DeletedUser61134
Guest
Beccie is ook niks veranderd zo te zien.
Veranderen doe ik niet aan
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Beccie is ook niks veranderd zo te zien.
Veel plezier met je huis van 1,60 noobTja, moet je nagaan dat ik het al onzin vind om 1,60 parkeergeld te betalen.
Koop er liever huizen enzo van
Kun je gewoon een mooie doos van kopen.
ooh dat vond jij ook al...Ik kan uit ervaring spreken dat dit niet het geval is.
ooh dat vond jij ook al...
Eindelijk, een wereld waar het forum soms een glimlach kan doen verschijnen.
" valsspelen met meerdere accounts"
Ik heb er nog nooit aan gedacht om in de trein, op de hogeschool of op zulke plekken niet via de WiFi naar TW gegaan, en ik heb er nog nooit een ban voor gekregen.. zal dus wel iets voor geregeld zijn..Maar denk eens verder. Als je toevallig op dezelfde campus zit qua school. Hoe doe je dat? Moet je daar verplicht steeds je 3G aangooien dan?
Ik heb er nog nooit aan gedacht om in de trein, op de hogeschool of op zulke plekken niet via de WiFi naar TW gegaan, en ik heb er nog nooit een ban voor gekregen.. zal dus wel iets voor geregeld zijn..
Tuurlijk weet iedereen het, maar dit lijkt me een mooi voorbeeld hoe je van rank 1 van de wereld alles kwijt kunt raken.
pollekevk1 Ik snap niet precies wat je bedoelt. Maar dat compliment was aan mij gericht VAN TW team