Hoeveel gefarmd?

Reactiescore
241
Dit is dus precies wat ze hierboven over je zeggen, en waarom ik je de grootste wannebe op het forum vind :eek:
Je komt totaal niet met goede argumenten, maar wat slappe onzin. Als ik dan vraag hoe aan de bepaalde info komt reageer je daar niet op.

Heel zwak allemaal, mijn ego als argument gebruiken, en melden dat ik op moet groeien... Als dat je argumenten zijn laat dat wel weer wat zien over jou argumentatie kwaliteiten. :eek:
 
Reactiescore
1.015
Ik hoef jou ook niet te zeggen wat ik waar hoor ;). Niet alles draait rond jou, namelijk.

Mijn argumenten zijn goed genoeg en waren er recht op. Anders zou je niet meteen zo reageren :D
 

DeletedUser76166

Guest
Wat een haat :)

Maar de p&p van Oops vond ik ook van een heel bedenkelijk niveau..
 
Reactiescore
241
Ik hoef jou ook niet te zeggen wat ik waar hoor ;). Niet alles draait rond jou, namelijk.

Mijn argumenten zijn goed genoeg en waren er recht op. Anders zou je niet meteen zo reageren :D

Serieus? Jij bent de gene die mij voor grote grap, onvolwassen uitmaakt. Je afgelopen posten draaien allemaal over mij.

Jou argumenten zijn losse flodders, ik kan me enorm ergeren aan mensen die met cirkelredenaties en drogredenen komen :eek:

Vervolgens vraag ik jou hoe je bij een bepaalde redenatie komt, en dan stuur jij Grow up, grote grap en niet alles draait om jou.

Bravo, GGWP :D
 
Reactiescore
1.015
Al dit omdat ik Oops een cf'noobje noemde en kijk hoe je er opvliegt. Geweldig :D

I sense ... butthurt ;)
 
Reactiescore
241
Wat een haat :)

Maar de p&p van Oops vond ik ook van een heel bedenkelijk niveau..

Tuurlijk, dat ben ik met je eens. Iedereen heeft zijn sterke en minder sterke kanten. Sommige mensen kunnen fantastisch P&P voeren maar stellen in game weinig voor. En bij anderen is het net anders om.

En dan heb je nog mensen die op beide fronten falen :D (zal geen namen noemen)
 
Reactiescore
241
Al dit omdat ik Oops een cf'noobje noemde en kijk hoe je er opvliegt. Geweldig :D

I sense ... butthurt ;)

Zie, wederom het zelfde zwakke argument, en kan nu butthurt toevoegen en mijn lijstje van jou goede argumenten

Argumenteren met mr BI:
1: Omdat Eelco een grap is, heb ik gelijk dat oops een noobje is.
2: Omdat Eelco goede argumten aanbrengt moet hij maar op groeien.
3: Omdat ik(BI) Eelco voor van alles en nog wat uitmaakt, beschuldig ik eelco ervan dat hij alles om zichzelf laat draaien :D
NEW! 4: Omdat ik(Beast Incarnate) wederom niet met een nieuw argument kan komen, herhaal ik mijn slechte argument en voeg er Butthurt aan toe om het toch origineel over te laten komen.


Well played, well played ;)
 
Reactiescore
1.015
Je bent gewoon butthurt, dat is duidelijk voor de neutrale lezer.

1. Ik zei dat over Oops al een tijd geleden waar ik over jou iets voor het eerst zei vandaag.
2. Jij brengt geen argumenten aan hoor?
3. Jij denkt ook dat alles om jou draait. Niemand is 'verplicht' bronnen of informatiestromen toe te lichten.

Nu ben ik benieuwd of je jezelf wederom nog eens belachelijk wilt maken? :)
 
Reactiescore
241
Je bent gewoon butthurt, dat is duidelijk voor de neutrale lezer.

1. Ik zei dat over Oops al een tijd geleden waar ik over jou iets voor het eerst zei vandaag.
2. Jij brengt geen argumenten aan hoor?
3. Jij denkt ook dat alles om jou draait. Niemand is 'verplicht' bronnen of informatiestromen toe te lichten.

Nu ben ik benieuwd of je jezelf wederom nog eens belachelijk wilt maken? :)

1: precies wat ik de hele tijd bedoel, telkens kom je terug op Oops terwijl ik het daar helemaal niet over heb.

2: Een argument weerleggen met een wedervraag word gezien als een argument. Heb je meerdere vragen gesteld, overigens telkens door jou genegeerd.

3: Je bent er niet toe verplicht nee, maar wil je jezelf betrouwbaar doen overkomen zou ik vertellen waarom je tot dat soort redenaties komt.

Je zegt dat ik zelf een grap ben, Geen argumentatie bij gegeven
Je beweert dingen over mijn account op W41, wederom geen argumentatie bij gegeven.

Je komt telkens met argumenten die totaal niet onderbouwt zijn, telkens als ik vraag om een onderbouwing geef je die niet en ga je het weer over Oops hebben :eek:
 
Reactiescore
1.015
Tuurlijk. Oops was de reden waarom je toen reageerde evenals waarom je me daar in je GA lijstje zet. Aangezien het je stamgenoot is/was op w41 toont dat mij aan dat je butthurt bent. Weet niet waarom het jou toen interesseerde, maar blijkbaar had ik een gevoelige snaar geraakt.

