Hondenman!

DeletedUser858

Guest
En RC dat die gasten van nu weinig weerstand meer nieden is niet mijn fout dat zo'n loser als King Loser (zat al in de naam) het na de eerste 100 clears al als gezien zag. Vroeger moest ik minimaal 3 keer al mijn clears de deur uit gooien.

Klopt, maar spelers dan direct als slecht & loser afschilderen dan... Is dat ook niet wat slecht? ;) Stel jij gaat in de laatste week van w2 ten onder... Hoe zou jij het vinden als we je dan loser nomen, na al die tijd dat je wel goed genoeg gespeeld hebt? ;) Vind je dat dan terrecht? ;)
 

DeletedUser

Guest
Zijn geen smoesjes kijk maar eens naar je eigen acc en ga er maar 1 opzoeken op TW die verhoudingsgewijs meer vijandige dorpen heeft overgenomen dan ik. Die vind je niet!
Je kan hier wel de grote jongen gaan uithangen maar laat jouw stats maar eens zien en zoek diegene die vijanden heeft aangepakt dan ik.

En RC dat die gasten van nu weinig weerstand meer nieden is niet mijn fout dat zo'n loser als King Loser (zat al in de naam) het na de eerste 100 clears al als gezien zag. Vroeger moest ik minimaal 3 keer al mijn clears de deur uit gooien.

Ik ben niet degene die hier beweert nooit te internen of barbarendorpen te edelen. Ik weet niet wie hier nu de grote jongen dan uit loopt te hangen. Ik heb bovendien nergens gezegd dat jij nooit wat voor je dorpen hebt hoeven doen, want wat dat betreft spreken de statistieken ook boekdelen. Echter steekt het mij dat je doet alsof jij nooit internet of nooit barbarendorpen edelt. Dat doe je wel, maar dan kom je met een smoesje, dat geen smoesje is, prima. Maar geef gewoon toe dat jij net zo goed internt en barbarendorpen edelt als dat goed past binnen je cluster of binnen je strategie.

Dat is mijn hele punt, niks meer en niks minder.

Klopt, maar spelers dan direct als slecht & loser afschilderen dan... Is dat ook niet wat slecht? ;) Stel jij gaat in de laatste week van w2 ten onder... Hoe zou jij het vinden als we je dan loser nomen, na al die tijd dat je wel goed genoeg gespeeld hebt? ;) Vind je dat dan terrecht? ;)

Ik snap King Loser wel. Je bent eigenlijk gek als je op het eind van de wereld nog 24/7 moeite gaat doen om je dorpen te verdedigen zeker als de ene na de andere clear je dorp binnen komt stormen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet degene die hier beweert nooit te internen of barbarendorpen te edelen. Ik weet niet wie hier nu de grote jongen dan uit loopt te hangen. Ik heb bovendien nergens gezegd dat jij nooit wat voor je dorpen hebt hoeven doen, want wat dat betreft spreken de statistieken ook boekdelen. Echter steekt het mij dat je doet alsof jij nooit internet of nooit barbarendorpen edelt. Dat doe je wel, maar dan kom je met een smoesje, dat geen smoesje is, prima. Maar geef gewoon toe dat jij net zo goed internt en barbarendorpen edelt als dat goed past binnen je cluster of binnen je strategie.

Dat is mijn hele punt, niks meer en niks minder.



Ik snap King Loser wel. Je bent eigenlijk gek als je op het eind van de wereld nog 24/7 moeite gaat doen om je dorpen te verdedigen zeker als de ene na de andere clear je dorp binnen komt stormen.

Ik zeg niet dat ik nooit intern, heb zelf gezegd dat ik Darkritual geinternd heb. De andere waren dorpen ruil en er zijn wat dorpen bij van stamgenoten van verlaten acc. dus die dorpen hebben we ook moeten clearen. En barbaren heb ik ook geedeld zoals ik zij maar dan om startegische reden voor verhuizing zoals ik zei.

Maar jij mist hier het hele punt waar het om gaat. Ik vindt het gewoon lagge dat mensen altijd stats posten en vermelden in dit soort post zoals twan nu doet om een speler te kleineren terwij zijn eigen stats slechter zijn dan die van Honenman!
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat ik nooit intern, heb zelf gezegd dat ik Darkritual geinternd heb. De andere waren dorpen ruil en er zijn wat dorpen bij van stamgenoten van verlaten acc. dus die dorpen hebben we ook moeten clearen. En barbaren heb ik ook geedeld zoals ik zij maar dan om startegische reden voor verhuizing zoals ik zei.

