Hoeveel Gefarmd?

DeletedUser61134

Guest
Becca wat denk jij, als ik ga skypecallen met Krepox wat voor type denk je dat ik tegenover me heb?

Ik schat:
Luidruchtig, doet zijn behoeften met de telefoon in zijn hand en laat je meeluisteren.

No clue why :(

Becca is gone :s
Ik hoor al 1,5 uur te slapen :(

Eindelijk :), eigenlijk was het mijn bedoeling om Krepox en becca te verwisselen in mijn vorige post.

Zijn meer mensen die nog altijd met me willen bellen :eek:
Maar enkelen hebben de eer gehad xoxo
 

DeletedUser76206

Guest
Je wilt bedoelen net zoals elke post die Krepox ooit gemaakt heeft op dit forum?
Elke post kan ik niet van meespreken aangezien ik ze niet allemaal gelezen heb, hij brengt tenminste wat meer discussies op gang. De ene die ik gelezen had was een deftige, de andere laat ik zonder oordeel achter. Wat ik niet lees of niks van weet kan ik niet beoordelen.

Becca wat denk jij, als ik ga skypecallen met Krepox wat voor type denk je dat ik tegenover me heb?
Bespreek dit gelul eens in Skype :)
 

DeletedUser72524

Guest
Tbh hoef ik niet met je te bellen. Liever niet, het kan alleen teleurstellen;).

Maar goed ik ga wel slapen, trusten.

@vinctoire, ik heb haar niet meer op mijn nieuwe Skype. Dus het moet wel zo gaan.
 
Reactiescore
1.075
Ow. Jij bent opeens rechter geworden over wat een normaal sociaal leven is? Wel fijn zo dat jij dat eventjes kan bepalen voor iedereen wat de normale gang van zaken is.

grappige is dat hij hier zelf sinds 2007 ronddwaalt en 1 van de actievere AF'ers is, hoe kan je in godsnaam dan anderen veroordelen op hun sociaal leven?
 
Reactiescore
3.584
Ja want zondagnamiddag is het enorm levensloos om op het AF te zitten.. De dag dat iedereen weekend heeft en thuis zit.. Jij bent samen met King Ringo en Agonoize veruit de minst intellectuele persoon die ik hier ooit gezien heb. Inderdaad ja, 'cut the crab'.. Clown.

Vergeet je niet enkele spelers nu?
 

DeletedUser

Guest
Ja want op W1 werd er inderdaad wel gestart zoals ze het nu doen.. Haha nog niet eens een beetje in de buurt, complete onzin.


Toen w1 starte had jij nog geen account op TW, dus wat weet jij ervan? Ik zeg nergens dat starten nu net zo gaat als toen, leg me geen woorden in de mond die ik niet zeg.
Destijds waren het ook de mensen die wel en veel farmden die de ranglijsten aanvoerden.
Echter was het doordat iedereen enorm dicht op elkaar lag, en er in verhouding maar weinig barbs waren , en omdat iedereen de barbs die er wel waren adelde want 95% was nieuw en wist niet beter, farmen na een paar maanden spelen al niet meer een echte gamechanger genoemd kon worden.
Nogmaals, destijds waren de mogelijkheden om goed te farmen er niet zoals ze dat nu zijn, daarbij koste ALLES op w1 toen veel tijd.
Maar dat kan jij niet weten want je was er al vrij snel niet meer..

Dat farmen een vereiste is weet iedereen, in welke mate het gedaan wordt en hoe ver sommige gaan is iets heel anders. FA maakt het een stuk makkelijker ja, wilt nog steeds niet zeggen dat het geen enorme activiteit kost. Als je een job, sociaal leven en eventueel een gezin te onderhouden hebt kan je echt niet spelen zoals sommige dat nu doen.. Onmogelijk.

Dat jij niet wilt begrijpen, of snappen dat farmen met FA minder tijd kost dan jij steeds maar beweerd is wel grappig eigenlijk.
Waarom jou onvermogen iets te bevatten altijd maar de aanname oplevert dat het door jou heilig verklaarde RL er door in het geding komt, is me overigens ook een raadsel.

