Hunt de valsspelende stabber stam

Reactiescore
91
Alleen de eisen zijn gevraagd, maar die waren te belachelijk om te noemen. Maar daarna nog wel weer smeken om een nap te krijgen met lost

Allemaal mooi gezegd achteraf natuurlijk en de eisen waren trouwens echt niet belachelijk. Maar goed, feit is nu eenmaal dat de NAP er niét gekomen is. Mijn punt was dat er veel spelers in de wereld vastliggen door de NAPS die er wél zijn gekomen. Helaas hoor je de mening van de desbetreffende spelers zeer weinig tot niet en durf ik zelfs beweren dat er intern weinig rekening met hen gehouden wordt. Ik kan me niet inbeelden dat spelers het leuk vinden om hun stamleden te zien groeien terwijl ze zelf al een maand vastliggen en het er precies niet naar uit ziet dat daar snel verandering in gaat komen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77389

Guest
Enkel NAP als jullie Captain gratis kregen. Hoezo niet belachelijk :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
3d80601da0f649757e83ee5823d08836.png


Lekkere acties van de MB van GuessWhoIsBack (Black Adder)
Hier tientallen rappjes van.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
91
... of je schrijft die speler gewoon even aan? ;)
Zijn 25 kata's, een aantal dat traditioneel puur voor de verzamelplaats wordt gebruikt.
 
Reactiescore
1.367
Waarom wilt god dan ook een nap met Lost.? :eek:

Wij willen een Nap met lost met als eis dat de nap tussen lost en hunt en lost en god tegelijk aflopen, zodat we een 1v1v1 kunnen doen.

3d80601da0f649757e83ee5823d08836.png


Lekkere acties van de MB van GuessWhoIsBack (Black Adder)
Hier tientallen rappjes van.
Wordt met de dag erger zo hé.

Zal niet weer gebeuren
 
Reactiescore
1.365
Wij willen een Nap met lost met als eis dat de nap tussen lost en hunt en lost en god tegelijk aflopen, zodat we een 1v1v1 kunnen doen.



Zal niet weer gebeuren

Flippy, jullie krijgen jullie zin gewoon niet :D.
Punt uit. Met je 1 v 1 v 1.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Schrijf speler aan? Zal niet weer gebeuren?

Dit acc heeft nu dorpen waar ineens 10k bevolking tekort komt, geen muren gebouwd kunnen worden. En dan kom je af met 'zal niet weer gebeuren?'
 
Reactiescore
1.367
Schrijf speler aan? Zal niet weer gebeuren?

Dit acc heeft nu dorpen waar ineens 10k bevolking tekort komt, geen muren gebouwd kunnen worden. En dan kom je af met 'zal niet weer gebeuren?'
ja
 
Reactiescore
91
Schrijf die speler aan en kom met een faire overeenkomst dat dit compenseert. Lost zich niet op door dit hier op het forum te gooien.
 

DeletedUser77625

Guest
Wij willen een Nap met lost met als eis dat de nap tussen lost en hunt en lost en god tegelijk aflopen, zodat we een 1v1v1 kunnen doen.


Zal niet weer gebeuren


Rise ik kom je maandag dinsdag woensdag wel even begroeten

er word gezegd af en toe aanvalletjes maar weetje we willen jou cluster hebben, dan hebben we nog meer safe deff hahaha nog grotere stacks en nog langer jullie tegen houden van groeien ... we leggen onze leden niet vast hoor maar jullie maar dat zien jullie niet omdat jullie steeds maar 1 stap per keer zien wij lopen er al 3 stappen voor uit :)

Tot volgende week :)
 
Reactiescore
1.367
Schrijf die speler aan en kom met een faire overeenkomst dat dit compenseert. Lost zich niet op door dit hier op het forum te gooien.

Gast, snap dat dan, enkel lost mag shit op het AF zetten :p
 
Reactiescore
1.367
Rise ik kom je maandag dinsdag woensdag wel even begroeten

er word gezegd af en toe aanvalletjes maar weetje we willen jou cluster hebben, dan hebben we nog meer safe deff hahaha nog grotere stacks en nog langer jullie tegen houden van groeien ... we leggen onze leden niet vast hoor maar jullie maar dat zien jullie niet omdat jullie steeds maar 1 stap per keer zien wij lopen er al 3 stappen voor uit :)

Tot volgende week :)

Blijf jij nu maar TW spelen, want dat lukt al bijna niet geloof ik...
 
Reactiescore
1.367
Zette jij niet onlangs shit op het AF over dat gedoe met Dust zonder het hele verhaal erachter te vragen? ;)

Nee, ik heb het hele verhaal gevraagd en niet gekrege, vanaf jullie kant dan
 

DeletedUser77625

Guest
Blijf jij nu maar TW spelen, want dat lukt al bijna niet geloof ik...

Tw Lukt prima zag jullie er niet door komen dit hoorde toch ook bij tw volgens jullie dan evalueer ik me zelf met de wereld mee ...

Maar tot maandag he zullen we zien of tw spelen me ook lukt
 
Reactiescore
91
we leggen onze leden niet vast hoor maar jullie maar dat zien jullie niet omdat jullie steeds maar 1 stap per keer zien wij lopen er al 3 stappen voor uit :)

Kan jij misschien wel zeggen met je frontaccount, maar ben er zeker van dat er spelers zijn die nog weinig motivatie hebben omdat ze wekenlang niet kunnen edelen. Valt niet te ontkennen.
 

DeletedUser77625

Guest
Kan jij misschien wel zeggen met je frontaccount, maar ben er zeker van dat er spelers zijn die nog weinig motivatie hebben omdat ze wekenlang niet kunnen edelen. Valt niet te ontkennen.


Hahahaha stam lost is zeer gemotiveerd om jullie te zien valen en vooral dat er nu front genoeg voor iedereen is zullen we steeds sterker en sterker worden zie je ons de laaste paar week al valen of terrein verliezen ....

Motivatie moet je opwekken maar blijven stimuleren jullie stam wekt het op, wij stimuleren het als 1 stam
 

DeletedUser77704

Guest
Kan jij misschien wel zeggen met je frontaccount, maar ben er zeker van dat er spelers zijn die nog weinig motivatie hebben omdat ze wekenlang niet kunnen edelen. Valt niet te ontkennen.

Gaat anders erg goed :)
 

DeletedUser77704

Guest
Hahahaha stam lost is zeer gemotiveerd om jullie te zien valen en vooral dat er nu front genoeg voor iedereen is zullen we steeds sterker en sterker worden zie je ons de laaste paar week al valen of terrein verliezen ....

Motivatie moet je opwekken maar blijven stimuleren de stam wekt het op wij stimuleren het als 1 stam

Zeg niks :p
 
Bovenaan