Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
1.365
Qq had bij Sander aangegeven dat de kans groot was dat hij ging leaven maar dat vond Sander prima, omdat qq beloofde om op Rox te gooien voor Sander.

Hele punt is dus onzin

Tbh schaapie, wat Sander vindt en wat een stam vindt is nogal een groot verschil, niet?
Aangezien jij toch de hele boel hebt opgenaaid xd.
 
Reactiescore
91
Tbh schaapie, wat Sander vindt en wat een stam vindt is nogal een groot verschil, niet?
Aangezien jij toch de hele boel hebt opgenaaid xd.

Het is nochtans San-der die zijn clears doneerde + 2 andere huidige Real leden en niet heel jullie stam, dus zijn zeggen doet er in dit geval wel degelijk meer toe dan de peeps in het zuiden die niets met die actie te maken hadden ;)
 
Reactiescore
1.367
Het is nochtans San-der die zijn clears doneerde + 2 andere huidige Real leden en niet heel jullie stam, dus zijn zeggen doet er in dit geval wel degelijk meer toe dan de peeps in het zuiden die niets met die actie te maken hadden ;)

Sander was de leider toch?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik weet niet wat er exact tussen Hunt en GOD gebeurd is en of beide partijen 100% de waarheid spreken of deels verdraaien, daarom heb ik ook geen namen genoemd in mijn post.

Een stam leaven is altijd jammer, en Lost is daar heel erg door benadeeld, maar daar is ook weinig aan te doen. Wij zijn ook maar gaan fronten omdat het gewoon te lastig werd voor onze stam om front met GOD te houden met slechts twee accounts.

Hadden dit ook eerder moeten inschatten en op moeten reageren, maar dat is niet gebeurd.

Ik hoop gewoon dat de stammen nu blijven want switches kunnen de boel behoorlijk verneuken voor sommige spelers waarvan ik ze een betere positie had gegund.
 
Reactiescore
1.367
Ik weet niet wat er exact tussen Hunt en GOD gebeurd is en of beide partijen 100% de waarheid spreken of deels verdraaien, daarom heb ik ook geen namen genoemd in mijn post.

Een stam leaven is altijd jammer, en Lost is daar heel erg door benadeeld, maar daar is ook weinig aan te doen. Wij zijn ook maar gaan fronten omdat het gewoon te lastig werd voor onze stam om front met GOD te houden met slechts twee accounts.

Hadden dit ook eerder moeten inschatten en op moeten reageren, maar dat is niet gebeurd.

Ik hoop gewoon dat de stammen nu blijven want switches kunnen de boel behoorlijk verneuken voor sommige spelers waarvan ik ze een betere positie had gegund.

Zolang de nap staat tussen Hunt en lost gun ik geen van beide iets behalve plezier.
Ook kunnen bepaalde mensen nog altijd een leukere positie creëren voor zichzelf en de buren, maar dat is dan weer afhankelijk van de activiteit.
 
Reactiescore
91
Een stam leaven is altijd jammer, en Lost is daar heel erg door benadeeld, maar daar is ook weinig aan te doen. Wij zijn ook maar gaan fronten omdat het gewoon te lastig werd voor onze stam om front met GOD te houden met slechts twee accounts.

3 toch? Rox, Chef & Captain. Die laatste is dan nu vervangen door jullie ;)
 
Reactiescore
1.367
3 toch? Rox, Chef & Captain. Die laatste is dan nu vervangen door jullie ;)

rox heeft 10 dorpen front, en grenst direct aan hunt, geen slim doelwit dus :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Het is nochtans San-der die zijn clears doneerde + 2 andere huidige Real leden en niet heel jullie stam, dus zijn zeggen doet er in dit geval wel degelijk meer toe dan de peeps in het zuiden die niets met die actie te maken hadden ;)

Das poep praten man.
De hele stam heeft er mee te maken, praat eens wat zinvols xd.

Sander was de leider toch?

Nah, waren toen niet eens officieel leider ;).
Dankzij dat gezanik met qq, hadden ze toen een stapje terug gedaan.
Dus daar zit je al helemaal fout man xd.
 