Maar jij mist hier het hele punt waar het om gaat. Ik vindt het gewoon lagge dat mensen altijd stats posten en vermelden in dit soort post zoals twan nu doet om een speler te kleineren terwij zijn eigen stats slechter zijn dan die van Honenman!

Heb je nou zelf niet moeten lachen om de die openingspost:eek:?
 

DeletedUser974

Guest
Ik vindt het gewoon lagge dat mensen altijd stats posten en vermelden in dit soort post zoals twan nu doet om een speler te kleineren terwij zijn eigen stats slechter zijn dan die van Honenman!

Ik kleineer hem niet, ik prijs hem juist de hemel in.
Jij interpreteert dat misschien anders, maar ik kleineer niemand hoor.

En op welk gebied zijn mijn stats slechter dan die van Hondenman? Ik heb minder dorpen en minder punten, dat was het ongeveer wel.
Hondenman hoeft nu ook niet bepaald trots te zijn op zn 3000 intern dorpen van MacGyver en 1400 bb's...
 

DeletedUser

Guest
Mas, mag ik je er wel even op wijzen dat ik gestopt ben puur om de reden dat ik al maanden inactief was op W2 en de wereld maar bleef aanslepen :)

Door die 100 aanvalletjes van jou ben ik niet gestopt, want hou net van actie, maar was W2 gewoon zo zat (al paar maanden trouwens). En W19 was op dat moment echt leuk, net zoals W4, dus heb ik prioriteiten gesteld.
 

DeletedUser55405

Guest
Wat een gejank dit. Massimo is gewoon de beste speler op w2 met stip. Hij heeft gevochten in de RB oorlog met suc6. Daar hebben we destijds veel noten gekraakt. Vervolgens heeft hij alle mogelijke topspelers van Order opgezocht en verslagen. Ik noem Baumpies, Oriskany etc. En nu gaan jullie lopen janken dat hij pas opgekomen is toen alle topspelers weg waren. Verder heeft hij altijd heel veel werk gedaan op andere accounts in de stam. Hij is een essentiële schakel in de stabielste stam van de nl server. Zelfs nu ik al 1,5 jaar nauwelijks meer kan spelen, houdt hij solo het acc op topniveau. Als er iemand is waar je geen kritiek op moet hebben is hij het wel.
 

DeletedUser

Guest
Idd, zoals Jeroen zegt, waar gaat het hier over... Massimo is al jaren top op w2. Hij sleurde aan de kar toen TBR tegen RB vocht en beukt nu nog altijd elke vijand van TBR die je jou kan voorstellen aan flarden. In al die jaren is er op w2 niemand die iets tegen hem kon inbrengen of hem tot staan kon brengen. Als je terugdenkt aan die massa van Fictus/Resist op hem... volgens mij worden de spelers die toen hem aanvielen en probeerde te edelen nog altijd misselijk als je bedenkt hoe belachelijk Massimo ze maakte met zijn defwerk en de massa afsloot met meer dorpen dan toen de aanvallen begonnen...

... op zich wel kenmerkend van wat alle TBR vijanden bijna gedaan hebben. Als ze een sterk TBR account aanvielen kregen ze op hun doos en het schaamrood op de wangen, daarom richten ze zich bijna altijd op de zwakkere en ging er daar soms één van kapot. Maar als je een stam wilt kraken dan moet je toch echt de sterkere spelers van de vijand uitschakelen... :p

Maar voor de duidelijkheid: Massimo is een topper die er altijd is geweest, er altijd voor de stam is en een enorme drive en aanvalsgeest heeft. Als ik één speler op w2 moet kiezen als stamgenoot is het Mas Mad! :)
 

DeletedUser

Guest
Mas Mad de beste speler. Dat denk ik niet maar zoals hawky al aangaf. Het is een grote oppurtunist, die het spelletje snapt en bovendien over heel veel doorzettingsvermogen beschikt. Dit heeft hij meermalen laten zien en heeft ook laten zien dat hij niet bang is voor een oorlog.

Het is naar mijn mening gewoon de terechte winnaar als die w2 wint. Wel jammer overigens dat de top van w2 al zijn dorpen gaat zitten uitbouwen. Maar oké als er één het doet en je blijft achter is het toch rot dat je daardoor rangen zakt.
 

