Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser51839

Guest
Neuh klinkt niet bekend, gezien ik al sinds februari gestopt ben op DDM, even je informatie wat beter checken volgende keer;)

Jij en het verschil maken? We gaan het zien, ik denk dat ik de uitkomst nu al weet.:D

EDIT:
Robin vertelt me net zelfs dat je eigen medespelers op Tasmanian op del zijn gegaan op w38.
Dus je eigen medespelers zijn daar op del gegaan, ik niet;)

Dave? speelt op CapNHook toch? o_O

Tyron werd op 45 weggespeeld door kleine stammen/spelers :p

Zou ik niet zo luid roepen.
 

DeletedUser71655

Guest
Waarom moeite in een wereld gaan steken als die al beslist was? Diegene waar we goed mee overweg konden waren allemaal gestopt. Steek ik liever die tijd in een andere wereld. Konden op W38 makkelijk staande blijven hoor met ons cluster daar niet van, maar had geen zin meer in die wereld vanwege meerdere redenen!

En hij bedoeld hem sarcastisch volgens mij :rolleyes:

Sarcastisch? Mijn account is daar een tijd geleden op delete gegaan, alleen speelde ik er toen allang niet meer.

Mij maakt het niet uit dat jullie op del zijn gegaan hoor, maar het is nogal merkwaardig dat hij mij beschuldigd van op bb gaan terwijl zijn eigen medespelers dat wél gedaan hebben toch?

Wat een instelling, volgens mij zet je jezelf meer in een slecht daglicht met deze uitspraak dan hem :D

Precies wat ik dacht, maar ik ken hem langer dan vandaag dus het verbaasd me niets:D

Dave? speelt op CapNHook toch? o_O


Zou ik niet zo luid roepen.

Hij legt het zelf al uit, maar goed niet dat het me boeit.
Het boeit me meer waarom je over het bb gaan begint? Ik ben in februari met geheel TW gestopt en ben nu 2.5maand weer terug aan het spelen. Geen idee waar je het dus vandaan haalt.:D
 

DeletedUser51839

Guest
Sarcastisch? Mijn account is daar een tijd geleden op delete gegaan, alleen speelde ik er toen allang niet meer.

Mij maakt het niet uit dat jullie op del zijn gegaan hoor, maar het is nogal merkwaardig dat hij mij beschuldigd van op bb gaan terwijl zijn eigen medespelers dat wél gedaan hebben toch?

Hij legt het zelf al uit, maar goed niet dat het me boeit.
Het boeit me meer waarom je over het bb gaan begint? Ik ben in februari met geheel TW gestopt en ben nu 2.5maand weer terug aan het spelen. Geen idee waar je het dus vandaan haalt.:D

Ahn gaat over John dan, moet ik wel zeggen kende hem niet voor eergisteren dusja nee dacht dat je over Dave had.

Nu om bij de feiten te blijven thnx aan Dave en den John voor mijn goeie welkomswensen, 3 dagen op account en straks 3 rovers/plunderaars op rij en dit door verdeeld werk, maakt het enkel elkander makkelijker, worden een top trio zo, nu nog offensief eens wat slagen uitdelen en die Deceiver of The Nine zal #2 worden opgelegd hehe xd

#LoveFarmBattlesWichChallengeNext?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zooo ik kan op delete:D

Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 25.040
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 103.165.820
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Staat in mijn sig ;)
Wayward Pines
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Sexy he ben daar een grote jonguh:D
 

DeletedUser73224

Guest
35x Rover van de dag
Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.
Beste resultaat: op 13.12.2015 (96.600.626 grondstoffen)
0 / 2.198.252
0 / 2.198.252
» alles tonen
8x Plunderaar van de dag
Plunder de meeste dorpen in deze wereld.
Beste resultaat: op 09.10.2015 (23.265 dorpen)
0 / 28


der sta iemand hevig :D
 

DeletedUser51627

Guest
Hoe zit ik hier ongeveer mee? :D

Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 206.682
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 357.156.005
 

DeletedUser37752

Guest
Hoe zit ik hier ongeveer mee? :D

Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 206.682
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 357.156.005


Efficient farmen is ook een vak he (y)

Plunderaar (Goud - Level 4)
Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Totaal: 164.015
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 957.687.031

:cool:
 
Bovenaan