hmm nadere inlochting backstab ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit topic verklaard blijkbaar hoe gedreven en no-life je w25 speelde?
Over w25: nja je hebt wel een zeer goede start achter de rug, maar waarom ga je onvertrouwbare spelers aannemen als co? Dan weet je dat je op de gevolgen voorbereid moet zijn
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat in jullie stam geen enkel probleem was, want QPQ had opvoorhand al gezegd dat hij vroeg ging stoppen.
Jullie hebben ook vv's gedraaid voor vele andere speler die niet serieus gingen spelen.

Ik denk dat die meer iets zegt over de groepssfeer binnen Balls!, iemand uitschelden als autist?

Maar misschien is de sfeer daar nu beter en moesten jullie enkel die ene persoon niet hebben. (hopelijk)

Jij weet niks van Balls! Moet je er ook niet zo over beginnen.

Dit topic verklaard blijkbaar hoe gedreven en no-life je w25 speelde?
Over w25: nja je hebt wel een zeer goede start achter de rug, maar waarom ga je onvertrouwbare spelers aannemen als co? Dan weet je dat je op de gevolgen voorbereid moet zijn

No Shit , Sherlock!
Dat is nog maar 6 keer gezegd!
 

DeletedUser24056

Guest
Kun je me trouwens eens verblijden met de betekenis van het woord 'inlochting'?
 

DeletedUser

Guest
Kun je me trouwens eens verblijden met de betekenis van het woord 'inlochting'?

Volgens mij is het samentreksel van inloggen en inlichting :boer:
Hij wou ons inlichten wie de cruciale inlog pleegde.

Echt hilarisch dat die vent nog een topic opent.
Veel succes met alles dat op je pad komt en tot nooit meer :D
 

DeletedUser24056

Guest
Damn wat een geniale kerel. Ik wou dat ik die gave bezat.
 

DeletedUser

Guest
Jij weet niks van Balls! Moet je er ook niet zo over beginnen.

Mja, jullie zeggen overal dat jullie een ( de beste) topstam zijn en dan geven jullie zo op af op een ex-lid van jullie, dan mag je dat toch wel in twijfel trekken.
 

DeletedUser47551

Guest
* katas, en wilde niet fuseren ;), was voor activiteit mijn vriend ben (;, just told you in a PM lolz. daarbij had ik allang een def dorpje? had 2k deftroepen al hoor?, echter ook kapotgelopen en op ondersteunings tochtjees :D + niet vergeten mijn 250 katas plus kata item <3

lijkt me sterk dat indien je 2e dorpje def was je nu pas 2k deftroepen hebt, aangezien je dat dorpje dagen voor mijn 2e dorpje edelde en ik zit zelfs al over de 2k deftroepen :rolleyes:
 

DeletedUser53985

Guest
Ik dacht dat in jullie stam geen enkel probleem was, want QPQ had opvoorhand al gezegd dat hij vroeg ging stoppen.
Jullie hebben ook vv's gedraaid voor vele andere speler die niet serieus gingen spelen.

Ik denk dat die meer iets zegt over de groepssfeer binnen Balls!, iemand uitschelden als autist?

Maar misschien is de sfeer daar nu beter en moesten jullie enkel die ene persoon niet hebben. (hopelijk)

Wie of wat heeft jou wijsgemaakt dat ik in BALLS! zit?
 

DeletedUser

Guest
Nu iedereen opeens QPQ afkraken. Topic is inderdaad nutteloos, maar toen die 1 stond, hoorde ik niets dan goede woorden over het account en nu komt iedereen opeens onder zijn steen vandaan ofzo:rolleyes:
 

DeletedUser24056

Guest
Volgens mij heeft er op het AF al gestaan dat ik niet in BALLS! zit, met een bevestiging van BALLS! leden...

Hier spreekt een Balls-lid. Die intonatie, de eeuwige drang om het gelijk te halen. De gelijkenissen zijn te treffend.
 

DeletedUser

Guest
Hier spreekt een Balls-lid. Die intonatie, de eeuwige drang om het gelijk te halen. De gelijkenissen zijn te treffend.

Telkens bij jou posts heb ik de nijging om te lachen :D


Nu iedereen opeens QPQ afkraken. Topic is inderdaad nutteloos, maar toen die 1 stond, hoorde ik niets dan goede woorden over het account en nu komt iedereen opeens onder zijn steen vandaan ofzo:rolleyes:

het gebeurde allemaal zo snel, het Af zit natuurlijk wel een beetje achter hea.

en ik hoor weer van je :D

Het niveau van je posts daalt met de seconde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan