Hoeveel gefarmd?

DeletedUser

Guest
haal die w40 lekker uit je tekst dan, of probeer je er toch nog mee te pronken?

Nah, ik probeer niks.
Ik kan nog inloggen en heb de mail.
Dus ik zie verder geen reden om het weg te halen.

Verder snap ik niet waarom je zou denken dat ik wil pronken omdat ik "error" in mijn naam heb staan, ben gewoon lui tevens weet ik dat het toch vroeg of laat geen zin zal hebben om error uit mijn naam te halen.

Maar goed, over al dit alles weet jij totaal niks nada noppes.
Dus ook een tip voor jou, stop met denken en houdt het lekker bij IG want hier loop je jezelf alleen maar meer en meer belachelijk te maken met je rare uitspattingen :p
 

DeletedUser

Guest
zou ik ook zeggen ducktales, anders noem je ook even op waar je op w46 speelt? kunnen we jou ook op de loop nemen!
 

Deleted User - 487834254

Guest
W40 Is gewoon een zielige wereld , ben maar al te blij dat ik er niet meer opzit
 
Reactiescore
1.015
en als jij even logisch nadenkt dan weet je dat er een kerst stop is geweest waardoor alle dorpen vol zaten.
als jij de moeite neemt om de coords te checken t.o.v. onze ligging ben je wel daadwerkelijk teveel bezig met ons :D.

kan ik begrijpen, ook jij wilt weten hoe spelers van boven jou niveau het precies aanpakken.

wij hoeven ons niet te verdedigen, we zien wel wie er dalijk hoger staat en / of zelfs nog wel bestaat ;)

*jouw ;)

Nog een tip noob: zinnen begin je met een hoofdletter. Wat je neerzet is echt afgrijselijk... Ooit naar school geweest?
 

DeletedUser

Guest
Quote Origineel geplaatst door GruttePi3r Bekijk berichten
Ik heb de stoute schoenen vandaag weer aangetrokken. En ook maar een lijstje gemaakt voor de trouwe AF lezers van Wereld 46. Al moet ik wel zeggen dat ik nog vrij weinig Accounts ken op deze wereld.

Beste speler: Ik ken een aantal spelers van Chicago Blackhawks, en ik weet dat dit een behoorlijk sterk team is.

Beste stam: Dit is zonder enige twijfel ForQuo, Het is om het zo maar de zeggen "De stam van de toekomst". En ik durf met zekerheid te zeggen dat deze stam het heel erg ver gaat schoppen op deze jonge wereld.

De beste stam speler: Jack 12071983, staat altijd voor de stam klaar. En nog veel belangrijker hij houd er met zijn grollen en grappen de sfeer goed in

Het grootste ego: Kong qiu, Hij vind zich zelf al een hele man. Veel mensen zien een groot ego als iets negatiefs, maar dat hangt er vanaf hoe je er mee omgaat. Kong Qiu, laat zijn ego zo nu en dan even door schemeren. Alleen zoveel dat je je er aan gaat ergeren.

Beste leider: Uiteraard de leiding van ForQuo, ze hebben in de hele organisatie van de stam al laten zien dat ze heel wat mooie kunstjes in huis hebben.

Slechtste leider: Ik vind het te vroeg om hier dieper op in te gaan, er zijn te veel stammen die het niet gehaald hebben. En stammen die het niet zullen halen. Vind het daarom te moeilijk om er de "slechtste" uit te zoeken.

Meest overschatte stam: Paris. Zijn een groep goede spelers, maar vind dat er toch teveel van verwacht word.

Meest onderschatte stam: ForQuo, wie van jullie heeft er eigenlijk van ForQuo gehoord? .... Dat dacht ik al, dit is eigenlijk heel vreemd, want dit is toch de stam die deze wereld gaat veranderen.

Meest overschatte speler: Dit zou ik zo niet weten, ben nog te nieuw op deze wereld om daar iets nuttigs over te zeggen

Meest onderschatte speler: Hier ga ik toch voor Oops, iedereen praat hier over hem alsof het een noob is. Terwijl ik ook hele andere dingen met hem heb meegemaakt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Uiteraard met alle leden van ForQuo, maar mijn BFF's op Yizhi zou ik graag ook bij de me in de stam hebben. Heuh... waar is yizhi nou

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Lekker standaard, stabbers.

Mooiste spelers naam: Decay Of Reality

Mooiste stam naam: Fortius quo fidelius

Het tofste topic: Rate de speler/ Top/flop stammen

Het domste topic: Waar je stoer kan doen als je veel gefarmd hebt

Favoriete forum poster: Imperio Mundi, mooie serieuze posts maar er kan zo nu en dan ook wel een grapje af.

Minst favoriete forum poster: Beast Incarnate., discussiëren en argumenteren zijn twee woorden die voor Beast Incarnate. onbekend zijn.

Dikste wannabe op het forum: Beast Incarnate.

nu snap ik waarom, niet alleen ben je op w43 waar je verliest een grap, hier vinden mensen je ook al een debiel :D
 
Reactiescore
1.015
Ik speel niet?

De enige reden waarom Eelco me daar zet is omdat ik Oops (ook w43 btw) een cf'noobje noemde. Zegt meer over hem, maar hij doet maar. Eelco is zelf een grap :D

Overigens werd je zelf mooi uitgelachen op het w43 AF net als je co's. Ontwenningsverschijnselen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76162

Guest
Ik speel niet?