Haha ja dat en dit is geen stoere praat bedoel je? Ik denk dat je je mondje meteen zou houden moesten we elkaars koppies eens bekijken.

Ik heb werkelijk geen idee wat je hier mee wilt zeggen, maar ik heb zo het vermoeden dat het niks met farmen te maken heeft.
Als ik het goed begrijp is dit een aanname over uiterlijke schoonheid, waar ik totaal het nut niet van zie gezien ik niet op mannen val.
Maar als jij er gelukkig van wor dat je een "knapper" bent dan een kerel van richting de veertig, heb ik zo het vermoeden dat er een nieuw vogeltje in je hoofd is geboren.

Maar goed, dat heb ik al zo vaak gezegd. Ik heb farmen nooit overgelaten aan anderen, ik haat het gewoon verschrikkelijk hard en doe het daarom ook niet zoveel aangezien het mijn plezier in het spelletje afremt. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik op mijn werelden vaak rond een jaar speel in tegenstelling tot sommige farmboys die stoppen na een paar maanden. (wederom Farmox bv)

Ah daar komt de aap uit de mouw, omdat jij het haat en er dus niet heel bedreven in bent, is farmen nolife.
Klinkt het voor jou wel logisch ?
 

DeletedUser40933

Guest
Becca wat denk jij, als ik ga skypecallen met Krepox wat voor type denk je dat ik tegenover me heb?

Skypen met Krepox kan, uit ervaring, als volgt samengevat worden:

"Wat studeer jij jochie? Ik heb wel master hé jochie"
"Lol lelijkerd. Je hebt vast geen vrienden zoals ik er wel duizend heb. Ze zitten hier zelfs mee te lachen met nerds als jij"
"Noob eigenlijk jij hé. Niet zoals ik, ik pro. Check maar w18. Ik een echte baas"
"Ja, ik doe wat modellenwerk on the side. Je moet wat met zo'n knap snoetje"
"Jij bent eckt wel dom"
 

DeletedUser72524

Guest
Skypen met Krepox kan, uit ervaring, als volgt samengevat worden:

"Wat studeer jij jochie? Ik heb wel master hé jochie"
"Lol lelijkerd. Je hebt vast geen vrienden zoals ik er wel duizend heb. Ze zitten hier zelfs mee te lachen met nerds als jij"
"Noob eigenlijk jij hé. Niet zoals ik, ik pro. Check maar w18. Ik een echte baas"
"Ja, ik doe wat modellenwerk on the side. Je moet wat met zo'n knap snoetje"
"Jij bent eckt wel dom"

Ow dat lijkt me wel tof
 

DeletedUser

Guest
Skypen met Krepox kan, uit ervaring, als volgt samengevat worden:

"Wat studeer jij jochie? Ik heb wel master hé jochie"
"Lol lelijkerd. Je hebt vast geen vrienden zoals ik er wel duizend heb. Ze zitten hier zelfs mee te lachen met nerds als jij"
"Noob eigenlijk jij hé. Niet zoals ik, ik pro. Check maar w18. Ik een echte baas"
"Ja, ik doe wat modellenwerk on the side. Je moet wat met zo'n knap snoetje"
"Jij bent eckt wel dom"
Alsof je met zo'n master kunt gaan pronken. Wat deed ie ook alweer? Taal en letterkunde?
 
Reactiescore
1.893
Had hij beter zich wat verdiept in de Engelse taal als hij newgen niet eens juist weet te gebruiken.
 
Reactiescore
276
Skypen met Krepox kan, uit ervaring, als volgt samengevat worden:

"Wat studeer jij jochie? Ik heb wel master hé jochie"
"Lol lelijkerd. Je hebt vast geen vrienden zoals ik er wel duizend heb. Ze zitten hier zelfs mee te lachen met nerds als jij"
"Noob eigenlijk jij hé. Niet zoals ik, ik pro. Check maar w18. Ik een echte baas"
"Ja, ik doe wat modellenwerk on the side. Je moet wat met zo'n knap snoetje"
"Jij bent eckt wel dom"

Klinkt een beetje als de standaard internettrol dus. Het enige dat nog ontbreekt is een functie als assistent-manager bij een Albert Heijn.
 
Bovenaan