DeletedUser55405

Guest
Mas Mad de beste speler. Dat denk ik niet maar zoals hawky al aangaf. Het is een grote oppurtunist, die het spelletje snapt en bovendien over heel veel doorzettingsvermogen beschikt. Dit heeft hij meermalen laten zien en heeft ook laten zien dat hij niet bang is voor een oorlog.

Het is naar mijn mening gewoon de terechte winnaar als die w2 wint. Wel jammer overigens dat de top van w2 al zijn dorpen gaat zitten uitbouwen. Maar oké als er één het doet en je blijft achter is het toch rot dat je daardoor rangen zakt.

Dat moet nu gebeuren omdat je het op het eind neit meer red en dan verlies je straks daardoor. Verder die massa op MM . Ja dat was wel mijn favoriete moment op een slome wereld. Toen was ik ook nog actief en het was geweldig om te zien hoe tbr toen samenwerkte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zowiezo masmad terechte nummer 1 maar ook zeer zeker tbr terecht nummer 1

Het is nu wel bijna zo dood als een pier maar die rust hebben we volgens mij ook wel verdient :)

Van mij mag W2 op deze manier gewoon sluiten!!
 

DeletedUser

Guest
zowiezo masmad terechte nummer 1 maar ook zeer zeker tbr terecht nummer 1

Het is nu wel bijna zo dood als een pier maar die rust hebben we volgens mij ook wel verdient :)

Van mij mag W2 op deze manier gewoon sluiten!!

TBR sowieso ja.

Niks sluiten trouwens:p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb Duckje wel is zien zeggen dat als het aan hem ligt W2 2012 niet haalt..
 

DeletedUser974

Guest
Ik heb Duckje wel is zien zeggen dat als het aan hem ligt W2 2012 niet haalt..

Ik ook, maar diezelfde Duckje heeft al heel lang niets meer van zich laten horen... een jaar geleden een x een enquete gehouden, maar verder is hij niet gekomen.

Overigens denk ik ook dat t niet zo zeer aan Duckje zal liggen wanneer W2 sluit, ik denk dat dat meer aan Innogames zal liggen.

Volgens mij hebben ze geen flauw idee wat ze met een aflopende wereld aanmoeten en laten ze t maar een beetje voortkabbelen...
Als ze t voor 2012 willen sluiten moeten ze toch wel snel worden. Ik neem aan dat ze dat toch een beetje op tijd zullen laten weten, en t lijkt me dan ook wel zo logisch dat ze dan voor de kerst stoppen.
 

DeletedUser858

Guest
Aankondiging zou op z'n minst 3 maanden op voorhand moeten komen, toch ?

Zoiets is toen afgesproken: En een wereld werd 1 maand verlengt zodra er grote veranderingen gebeurde. [Denk aan het opzeggen van bondgenootschappen, fronten die veranderen door nog meer barbaren, spelers die hun stam backstabben voor actie etc. het kan allemaal].


Maar mensen... de discussie; wie is de beste... die is toch nooit te beantwoorden: Iedereen heeft andere punten waarop ze iemand de beste noemen :)
 

DeletedUser974

Guest
Zoiets is toen afgesproken: En een wereld werd 1 maand verlengt zodra er grote veranderingen gebeurde. [Denk aan het opzeggen van bondgenootschappen, fronten die veranderen door nog meer barbaren, spelers die hun stam backstabben voor actie etc. het kan allemaal].

Het enige wat er op dat gebied kan gebeuren is dat TBR de bg met KOC of KH opzegt (of andersom), maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Een andere mogelijkheid is dat een groot gedeelte van die stammen zich afsplitst en tegen TBR richt, maar ook die kans is niet echt groot.

Wat er eventueel bij de nummers 4 en 5 Feniks en EER gebeurt is denk ik niet echt meer van belang.


Maar mensen... de discussie; wie is de beste... die is toch nooit te beantwoorden: Iedereen heeft andere punten waarop ze iemand de beste noemen :)

Mas Mad heeft de meeste punten, binnenkort ook de meeste dorpen, hij staat met afstand 1e bij de ODA en heeft een verdienstelijke ODD rang.

Ik zie niet in wat hij nog meer zou moeten doen om de beste te zijn xD

Hetzelfde geld voor TBR, die hebben bij ODA en ODD 3x zoveel als de nummer 2 :eek:
 

DeletedUser

Guest
kippen.jpg
 

DeletedUser

Guest
de dag voordat w2 gesloten word gaan al mijn clears bij uuuuuh ''een bepaald persoon' nog even allemaal langs hobbelen gewoon omdat het kan!! :D
 
Bovenaan