Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser7072

Guest
Dat had ik zelfs niet op 4k :eek:

Ik zit nu pas op 1.6 mil met 68k.
 

DeletedUser64081

Guest
We hebben nu ook 7,5K dus we die farms moeten omhoog. Op naar de 1 mil :D
 

DeletedUser76147

Guest
Oef waarom is het soms zo lastig om gewoon lekker te farmen:confused:. 35.000 punten en blijf nog steeds op die 350k hangen... Iemand een tip?:p
 

DeletedUser64081

Guest
Oef waarom is het soms zo lastig om gewoon lekker te farmen:confused:. 35.000 punten en blijf nog steeds op die 350k hangen... Iemand een tip?:p

Misschien eens proberen te micro farmen ofzo ;)

Hoeft niet persé, wij halen die hoge cijfers ook met heel veel C farmen. C farmen tot 10 a 15 velden afstand, en verder microfarmen. Daarnaast spelersdorpen in de buurt blijven terroriseren, en de dorpen binnen 15 velden blijven shapen. Maar het belangrijkste blijft toch wel het echt actief blijven farmen, ook 's nachts.
 

DeletedUser7072

Guest
Dat is wel een beetje slecht als ik eerlijk mag zijn :p

Achja, veel dorpen zijn er ook recentelijk bijgekomen dus daar zit niet veel in :p

En we staan toch mooi op #39 in de farm rankings en #98 in de puntenrankings. Dus we farmen nog steeds boven onze ranking en dat lijkt me goed :)
 

DeletedUser29156

Guest
Achja, veel dorpen zijn er ook recentelijk bijgekomen dus daar zit niet veel in :p

En we staan toch mooi op #39 in de farm rankings en #98 in de puntenrankings. Dus we farmen nog steeds boven onze ranking en dat lijkt me goed :)

Is gewoon redelijk toch! Zelf staan ze met farmrang onder puntenrang dus ze moeten niks zeggen :)
 

DeletedUser77001

Guest
Zo dan halen wij die rover vandaag maar even binnen. Wordt de grootste van de wereld:) Op na de 100 mil:cool:
 
Bovenaan