Hoogwaardigheidsgehalte Wereld 31 forum!

DeletedUser

Guest
Beste mede-forumgenoten,

Sinds gisteren ben ik weer eens begonnen met het spelen van het spel Tribalwars. Niet fanatiek, niet heel erg passief.

Ik ben iemand die er van houd om een forum te lezen, en ook zeker goeie stellingen te verdedigen of neer te zetten. Helaas wordt ik in mijn plezier beperkt door vele nutteloze reacties aan het begin van een wereld, en ook komen er vele andere werelden aanbod. Hier is geloof ik toch een speciaal sub-forum voor? :rolleyes:

Ik wil proberen te bereiken dat er een hoogwaardigheidsgehalte aan het forum van wereld 31 kan worden toegekend. Hierdoor zal het leesplezier van iedereen omhoog gaan, en is het ook nog altijd goed voor je algemene ontwikkeling! :p

Laat eens weten of je het met mij eens bent en waarom wel, of waarom niet.

Met vriendelijke groet,

Hij Is Terug! ;)
 

DeletedUser48278

Guest
Fora zijn in het begin zelden tot nooit van een hoogwaardig niveau. Waar zou je nu ook over moeten praten? Buitjes? Daar wordt over gepraat. Speculaties? Jup, ook. Andere werelden komen altijd aan bod, dat houdt je niet tegen.

Het spijt me zeer, maar ik vind dit een beetje gezeur en ook nogal voorbarig.
 

DeletedUser64386

Guest
Zoals marneus al zegt zijn fora in de start van de werelden nooit serieus te nemen, het enige wat aan bod komt is hoeveel je gefarmt hebt, hoeveel LC je hebt, dat Premades falen etc. Als de edelfase is begonnen zou je het al een beetje kunnen gaan hebben over eventuele toppers in de toekomst maar ook dat blijft speculeren. Een maand nadat de edelfase is begonnen word het al wat serieuzer op het forum.
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Geloof me vrij, ik ben ook iemand zoals je hieronder beschrijft:
Ik ben iemand die er van houd om een forum te lezen, en ook zeker goeie stellingen te verdedigen of neer te zetten.

Maar dat neemt voor mij het plezier niet weg, of het nu serieus of niet serieus is. Het forum lezen blijft gewoonweg leuk. Ik ben dan ook wel een persoon met wie je makkelijk een praatje kan slaan. :)
Ik begrijp weliswaar je frustratie, maar zo is het nu eenmaal in het begin van een wereld. Zo was het zelfs al in den beginne van Tribal Wars, haha. Probeer er je niet teveel aan te ergeren, en laat ook je plezier in het forum-lezen hierdoor niet vergallen.
 

DeletedUser67007

Guest
Fora zijn in het begin zelden tot nooit van een hoogwaardig niveau. Waar zou je nu ook over moeten praten? Buitjes? Daar wordt over gepraat. Speculaties? Jup, ook. Andere werelden komen altijd aan bod, dat houdt je niet tegen.

Het spijt me zeer, maar ik vind dit een beetje gezeur en ook nogal voorbarig.

Wat Hij zegt.. Je kunt niet verwachten dat men nu al serieus gaat discussiëren aangezien er nog niks is om over te discussiëren. Inderdaad alleen maar Speculaties van wat je van spelers verwacht en dat leidt altijd tot moddergooien tot het moment dat er feiten zijn.
 

DeletedUser48278

Guest
Wat Hij zegt.. Je kunt niet verwachten dat men nu al serieus gaat discussiëren aangezien er nog niks is om over te discussiëren. Inderdaad alleen maar Speculaties van wat je van spelers verwacht en dat leidt altijd tot moddergooien tot het moment dat er feiten zijn.

Persoonlijk houd ik wel van moddergooien. Maar dan wel hoogstaand!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ben ik het mee eens ^^
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Een topic als dit begint echt een beetje standaard te maken. :D
 

DeletedUser

Guest
Aah daar hebben we er weer één, iemand die het hele forum naar zijn geweldige niveau wilt trekken. Alleen deze keer wel heel voorbarig om redenen die hierboven al zijn genoemd. Onnodig topic.
 
Bovenaan