Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
91
Hahahaha stam lost is zeer gemotiveerd om jullie te zien valen en vooral dat er nu front genoeg voor iedereen is zullen we steeds sterker en sterker worden zie je ons de laaste paar week al valen of terrein verliezen ....

Motivatie moet je opwekken maar blijven stimuleren jullie stam wekt het op, wij stimuleren het als 1 stam

Euhm, verliezen op Captain? En er is zeker niet genoeg front voor iedereen, je mist het punt. En ik zie niemand sterker en sterker worden, dat is het hem net als iedereen angstvallig open confrontaties uit de weg gaat en bang is voor extra fronten.

Achjah, nutteloos om erover te discussiëren, amusement nog komende 2 jaar ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Euhm, verliezen op Captain? En er is zeker niet genoeg front voor iedereen, je mist het punt. En ik zie niemand sterker en sterker worden, dat is het hem net als iedereen angstvallig open confrontaties uit de weg gaat en bang is voor extra fronten.

Achjah, nutteloos om erover te discussiëren, amusement nog komende 2 jaar ;)

Komt leuk front aan, en hebben sinds kort nu nog groot stuk extra front gekregen dus maak je om ons maar geen zorgen :rolleyes:
 

DeletedUser51839

Guest
Rise ik kom je maandag dinsdag woensdag wel even begroeten

er word gezegd af en toe aanvalletjes maar weetje we willen jou cluster hebben, dan hebben we nog meer safe deff hahaha nog grotere stacks en nog langer jullie tegen houden van groeien ... we leggen onze leden niet vast hoor maar jullie maar dat zien jullie niet omdat jullie steeds maar 1 stap per keer zien wij lopen er al 3 stappen voor uit :)

Tot volgende week :)

Is het niet wijzer dat voor je zelf te houden tenzij je perse wilt dat we rise gaan stacken (wat niet nodig is na jullie laatste massa op Rise). Zijn het geen 3 stappen achteruit want al jullie off dorpen zijn al getagged. En leuke is dat Grom nog altijd meer heeft verloren dan gewonnen van God

Tw Lukt prima zag jullie er niet door komen dit hoorde toch ook bij tw volgens jullie dan evalueer ik me zelf met de wereld mee ...

Maar tot maandag he zullen we zien of tw spelen me ook lukt

Still a Loser ...
 
Reactiescore
91
Komt leuk front aan, en hebben sinds kort nu nog groot stuk extra front gekregen dus maak je om ons maar geen zorgen :rolleyes:

Fijn voor jou dan, maar blijft gewoon gelden voor de meerderheid van de spelers in de core en niet enkel Lost.
 

DeletedUser77704

Guest
Fijn voor jou dan, maar blijft gewoon gelden voor de meerderheid van de spelers in de core en niet enkel Lost.

Van onze kant zijn die spelers tevreden in de core. En daar is plan mee uitgestippeld waar ze enthousiast over zijn. Dus denk dat je tegen verkeerde stam hebt :)
 
Reactiescore
91
Natuurlijk!
 

DeletedUser69459

Guest
Rise ik kom je maandag dinsdag woensdag wel even begroeten

er word gezegd af en toe aanvalletjes maar weetje we willen jou cluster hebben, dan hebben we nog meer safe deff hahaha nog grotere stacks en nog langer jullie tegen houden van groeien ... we leggen onze leden niet vast hoor maar jullie maar dat zien jullie niet omdat jullie steeds maar 1 stap per keer zien wij lopen er al 3 stappen voor uit :)

Tot volgende week :)

Wil je onze cluster? Kom maar halen zeg ik :snob::snob::snob:

Nu ik terug tw speel kan ik het maar beter ineens deftig doen he :smile:
 

DeletedUser51839

Guest
Wil je onze cluster? Kom maar halen zeg ik :snob::snob::snob:

Nu ik terug tw speel kan ik het maar beter ineens deftig doen he :smile:

Met dikke stacks door de Nap met Hunt moet je niet jezelf omhoog hevelen, zelfs een kind moet niets doen buiten edels taggen en met mobiel blocken desnoods, en zelfs dat moet je niet doen noobje van me. Als de nap breekt, ben je ook gebroken, het is gebonden aan de nap en dat weet iedere deftige speler.
 
Reactiescore
1.365
Is het niet wijzer dat voor je zelf te houden tenzij je perse wilt dat we rise gaan stacken (wat niet nodig is na jullie laatste massa op Rise). Zijn het geen 3 stappen achteruit want al jullie off dorpen zijn al getagged. En leuke is dat Grom nog altijd meer heeft verloren dan gewonnen van God



Still a Loser ...

Bipskusser is er weer! <3
En hij heeft zn lesje nog niet geleerd zie ik..
 

DeletedUser51839

Guest
Sorry Saphira, was voor Dennis, wrong person gequote :s

@We Like Hot Chicks heb jij al je lesje geleerd eigenlijk, start met denken en zei gewoon in dat jullie doomed zijn zoals het gaat?
 

DeletedUser77625

Guest
Is het niet wijzer dat voor je zelf te houden tenzij je perse wilt dat we rise gaan stacken (wat niet nodig is na jullie laatste massa op Rise). Zijn het geen 3 stappen achteruit want al jullie off dorpen zijn al getagged. En leuke is dat Grom nog altijd meer heeft verloren dan gewonnen van God



Still a Loser ...



Kijk eens wie er weer onder zijn steen weg is gekomen de vv noob van god geweldig ,

Hoe was je dag vandaag , nog veel clears afgestaan voor je werkgever op tw ?
Beetje jammer had wel meer verwacht van de eerste klas slijmbal van wereld 57 ik zou zegge have a nice day & ga weg

Wil je onze cluster? Kom maar halen zeg ik :snob::snob::snob:

Nu ik terug tw speel kan ik het maar beter ineens deftig doen he :smile:

Leuk zet de koffie met koekjes maar klaar we komen met velen whaha een vat bier na de strijdt zou ook welkom zijn graag geen controlle want we gaan maandag niet met lege handen naar huis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.365
Sorry Saphira, was voor Dennis, wrong person gequote :s

@We Like Hot Chicks heb jij al je lesje geleerd eigenlijk, start met denken en zei gewoon in dat jullie doomed zijn zoals het gaat?

Ach, je was stil de vorige keer :). Met je oooo zoooo machtige qq. Bok op man.
Dat hele gezeur van god is gewoon puur ontstaan, omdat zij hun zin niet krijgen met hun 1 v 1 v 1.
Hebben wij gewoon zin in aan :D. Dus droom maar lekker verder ;).
Die arrogantie van jullie gaat gewoon z'n tol eisen op den duur hoor! Wacht maar af :D.
 
Bovenaan