Houd je aan de regels

Reactiescore
94
Hoewel Michiel het niet zo bot had hoeven brengen, zijn deze topics inderdaad wel vrij zinloos.

Overigens bieden ze wel enig vermaak tussen alle inactiviteit door.
 
Reactiescore
420
JA VEEL PLEZIER JONGUH
 

DeletedUser77993

Guest
deze regel is toch zowieso al achterhaald in deze tijden. En al snap ik het punt achter het " valsspelen met meerdere accounts" is het toch maar een dwaze regel opzich, maarja daar is al een apart discussie forum over i guess ;)
 

DeletedUser73204

Guest
" valsspelen met meerdere accounts"

dat is ook een rare regel. als je op visite bent by friends en je gaat eventjes met 2-3 tegelijk TW spelen krijg je gelijk al een Ban omdat je op dezelfde WiFi zit. Nou nee, je speelt niet vals. Je bent echt wel 3 verschillende personen. Helaas gaat dinosauris TW niet met de tijd mee
 
Reactiescore
301
Klopt volledig! met enkele van de stam dus gezamelijk afspreken om ene massa uit te voeren terwijl je op café zit lukt zelfs niet. Ookal zijn er best een hoop spelers die bij me in de buurt wonen waarvoor dit mogelijk is.

Maar denk eens verder. Als je toevallig op dezelfde campus zit qua school. Hoe doe je dat? Moet je daar verplicht steeds je 3G aangooien dan?
 

DeletedUser76166

Guest
Maar denk eens verder. Als je toevallig op dezelfde campus zit qua school. Hoe doe je dat? Moet je daar verplicht steeds je 3G aangooien dan?
Ik heb er nog nooit aan gedacht om in de trein, op de hogeschool of op zulke plekken niet via de WiFi naar TW gegaan, en ik heb er nog nooit een ban voor gekregen.. zal dus wel iets voor geregeld zijn..
 
Reactiescore
301
Ik heb er nog nooit aan gedacht om in de trein, op de hogeschool of op zulke plekken niet via de WiFi naar TW gegaan, en ik heb er nog nooit een ban voor gekregen.. zal dus wel iets voor geregeld zijn..

Oh, oké :) op de trein gebruik ik ook gewoon de wifi, maar op school gebruik ik al enkele jaren mijn 3G... Fijn om te weten in ieder geval.
 
Reactiescore
660
Tuurlijk weet iedereen het, maar dit lijkt me een mooi voorbeeld hoe je van rank 1 van de wereld alles kwijt kunt raken.

pollekevk1 Ik snap niet precies wat je bedoelt. Maar dat compliment was aan mij gericht VAN TW team

Mooi dat je je straf aanvaardt. Het is ook heel duidelijk dat er iets is misgelopen.
Als ik een kopstoot geef op een voetbalveld en ik krijg een rode kaart dan ga ik ook niet tegen de scheids discussieren (als voorbeeld).
Maar het cijfert totaal niet weg dat er ook echt blunders worden gemaakt, en dat is echt heel vervelend voor de gestrafte mensen.
 
Bovenaan