Hoogwaardigheidsgehalte Wereld 31 forum!

DeletedUser

Guest
Geen flauw idee wat dat betekent, maar het klinkt wel leuk :)

Het betekent letterlijk 'gebroken' in het Frans maar het wordt gebruikt in die zin dat als je een grap uithaalt met iemand of je die persoon voor schut zet je het kan zeggen om de persoon die de ander voor schut zet te becomplimenteren. Oef, lange uitleg :p Je leert wat bij op dit forum hé ^^
 

DeletedUser62766

Guest
Het betekent letterlijk 'gebroken' in het Frans maar het wordt gebruikt in die zin dat als je een grap uithaalt met iemand of je die persoon voor schut zet je het kan zeggen om de persoon die de ander voor schut zet te becomplimenteren. Oef, lange uitleg :p Je leert wat bij op dit forum hé ^^

Wauw, dankjewel voor deze prachtige uitleg :)
 

DeletedUser67007

Guest
Haha nee niet van een film. Heb Rugby gespeeld me jeugd en had een franse coach! :eek: En een huisje in Frankrijk waar ik regelmatig met de jongeren ging chillen.
 

DeletedUser

Guest
Haha nee niet van een film. Heb Rugby gespeeld me jeugd en had een franse coach! :eek: En een huisje in Frankrijk waar ik regelmatig met de jongeren ging chillen.

Dus je kan ook Frans? On peut converser dans la langue de l'amour? Haha :p
 

DeletedUser

Guest
Zoals we in Brussel zouden zeggen: Cassé! :D

Ik vond het niet bepaald een cassé maar dat is een mening. Vanwaar ergens in Brussel? :)

Het betekent letterlijk 'gebroken' in het Frans maar het wordt gebruikt in die zin dat als je een grap uithaalt met iemand of je die persoon voor schut zet je het kan zeggen om de persoon die de ander voor schut zet te becomplimenteren. Oef, lange uitleg :p Je leert wat bij op dit forum hé ^^

Mooie uitleg wel :).
 
Bovenaan