Reactiescore
1.367
Das poep praten man.
De hele stam heeft er mee te maken, praat eens wat zinvols xd.



Nah, waren toen niet eens officieel leider ;).
Dankzij dat gezanik met qq, hadden ze toen een stapje terug gedaan.
Dus daar zit je al helemaal fout man xd.

Doet het er toe? XD

Nee, niet echt XD

Je stelt je gewoon aan XD
 
Reactiescore
1.365
Doet het er toe? XD

Nee, niet echt XD

Je stelt je gewoon aan XD

Ja, het doet er wel tot toe, want anders heeft dat zeurende draakje weer iets gezegd wat ''waar'' in zijn beleving is :p.
Aanstellen heb ik van jou/jouw stam geleerd :X.
 
Reactiescore
1.367
Ja, het doet er wel tot toe, want anders heeft dat zeurende draakje weer iets gezegd wat ''waar'' in zijn beleving is :p.
Aanstellen heb ik van jou/jouw stam geleerd :X.

Waarom zou ik/mijn stam aan het aanstellen zijn?

En ofc doet het er toe, voor jullie dan, anders sta je mooi voor paal nu.
 
Reactiescore
91
Ja, het doet er wel tot toe, want anders heeft dat zeurende draakje weer iets gezegd wat ''waar'' in zijn beleving is :p.
Aanstellen heb ik van jou/jouw stam geleerd :X.

Niet te druk bezig met het machtige DGM op de knieën te krijgen :X?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
Lees alles maar na wat er allemaal gezegd is met halve waarheden.
Ga daar niet nog meer woorden over nat maken.

''machtige''

Achja, de laatste keer hadden ze geluk dat inca hun ging stacken :(. (terwijl het toen al een nap was)
Anders hadden ze ziek veel meer verliezen gehad.
Heb jij vv dan van dgm?
Ik zie wel weer aan het einde van de dag wie er nu weer hebben geost :p.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zolang de nap staat tussen Hunt en lost gun ik geen van beide iets behalve plezier.
Ook kunnen bepaalde mensen nog altijd een leukere positie creëren voor zichzelf en de buren, maar dat is dan weer afhankelijk van de activiteit.

Dit blijf je maar zeggen, hopelijk kan GOD gewoon eindelijk eens een keer die NAP accepteren.
 
Reactiescore
1.367
Dit blijf je maar zeggen, hopelijk kan GOD gewoon eindelijk eens een keer die NAP accepteren.

Zolang die nap er staat zijn jullie noeps :p

Heb er wel vrede mee, vind het een groot compliment :)
 
Reactiescore
1.365
Zolang die nap er staat zijn jullie noeps :p

Heb er wel vrede mee, vind het een groot compliment :)

Dit bedoel ik nou met aanstellen. :p
''groot compliment'' hou toch op man xd.
Joachim, die schapen zullen het toch nooit toegeven, onbegonnen werk >.<.
 
Reactiescore
1.367
Dit bedoel ik nou met aanstellen. :p
''groot compliment'' hou toch op man xd.
Joachim, die schapen zullen het toch nooit toegeven, onbegonnen werk >.<.

Waarom is dit aanstellen?
Als je een NAP van #1 en #2 aangaat tegen #3 dan kan ik dat enkel als compliment zien
 
Reactiescore
1.365
Waarom is dit aanstellen?
Als je een NAP van #1 en #2 aangaat tegen #3 dan kan ik dat enkel als compliment zien

Waarom is die nap nou? Hele makkelijke vraag man...

En meneertje het draakje: dan is dgm toch niet zo goed he. Kunnen niks met hun eigen stam..
Achja, bij de laatste massa zijn eigenlijk al 1.5 spelers gekapt erdoor :). (zelfs met inca's def)
Dus eens kijken wat er nu gebeurd :p.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Waarom is dit aanstellen?
Als je een NAP van #1 en #2 aangaat tegen #3 dan kan ik dat enkel als compliment zien

Tw is niet iets wat enkel bestaat uit stats. Die nap is er ook niet gekomen omdat er zomaar een nieuwe #3 stam kwam.
Zoals al gezegd heeft GOD zat vlakken waar het een voordeel heeft (tegen Lost vooral)
 
Bovenaan