was al gebroken door de stabmassa van qq)
Nee je hebt werkelijk niets om op te scheppen en nee GOD stelt echt niet zoveel voor.

'feit', '2 hele accs in principe verloren' terwijl Dabb meer dorpen en punten heeft dan ooit tevoren :p
Even overdreven als je 'DGM is bijna weg' en je 's anderendaags een massa doet met 2000 aanvallen waarbij je welgeteld 5 volledige dorpen binnenhaalt o_O
 
Reactiescore
533
Je hebt helemaal gelijk behalve die 24m tegen 68m, jij weet net zo goed als ik dat jullie ook je samenwerkingen hebben ;) En jullie een gunstige ligging hebben ten opzichte van de fronten van Lost en Hunt
Klopt. Er zijn nog wat samenwerkingen bij ons die ons zeker een eind boven de 30m brengen.
Maar die zijn er ook nog bij Hunt bv. he. Ik denk dan aan Sander om te beginnen :)
 
Reactiescore
533
Waar speelt Alex trouwens op? Ik heb zelfs geen flauw idee...
 

DeletedUser77704

Guest
Klopt. Er zijn nog wat samenwerkingen bij ons die ons zeker een eind boven de 30m brengen.
Maar die zijn er ook nog bij Hunt bv. he. Ik denk dan aan Sander om te beginnen :)

Mee eens, en mag je ook zeker meenemen.

Maar niet die extreme vergelijking die je nu maakte en dan vindt ik het helemaal best ;)
 
Bovenaan