De enige reden waarom Eelco me daar zet is omdat ik Oops (ook w43 btw) een cf'noobje noemde. Zegt meer over hem, maar hij doet maar. Eelco is zelf een grap :D

Overigens werd je zelf mooi uitgelachen op het w43 AF net als je co's. Ontwenningsverschijnselen?

Je bent een sterke poster maar je speelt teveel in op de man. Houd het formeel en discusseer eens over de account zelf. De spelers die het account bewonen zijn ook aspecten waar het betreffende account op neergehaald mag worden, maar deze een 'grap' noemen lijkt me niet erg objectief en geloofwaardig.

Een tip voor de toekomst, wellicht kom je dan in een beter daglicht te staan tov velen hier.
 
Reactiescore
1.015
Het zijn altijd dezelfde. Eelco haalde zelfs w41 aan waar ze ook in vieze papieren zitten. Het is ook dat ik op de phone zit, maar anders had ik hier wel even een screentje geplakt van zijn overnames op w43 met bijhorend kaartje. Zelfde geldt voor tjah, zijn vaste partner. Eelco speelt (of speelde) in Glory dus werd defensief, daar waar ik ontegensprekelijk gelijk had over wat ik zei.

Ze doen maar hoor, Yizhi :p. Ik vind het wel amusant.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn altijd dezelfde. Eelco haalde zelfs w41 aan waar ze ook in vieze papieren zitten. Het is ook dat ik op de phone zit, maar anders had ik hier wel even een screentje geplakt van zijn overnames op w43 met bijhorend kaartje. Zelfde geldt voor tjah, zijn vaste partner. Eelco speelt (of speelde) in Glory dus werd defensief, daar waar ik ontegensprekelijk gelijk had over wat ik zei.

Ze doen maar hoor, Yizhi :p. Ik vind het wel amusant.

meh, altijd dezelfde?
Ik ken 2 werelden waar je hebt gespeeld.

W36 waar iedereen je totaal niet mocht IG op 1/2 stamleden na :p
En W40 waar je door iedereen werd gehaat :rolleyes:
Misschien is het juist beter om naar je posten te kijken en dan het zelf te gaan doen of in ieder geval erbij nadenken? want man man man...wat ben jij hypocriet :p
Maar goed, heb totaal geen zin om in discussie te gaan met jou want heb dat al te vaak gehad wat dus op totaal niks zal uitlopen...
 

DeletedUser

Guest
Yizhi, een tip voor jou: geef geen tips aan Gilles, verspeelde moeite.

En dit bedoel ik niet beledigend richting Gilles.
 
Reactiescore
241
Ik speel niet?

De enige reden waarom Eelco me daar zet is omdat ik Oops (ook w43 btw) een cf'noobje noemde. Zegt meer over hem, maar hij doet maar. Eelco is zelf een grap :D

Overigens werd je zelf mooi uitgelachen op het w43 AF net als je co's. Ontwenningsverschijnselen?

Dat ik humor heb hoor ik wel vaker, grappen over mij zijn er maar weinig. Ben nu echter wel nieuwsgierig wat voor grap je kan bedenken.

Eelco speelt (of speelde) in Glory dus werd defensief, daar waar ik ontegensprekelijk gelijk had over wat ik zei.

Hoe kom je hier bij? Dat ik er speel (of speelde) is correct, maar voor de rest wil ik graag weten waar je je info weg hebt :eek:
 
Reactiescore
1.015
Achja, gewoon een tip mocht je deze in ontvangst willen nemen :) Fijn dat je er niet mee zit, AF zal wel het laaste zijn waar je je persoonlijk op aangesproken moet voelen :eek:

Ik snap wat je bedoelt en ik ben me er van bewust. Nu ik door omstandigheden niet kan spelen hoef ik echter niet meteen een sterke poster te zijn. Niet tegenstaande dat ik wel op de feiten moet blijven, wat ik deed. Moest ik weer spelen doe ik het wel weer formeel en kurkdroog :p. Maar je hebt gelijk, ik kan/mag er meer op letten.

@Sjoert: non-taken hoor. :) Ik ga er auto vanuit dat je het zo bedoeld :p.
 
Reactiescore
241
Ik snap wat je bedoelt en ik ben me er van bewust. Nu ik door omstandigheden niet kan spelen hoef ik echter niet meteen een sterke poster te zijn. Niet tegenstaande dat ik wel op de feiten moet blijven, wat ik deed. Moest ik weer spelen doe ik het wel weer formeel en kurkdroog :p. Maar je hebt gelijk, ik kan/mag er meer op letten.

@Sjoert: non-taken hoor. :) Ik ga er auto vanuit dat je het zo bedoeld :p.

Heb jij niet w42 gespeeld? Hoe ging het jou daar af? :rolleyes:

Net als al eerder is gedaan en bij sommige mensen gewoon vaak nodig is wil ook ik jou een tip meegeven.
Je speelt hier niet, het grote merendeeel stelt je posts hier blijkbaar niet op prijs. Dus ik raad je aan of op een normale manier te gaan posten, of het hier gewoon helemaal niet meer te doen :eek:
 
Reactiescore
1.015
Jij telt voor het grote merendeel? Wat een ego en dat omdat je op je pikkie getrapt was dat ik wat over Oops zei :rolleyes:. Grow up ;)
 
Bovenaan