Deleted User - 487957763
Guest
Gaat om Skive naar Swift niet om Exitus.
Dit is alleen niet zoals het gegaan is, wellicht speelde je nog niet op deze wereld destijds, maar skive werd niet gerekruteerd als reactie op KipKalkoentje. Skive zat al 12 dagen in Exitus voordat KipKalkoentje zich bij Spread voegde.
Dit is ook een iets te simplistische voorstelling van de situatie. Skive en Wasn't me hadden een rimligging bij Exitus alvorens de recruit van KipKalkoentje en dit was niet zonder reden, door activiteits gebrek - skive werd maar door 1 (onervaren) persoon bespeelt, en Wasn't me kon niet heel veel meer activiteit op brengen gedurende die periode. Door de recruit van KipKalkoentje en daarop volgend het vallen van Exitus kregen deze spelers plotseling front. Hier waren ze niet tegen opgewassen.
Strategisch had het beter aangepakt kunnen worden inderdaad, er had ook Spread-style spelers op de accounts geplaatst kunnen worden, of volstoppen met deff op laag moraal (miss artemis-style) door bijvoorbeeld Imago, maar er is gewoon voor gekozen om deze spelers lekker te laten spelen met als gevolg dat er dorpen verloren gingen, iets wat natuurlijk verwacht kon worden op termijn.
Onder het mom van strategisch spelen kun je natuurlijk allerlei trucjes uit gaan halen. Ik hoop niet dat we die kant op gaan deze wereld.
je kan alles wel zo proberen te vertellen dat “jullie spelers lekker laten spelen” en daardoor tactisch slechtere keuzes maken, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Niemand haalt er plezier uit om kansloos weggespeeld te worden.
Welke speler zou een leukere tijd hebben op W73? Bas of de speler van Skive die net is weggespeeld?
Wie heeft er een leukere tijd op W73? Arnout of de speler van Skive die kansloos is weggespeeld?
Jullie hebben eenzelfde move proberen te maken door in de west-rim te jumpen (Too Long deed dat). Echter heb ik deze jump gecounterd met een jump in dezelfde rim. Too Long werkte samen met Exitus en wij met -AIE-.