1. Zie boven

2. Dat wordt niet zo gezien. Je negeert dan gewoon het initieel argument en de bedoeling van een argument is dat weerleggen. Ik had het over w43. Bewijs me dan aan de hand van die wereld het tegendeel? Oh wacht, dat kan niet. Hij is daar namelijk hoe ik hem omschreef dus heel leuk dat je over w41 begint, maar dat deed daar niks terzake. Daar word Glory echter ook weggespeeld door PNT.

3. Zolang het klopt, hoeft dat niet. Het is aan jou om dat te weerleggen aan de hand van feiten, wat onmogelijk is.

Ik ga er mee stoppen want modjes berispen graag op 3.6 Dialogen. Kom eens terug als je weet waarover je het hebt alvorens een discussie aan te gaan die op voorhand verloren is.

Greetz
 
Reactiescore
241
Tuurlijk. Oops was de reden waarom je toen reageerde evenals waarom je me daar in je GA lijstje zet. Aangezien het je stamgenoot is/was op w41 toont dat mij aan dat je butthurt bent. Weet niet waarom het jou toen interesseerde, maar blijkbaar had ik een gevoelige snaar geraakt.

1. Zie boven

2. Dat wordt niet zo gezien. Je negeert dan gewoon het initieel argument en de bedoeling van een argument is dat weerleggen. Ik had het over w43. Bewijs me dan aan de hand van die wereld het tegendeel? Oh wacht, dat kan niet. Hij is daar namelijk hoe ik hem omschreef dus heel leuk dat je over w41 begint, maar dat deed daar niks terzake. Daar word Glory echter ook weggespeeld door PNT.

3. Zolang het klopt, hoeft dat niet. Het is aan jou om dat te weerleggen aan de hand van feiten, wat onmogelijk is.

Ik ga er mee stoppen want modjes berispen graag op 3.6 Dialogen. Kom eens terug als je weet waarover je het hebt alvorens een discussie aan te gaan die op voorhand verloren is.

Greetz

Haha niet eens, de reden dat ik reageerde was dat jij dingen beweerde over w41 die simpel weg niet klopten. Er waren al een hele tijd discussies over Oops. En mensen die kritiek op hem hadden, maar bij was het heel duidelijk dat je over w41 onzin verkondigde. Dat was de reden dat ik op jou reageerde en niet op die 4/5 anderen die negatief over oops waren.

1: x

2: Lol, jij begint over w41, heb duidelijk gezegd dat ik niet weet weet hoe hij op w43 speelde. Om beide dingen te onder bouwen heb ik even de desbetrefende Quotes erbij gehaald zodat iedereen kan zien dat wat jij zegt wederom niet klopt.

Kong is vast beter dan die noobs uit je massastam.

@Kong: Die Oops noemt ingame ook zo. Vormt normaliter de helft van de Clini clowns en de andere is tjah. Het zijn cf'ers, katanoobs en beiden kinderlijk simpel weggespeeld op 41,43 (diegene die ik weet)

Hier is duidelijk te zien dat niet ik, maar BI begint over w41. Aangezien ik daar speel(de) wist ik dat dit niet klopte.



Je moet nu geen bullshit gaan lullen xD
Oops en Tjah haalden op w41 enkel winsten op PNT, toen ze daar gingen stopten, glory de vv had en door Glory geinternd werden. Zijn ze idd makkelijk wegespeeld..

Is natuurlijk heel moeilijk een account dat geinternd word weg te spelen, get your story straight please :D

Ik heb mijn facts straight, jij niet ;). Mooi ook dat je 43 negeert (chuckle)

@Kong: inderdaad :)

Tuurlijk, w43 speelde ik maar tot een 2.3 mil en heb geen idee hoe ze daar wegespeeld zijn, dus weet niet of het klopt wat je daar over zegt.

Op w41 was ik er zelf bij en weet ik wel dat je verhaal nergens opslaat, logisch toch dat ik dan niet inga op w43, al neem ik je wel minder serieus aangezien je verhaal over 41 bullshit is :D

Zoals hier duidelijk te zien, heb ik reeds gezegd dat ik niet weet wat er op w43 gebeurde. Echter wist ik wel dat wat jij zei over w41 incorrect was.

3: :eek:

Lijkt me een heel goed plan beste man :)
 

DeletedUser

Guest
Eelco FTW,

gilles je bent gewoon een amateuristische speler, gehaat op w36 (volgens mij w40 ook). gestopt op w43 door je stab staam en omdat je weet dat je daar pak slaag krijgt en nooit in finity komt.. en ook nog is een wannabe op het forum... ga toch weg man je bent niks waard vergeleken onze Eelco, hoe durf je met hem in discussie te gaan.
 
Reactiescore
241
Tnks kerels :D

Dan is er nog w42, waar je meerderen keren speelde en beide kerel vluchte toen er een paar incs op je teller stonden:eek:
 
Reactiescore
241
Dat houd je van me te goed, moet nu weg naar een feestje:) Hopelijk helpt de drank mij die Gemene Beast te vergeten *snik*
 
Bovenaan