Hoeveel heb je gefarmd?

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Er komt schot in de zaak:)

Plunderaar (Zilver - Level 3)
Plunder 1.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Volgende level: Plunder 10.000 maal andere dorpen!
6.010 / 10.000

Rover (Zilver - Level 3)
Maak in totaal 1.000.000 grondstoffen buit.
Volgende level: Maak 100.000.000 grondstoffen buit!
28.076.965 / 100.000.000
 

DeletedUser51839

Guest
Dat is dan ook het enige wat je kan, beetje opscheppen met je rovers etc, deze keer kun je niet naar de vijand overstappen als het moeilijk wordt want P. laat je er niet in.:D

Haha nu niet nodig he, kan zelf het verschil maken en niet toezien hoe noobs alles vergooien ;)

Ps: liever naar een vijand dan op bb gaan, klinkt het jou bekend? :eek:
 

DeletedUser71655

Guest
Haha nu niet nodig he, kan zelf het verschil maken en niet toezien hoe noobs alles vergooien ;)

Ps: liever naar een vijand dan op bb gaan, klinkt het jou bekend? :eek:

Neuh klinkt niet bekend, gezien ik al sinds februari gestopt ben op DDM, even je informatie wat beter checken volgende keer;)

Jij en het verschil maken? We gaan het zien, ik denk dat ik de uitkomst nu al weet.:D

EDIT:
Robin vertelt me net zelfs dat je eigen medespelers op Tasmanian op del zijn gegaan op w38.
Dus je eigen medespelers zijn daar op del gegaan, ik niet;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75413

Guest
Neuh klinkt niet bekend, gezien ik al sinds februari gestopt ben op DDM, even je informatie wat beter checken volgende keer;)

Jij en het verschil maken? We gaan het zien, ik denk dat ik de uitkomst nu al weet.:D

EDIT:
Robin vertelt me net zelfs dat je eigen medespelers op Tasmanian op del zijn gegaan op w38.
Dus je eigen medespelers zijn daar op del gegaan, ik niet;)

Waarom moeite in een wereld gaan steken als die al beslist was? Diegene waar we goed mee overweg konden waren allemaal gestopt. Steek ik liever die tijd in een andere wereld. Konden op W38 makkelijk staande blijven hoor met ons cluster daar niet van, maar had geen zin meer in die wereld vanwege meerdere redenen!

En hij bedoeld hem sarcastisch volgens mij :rolleyes:
 
Bovenaan