Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser27722

Guest
Hoeft niet persé, wij halen die hoge cijfers ook met heel veel C farmen. C farmen tot 10 a 15 velden afstand, en verder microfarmen. Daarnaast spelersdorpen in de buurt blijven terroriseren, en de dorpen binnen 15 velden blijven shapen. Maar het belangrijkste blijft toch wel het echt actief blijven farmen, ook 's nachts.

Als je zoveel haalt door louter C farmen, dan wil het gewoon zeggen dat je geen concurrentie hebt zoals in de Core het geval is.
 

DeletedUser77001

Guest
Als je zoveel haalt door louter C farmen, dan wil het gewoon zeggen dat je geen concurrentie hebt zoals in de Core het geval is.

Jullie liggen ook geen core en doen toch aan micro farmen:O Wij farmen gewoon lekker met C:)
 

DeletedUser64081

Guest
Als je zoveel haalt door louter C farmen, dan wil het gewoon zeggen dat je geen concurrentie hebt zoals in de Core het geval is.

Ik snap wat je bedoeld. Er zit ook een kern van waarheid in, de concurrentie kan best pittiger dan dit. Wel is het zo dat we met ons zwaar actieve farmen de rest ook niet echt motiveren te farmen want veel gs laten we niet over. Daarnaast, als je troepen dichtbij wegstuurt en ze komen terug met 1/3e buit, of je stuurt ze 3x verder en ze komen terug met een volle buit maakt aan het einde van de dag niet uit qua rendement, omdat je de troepen die je dichtbij hebt gestuurd sneller terug hebt.

Als voorbeeld: ik zelf doe aan C-farmen hoe ik het net beschreef, Stan doet vooral aan Microfarmen. Wie farmt er meer? Verrassend: het blijkt weinig van elkaar te schelen.
 

DeletedUser27722

Guest
Jullie liggen ook geen core en doen toch aan micro farmen:O Wij farmen gewoon lekker met C:)

Bwa, rim zou ik het ook niet noemen, bedoelde gewoon dat er concurrentie is.

Ik snap wat je bedoeld. Er zit ook een kern van waarheid in, de concurrentie kan best pittiger dan dit. Wel is het zo dat we met ons zwaar actieve farmen de rest ook niet echt motiveren te farmen want veel gs laten we niet over. Daarnaast, als je troepen dichtbij wegstuurt en ze komen terug met 1/3e buit, of je stuurt ze 3x verder en ze komen terug met een volle buit maakt aan het einde van de dag niet uit qua rendement, omdat je de troepen die je dichtbij hebt gestuurd sneller terug hebt.

Als voorbeeld: ik zelf doe aan C-farmen hoe ik het net beschreef, Stan doet vooral aan Microfarmen. Wie farmt er meer? Verrassend: het blijkt weinig van elkaar te schelen.

Ja, bij weinig concurrentie gaat het verschil miniem zijn, maar het werk dat STan gaat doen zal 10x zoveel zijn, dus is C-farm wel efficiënter qua tijdsverbruik. (Tenzij je weer het foute farm-scriptje gebruikt haha!)
 

DeletedUser64081

Guest
Ja, bij weinig concurrentie gaat het verschil miniem zijn, maar het werk dat STan gaat doen zal 10x zoveel zijn, dus is C-farm wel efficiënter qua tijdsverbruik. (Tenzij je weer het foute farm-scriptje gebruikt haha!)

Opzich blijft het in onze situatie (weinig concurrentie) toch het beste de combi vorm te gebruiken denk ik. C-farmen op bijvoorbeeld 5 uur afstand is simpelweg dom.
 

DeletedUser75778

Guest
Hans je moet nu niet gaan doen alsof je er verstand van hebt jongen!
 

DeletedUser64081

Guest
David, er is al een stam naar me vernoemd, dan kan ik niet anders dan naast mijn schoenen gaan lopen, dat zou jij toch moeten begrijpen?
 

DeletedUser75778

Guest
David, er is al een stam naar me vernoemd, dan kan ik niet anders dan naast mijn schoenen gaan lopen, dat zou jij toch moeten begrijpen?
Op zich zie ik dat door de vingers. Maarja je farmt dan ook als een malle als ik dit topic moet geloven. De credits zijn je gegund.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser7072

Guest
Ja dan zit je te no lifen en haalt een ander met 2 vingers in de neus een hogere rover, dat moet pijnlijk zijn toch ;)
 

DeletedUser64081

Guest
Met nolifen haal je vast ook genoeg gs binnen, als je op de andere facetten van het spel slim speelt kan je ver genoeg komen. Al blijft het leuk om de rover binnen te halen natuurlijk.
 

DeletedUser7072

Guest
Rover = extra munten slaan = meer edels maken. Enorm voordeel natuurlijk ;)

Al neemt de farm/productie verhouding sowieso af als je groter wordt. Met 1 dorp 400k farmen heeft veel meer relatieve invloed dan met 30 dorpen met allemaal bijna level 30 mijnen 10 mil farme.
 
Reactiescore
489
Ik vroeg me eens af hoeveel jullie totaalfarm al is, ik merk dat bepaalde acc's niet meer zoveel farmen als in het begin.
 
Bovenaan