Hondenman!

DeletedUser974

Guest
Jaja mensen, het is eindelijk zo ver.
W2 heeft een nieuwe nr. 1

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 Hondenman _TBR_ 61.466.806 5205 11809
2 MAS MAD _TBR_ 60.559.196 5304 11418
3 Xenas ~R.N~ 54.978.869 4865 11301


De gelukkige is de onovertroffen Hondenman.
Voor wie hem nog niet kent zal ik even een paar quotes uit zijn profiel aanhalen:

"Het is rood dus het moet dood" is mijn instelling.

Zo is het maar net, is het geen geweldenaar?

"Een dag een dorp niet ingenomen, is een dag niet geleefd."

Wat een instelling, elke dag weer. En dat al zo lang.
Tijd voor een standbeeld.

Ik blaf niet, ik grom niet, ik bijt niet, ik amputeer.

Hiermee toont hij zijn agressieve speelstijl, wat een klasse.

Sommige vrienden zijn als de schaduw: je ziet ze alleen als je de zon voor ze laat schijnen.

Gelijk heeft hij! Hondenman kijkt recht door zulke wanstaltigheden heen.

De rest gaat jullie geen ******** aan.

Hondenman heeft geen antwoord op minderwaardigen. Alleen het beste van het beste is goed genoeg voor hem.

Onder persoonlijke bescherming van niemand
Probeer het maar en zie hoe ik het zelf red.

Zulke moed zie je maar zelden. Wat een durf! Wat een lef! Wat een zelfvertrouwen!



Zoals jullie ondertussen wel begrepen zullen hebben, is Hondenman een geweldenaar.
Zijn kwaliteiten, klasse, affiniteit met het spel en kracht zijn ongeëvenaard. Mas Mad zou willen dat hij daarbij in de buurt komt. Hij krijgt Xenas nog niet eens klein, terwijl Hondenman met zijn voltallige leger en leeuwenhart de altijd gevaarlijk RenR internt.

Hij heeft maar liefst 6331 dorpen overgenomen, waarvan slechts 2985 van zijn stamgenoten. Dat betekend dus dat hij voor meer dan de helft van zijn dorpen heeft moeten vechten, wat zich automatisch laat zien in een schitterende ODA rang:

OD Aanvalsrang: 18. (121,560,882 score)

Een prima plaats voor de nr.1 van de wereld.
Uiteraard heeft zo'n geweldenaar ook een ODD rang:

OD Verdedigingsrang: 51. (55,064,232 score)

Ietwat laag uitgevallen zou je zeggen, maar wie heeft nu het lef de almachtige Hondenman aan te vallen? Je zal wel gek zijn zo'n machtig en invloedrijk persoon onder vuur te nemen.

Ook zijn dorpenaantal verdiend de nodige aandacht. 100 dorpen minder hebben dan degene onder je en toch boven hem staan, dat kunnen alleen de echt heel grote dames en heren. Daar neem ik mijn petje heel diep voor af, niets meer dan lof voor deze held.

Uiteraard heeft hij in al die tijd veel dorpen overgenomen, en dus ook een prachtige cluster opgebouwd. Met veel tactisch inzicht en een voorspellende blik is Hondenman tot dit magnifieke resultaat gekomen:

]
nl2


Zeg nou zelf, met ietwat fantasie zie je hier toch duidelijk een mooie Hond in? Niet alleen een beest op Tribalwars dus, ook nog oog voor specifieke details en beeldend inzicht.
TBR mag zich gelukkig prijzen met zo'n cultfiguur als lid. Het lijkt slechts een kwestie van tijd tot de stam hernoemt word naar The Black Dog.

Ik hoop dat Hondenman nog lang mag genieten van zijn nr. 1 positie, en nog vele tegenstanders met huid en haar verscheurt, totdat de W2 eindzege de zijne word.

Woef!

user_image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heerlijk dat sarcasme:p Het geeft maar even aan hoe n00b w2 eigenlijk is geworden:S
 

DeletedUser

Guest
Ik zal morgen alles lezen, ben nu te moe :D

Gefeliciteerd Woefje :)
 

DeletedUser

Guest
Flock en Dietrix vinden het geloof ik wel een leuk stukje maar kunnen het niet uiten:( Gewoon doen hoor jongens!:D
 

DeletedUser

Guest
sorry hoor heb nog een leven buiten TW :D maar vind het wel leuk stukje haha lol mooi voor in het tww te zetten als hondje t goed vind :p
 

DeletedUser

Guest
Ah srry, was weekje naar de tour de France, ff Jelle Vanendert aan een ritzige geholpen :D

Euh, reageren op de post... je hebt vakantie zeker? :p

Goh ik ben zelf geen fan van volledig uitgebouwde dorpen... maja, iedereen zijn ding... ik heb hondje liever bij mij in de stam dan aan de andere kant hoor ;)
 

DeletedUser2626

Guest
Ik wil hem wel in de volgende editie gooien onder twan zijn naam, als hondje dat goed vind natuurlijk. :p
 
Bovenaan