Hoeveel Gefarmd?

Reactiescore
2.039
Want je bent natuurlijk pas een old gen als je een af acc hebt uit 2007. :eek:
Denk dat iedereen onderhand wel een beetje klaar is met je 'new gen' gehuil.

Bovendien mag je je wel even flink achter je oren krabben wanneer je vrienden je al ongezellig vinden als je 2 min per uur even op je mobiel zit om je farms eruit te knallen.
 
Reactiescore
1.075
Oftewel heb je geen vriendjes om met te gaan spelen ofwel ben je gewoon verslaafd en verwaarloos je ze.

en als je geen vriendjes hebt, en verslaafd bent? ;(
 

DeletedUser3435

Guest
Want je bent natuurlijk pas een old gen als je een af acc hebt uit 2007. :eek:
Denk dat iedereen onderhand wel een beetje klaar is met je 'new gen' gehuil.

Bovendien mag je je wel even flink achter je oren krabben wanneer je vrienden je al ongezellig vinden als je 2 min per uur even op je mobiel zit om je farms eruit te knallen.
Je speelstijl is eerder bepalend voor newgen of oldgen hoor, zeg ik iets over het jaartal dan? Ik weet al langer dan vandaag dat jij moeite hebt met begrijpend lezen, je zou je best eens moeten doen om te reageren op de effectieve post ipv zelf dingen erbij te verzinnen.

Zal wel aan de leeftijd en soort mensen liggen of ze dat al dan niet storend vinden, voor 3400 farms per dag zal het ook wel iets langer duren dan 48 minuten per dag. :D
 

DeletedUser

Guest
Weer zo een voorbeeld van een newgen ridder die maar wat gaat roepen.. Farmen heeft in dit geval weinig te maken met effectief spelen en dus met deftig spelen, het is gewoon continu online zijn. Moest het geen zomer zijn zou ik daar niks van zeggen maar het feit dat je account nu 24/7 bemand is wilt toch degelijk zeggen dat er iets scheelt met het IRL van de desbetreffende personen. Oftewel heb je geen vriendjes om met te gaan spelen ofwel ben je gewoon verslaafd en verwaarloos je ze.

Wat die Dutchgangster hierboven te zeggen had is ook complete onzin aangezien het enorm onbeschoft en ongezellig is om continu op je mobieltje te zitten.
Klopt we zijn allemaal eenzame zielen. :( Wil jij ons vriendje zijn? :eek: Het probleem is dat jij gewoon te noob bent om hoog te spelen en lekker gezellig van de zomer te genieten. Als je lessen wilt, je kan je altijd aanmelden. Fijne dag nog. xoxo

Daarbij zit tegenwoordig iedereen op zijn mobiel om die pokemons te vangen, dan kan je ook wel even de farms eruit knallen. :p
 

DeletedUser27722

Guest
Weer zo een voorbeeld van een newgen ridder die maar wat gaat roepen.. Farmen heeft in dit geval weinig te maken met effectief spelen en dus met deftig spelen, het is gewoon continu online zijn. Moest het geen zomer zijn zou ik daar niks van zeggen maar het feit dat je account nu 24/7 bemand is wilt toch degelijk zeggen dat er iets scheelt met het IRL van de desbetreffende personen. Oftewel heb je geen vriendjes om met te gaan spelen ofwel ben je gewoon verslaafd en verwaarloos je ze.

Wat die Dutchgangster hierboven te zeggen had is ook complete onzin aangezien het enorm onbeschoft en ongezellig is om continu op je mobieltje te zitten.

Met een interval van 35 a 40 minuten per ronde en een wekker te zetten, duurt het heus niet zo lang als je beweert hoor, zeker niet indien men elk op beurt een rondje doet.
Ben natuurlijk niet zo pro als jij, maar newgen? Ah, wat ken je er toch weer veel van.
Ga wat in de zon gaan liggen, is op het af posten, zoals jij ook vaak doet niet te no-life voor je? ;)

Je speelstijl is eerder bepalend voor newgen of oldgen hoor, zeg ik iets over het jaartal dan? Ik weet al langer dan vandaag dat jij moeite hebt met begrijpend lezen, je zou je best eens moeten doen om te reageren op de effectieve post ipv zelf dingen erbij te verzinnen.

Zal wel aan de leeftijd en soort mensen liggen of ze dat al dan niet storend vinden, voor 3400 farms per dag zal het ook wel iets langer duren dan 48 minuten per dag. :D

New gen of old gen wil gewoon letterlijk het jaartal zeggen, vanaf wanneer men speelt, niet de stijl.
Wat ben je toch een enorme idioot. :)
 
Reactiescore
2.039
Wat een flauwekul zeg. Als je veel farmt dan ben je dus een new gen? Gen staat toch echt voor generatie, wat tijdsgebonden is. Dat jij maar dingen gaat verzinnen om je punt kracht bij pogen te zetten is niet bepaald mijn probleem. :D Wou je Amokro soms een new gen noemen omdat hij veel farmt op zijn accs? Dat is al even hilarisch.

Je kunt 5 aanvallen per seconde sturen, dus in theorie zou je er zelfs veel minder tijd voor nodig hebben. Maar vooruit, van dorpje wisselen etc kost ook een paar seconden natuurlijk. ;)
 
Reactiescore
1.075
duuus, old gen, zijn alle spelers die niet farmen, de start niet overleven of deffnoobs zijn?
 
Reactiescore
1.893
Als je teveel farmt ben je ook al new-gen als ik het goed gelezen heb, dus misschien kom je er nog voor in aanmerking.
 

DeletedUser

Guest
Och ja, die eeuwige discussies over farmen = nolife.

Snap al helemaal niet wat er new gen aan is, gezien farmen al vanaf w1 DE manier was om goed te starten.
Vroegah zonder tools of zelfs FA was farmen wel een stuk meer werk, maar nu is het maar kinderspel.
Indien je weet hoe te farmen, is het met die FA echt weinig "werk" en zal je sociale leven er weinig last van hebben.

Ik denk dat het sociale leven van Krepox ook maar matig is, want hij zit wel zoveel op het AF.
Het is niet voor te stellen hoe bruin hij al wel nie had kunnen zijn zonder al dat nutteloze kijk mij es cool zijn gepost.

Als je old gen bent, en niet weet hoe deftig te famren of het altijd liever aan anderen overliet zoals Krepox, snap ik dat je denkt dat farmen gelijk staat aan niet buiten komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
54
Oke krepox dus jij hebt wel een rl leven wil je zeggen?
Verlopig zit je ook op zondag middag op het AF wat per definitie een plek is waar je komt als je echt niks beters te doen hebt!
Wie is hier nou levenloos?;) so cut the crab please
 
Reactiescore
2.039
Oke krepox dus jij hebt wel een rl leven wil je zeggen?
Verlopig zit je ook op zondag middag op het AF wat per definitie een plek is waar je komt als je echt niks beters te doen hebt!
Wie is hier nou levenloos?;) so cut the crab please

Anders laten we de krabben hier even buiten??
 
Reactiescore
735
Jaa laten we allemaal om de beurt Krepox af gaan zeiken op dezelfde manier over dezelfde opmerking, come on, na 2x weten we ook dat zijn opmerking, al dan niet verkeerd opgevat, niet handig geformuleerd was.
 
Bovenaan