hmm nadere inlochting backstab ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Shenron can be summoned by gathering all seven of the Dragon Balls of Earth. Shenron can bestow any wish as long as it does not exceed the power of his creator, who must be still alive (i.e. Kami/Piccolo or Dende).
Oftewel, wens dat je de beste van TW wordt!

 

DeletedUser

Guest
Milan je bent echt de grootste retard ooit. Weet je hoeveel topics je al wel niet hebt geopend om te whinen over wat er nu weer is gebeurd op je account? En weet je hoeveel mensen dit daadwerkelijk interesseert? Ik gok dat dit ergens tussen de 0 en de 0 ligt. -.- Ga lekker met blokken spelen ofzo, autist.

Balls! is een hechte stam!
 

DeletedUser

Guest
Milan je bent echt de grootste retard ooit. Weet je hoeveel topics je al wel niet hebt geopend om te whinen over wat er nu weer is gebeurd op je account? En weet je hoeveel mensen dit daadwerkelijk interesseert? Ik gok dat dit ergens tussen de 0 en de 0 ligt. -.- Ga lekker met blokken spelen ofzo, autist.

Held.
 

DeletedUser18987

Guest
Waarom open jij al deze topics? Joram was de held van het acc!
 

DeletedUser47551

Guest
Helemaal niets, het viel me gewoon op dat veel ballspelers nu op QPQ aan het kappen zijn, zegt veel over de stam.

Hoe zou je zelf zijn als je vv's hebt gedaan voor een account dat geen defdorpje maakte om sneller te groeien, wou fuseren met je buurman, de stam verliet en nu def vraagt aan mij?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er was een BG tussen mij en CASPERJANTZEN,, niets bg met fackign heel de stam. Deze bg hield in dat ik een aantal leden met rust liet, en in overleg viel ik stamleden aan. Casper heeft de helft van de leden gekickt voor mij, dus het kwam ook overtuigend over, mocht die ook gewoon clearen + edelen ;).

Dus over bg verbreken?, hmm nooit gedaan hoor ^^.

xx

In een woord ; 'Zielig'

Dit vonden we echt BELANGRIJK! :eek:

Als je echt denkt dat je voor deze orginele post een bedankje gaat krijgen :eek:!

Wat hebben we hiervan geleerd:rolleyes:?
1; Vertrouw nooit snel mensen


Wat kan je nu het beste doen?
1; De balls zoeken, en een wens maken.

Unieke Posts, ver te zoeken tegenwoordig :(

Milan je bent echt de grootste retard ooit. Weet je hoeveel topics je al wel niet hebt geopend om te whinen over wat er nu weer is gebeurd op je account? En weet je hoeveel mensen dit daadwerkelijk interesseert? Ik gok dat dit ergens tussen de 0 en de 0 ligt. -.- Ga lekker met blokken spelen ofzo, autist.

Beetje overdreven maar hier komt het wel op aan.

Shenron can be summoned by gathering all seven of the Dragon Balls of Earth. Shenron can bestow any wish as long as it does not exceed the power of his creator, who must be still alive (i.e. Kami/Piccolo or Dende).
Oftewel, wens dat je de beste van TW wordt!


Ga ergens anders zeveren.

Balls! is een hechte stam!

Euh..? ok?:confused:

Ik ruik een vergezellig van .Antho :D.

Ik ook :D
 
Reactiescore
24
Hoe zou je zelf zijn als je vv's hebt gedaan voor een account dat geen defdorpje maakte om sneller te groeien, wou fuseren met je buurman, de stam verliet en nu def vraagt aan mij?:rolleyes:

* katas, en wilde niet fuseren ;), was voor activiteit mijn vriend ben (;, just told you in a PM lolz. daarbij had ik allang een def dorpje? had 2k deftroepen al hoor?, echter ook kapotgelopen en op ondersteunings tochtjees :D + niet vergeten mijn 250 katas plus kata item <3
 

DeletedUser24056

Guest
Je nummer 1 positie geeft je geen vrijbrief om tig topics te openen. Cut the crap en lees de TW-fusie guide nogmaals door.
 

DeletedUser

Guest
Hoe zou je zelf zijn als je vv's hebt gedaan voor een account dat geen defdorpje maakte om sneller te groeien, wou fuseren met je buurman, de stam verliet en nu def vraagt aan mij?:rolleyes:

Ik dacht dat in jullie stam geen enkel probleem was, want QPQ had opvoorhand al gezegd dat hij vroeg ging stoppen.
Jullie hebben ook vv's gedraaid voor vele andere speler die niet serieus gingen spelen.

Ik denk dat die meer iets zegt over de groepssfeer binnen Balls!, iemand uitschelden als autist?

Maar misschien is de sfeer daar nu beter en moesten jullie enkel die ene persoon niet hebben. (hopelijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan