The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser77485

Guest
Je hebt onaardig en aanvallend op de persoon he :p
Maar je hebt je goed herpakt, vorige week was je ondertussen al over de rooie gegaan of misschien ben ik niet de persoon die dat voor elkaar krijgt :D

Heeft ook te maken gehad met een situatie die privé even niet lekker zat. Kon even niet zoveel meer hebben, en wat vorige week gebeurde was een beetje de druppel :p
 

DeletedUser74219

Guest
1797559_731689913550080_6377025565267917622_n.jpg
 

DeletedUser66999

Guest
Toen wij als (ex) Fu leden de gelegenheid aangeboden kregen om een overstap te maken waren wij, na veel te hebben overlegd , vastberaden om dat aan te pakken, maar dat wil niet zeggen dat wij ( depipi, Poldi, Sun Quan en ik ) het niet tegen jullie ( Forged ) gered zouden hebben. Feit blijft dat we de juiste keuze hebben gemaakt en in de leukste stam van Casual2 zitten !!!! ;);)

Jammer dat hierop nog steeds geen reactie is gekomen van Sagra.
Als je je leugens zelfs niet meer gaat ontkennen, is het zeer ver gekomen.
 

DeletedUser71739

Guest
Zucht,

Wat wil jij nu precies horen, dat wij FU gerekruteerd hebben? Het maakt niet uit wat Sagra zegt want jullie maken er toch een eigen verhaal van.

Vond het net lkr rustig hier op af :p
 

DeletedUser66999

Guest
Dacht ik wel ja dat jij dat fijn vond dat niemand er nog wat over zei...
Wat ik wil horen?
Je zou kunnen beginnen met waarom jullie dingen zeggen als: wij rekruten niet, iedereen komt naar ons, het is al maanden geleden dat wij nog iemand zelf hebben gecontacteerd...
Maar dat blijkt 1 grote leugen te zijn
 

DeletedUser71739

Guest
Misschien hadden we al langer dan maanden contact met FU ;-)

Daarbij zijn ze alle vier bekende van familieleden dus waarom geen 1 grote familiereünie.

En leugens overspoelen tw dus Sagra is niet anders als de rest :p
 

DeletedUser66999

Guest
Klinkt allemaal enorm geloofwaardig :rolleyes:

En leugens overspoelen tw dus Sagra is niet anders als de rest :p
Dus als iemand van tw in een beek springt springen jullie achterna?
Hoog tijd dan om iemand te zoeken die in een beek wil springen...
 

DeletedUser77260

Guest
Zucht,

Wat wil jij nu precies horen, dat wij FU gerekruteerd hebben? Het maakt niet uit wat Sagra zegt want jullie maken er toch een eigen verhaal van.

Vond het net lkr rustig hier op af :p

Altijd leuk om te horen toch? Sagra (en dan bedoel ik eigg enkel jij, want met jou heb ik het meest contact) probeert het netjes te houden tot op een bepaald niveau, respect!

Wou ik nog even kwijt, nog 6 dagen mannen en vrouwen
 

DeletedUser77892

Guest
Misschien hadden we al langer dan maanden contact met FU ;-)

Daarbij zijn ze alle vier bekende van familieleden dus waarom geen 1 grote familiereünie.

En leugens overspoelen tw dus Sagra is niet anders als de rest :p
Neemt dus niet weg dat jullie wel degelijk spelers zelf benaderen. Of je nou al maanden contact had of niet, jullie hebben dus deze maan gewoon 4 spelers gerekruteerd terwijl sagra dat al tijden niet meer gedaan zou hebben.
Nu kunnen we hier inderdaad lang over blijven praten, wij zijn ondertussen wel gewend dat jij alles verdraait wanneer en waar het jou uitkomt
 

DeletedUser74016

Guest
Neemt dus niet weg dat jullie wel degelijk spelers zelf benaderen. Of je nou al maanden contact had of niet, jullie hebben dus deze maan gewoon 4 spelers gerekruteerd terwijl sagra dat al tijden niet meer gedaan zou hebben.
Nu kunnen we hier inderdaad lang over blijven praten, wij zijn ondertussen wel gewend dat jij alles verdraait wanneer en waar het jou uitkomt

Alsof Sagra de enige die dingen verdraait. Jullie verdraaien ook dingen, iedereen of deze wereld. Het is ook het AF waar je op praat. Dus ga nou niet doen alsof Sagra alleen dingen verdraait. We zijn net zoveel gewend van jullie.

Je bent volgens mij ook wel erg snel met je conclusie. Wie zegt dat wij ze maanden daarvoor hebben gecontacteerd?
 

DeletedUser77892

Guest
Wat boeit het nu of wij hen benaderd hebben of zij ons. Besteed liever jullie tijd in het proberen uit range te komen van ons:rolleyes:

Dat jullie geloofwaardigheid maar blijft zakken zolang jullie uitspraken doen als0" wij rekruteren zelf niet". Spelers komen naar ons. Terwijl wij er niet veel later achterkomen dat dit dus dikke bs is en jullie je gewoon naar de top rekruteren omdat jullie nog lang niet gewonnen hebben, al doen jullie dat graag geloven met jullie edelgiga's

Misschien hadden we al langer dan maanden contact met FU ;-)

Daarbij zijn ze alle vier bekende van familieleden dus waarom geen 1 grote familiereünie.

En leugens overspoelen tw dus Sagra is niet anders als de rest :p

Alsof Sagra de enige die dingen verdraait. Jullie verdraaien ook dingen, iedereen of deze wereld. Het is ook het AF waar je op praat. Dus ga nou niet doen alsof Sagra alleen dingen verdraait. We zijn net zoveel gewend van jullie.

Je bent volgens mij ook wel erg snel met je conclusie. Wie zegt dat wij ze maanden daarvoor hebben gecontacteerd?
De qoute hierboven van kyro.
Daar zegt hij dat jullie misschien al langer contact hadden met FU. Of dat waar is weet ik niet, ik heb zelf ook niet gezegd dat dat zo is. Ik concludeer niks. Ik zei alleen, of dat contact hebben nou wel of niet echt gebeurd is maakt niet uit. Gaat erom dat jullie ze zelf gerekruteerd hebben en niet andersom. Sagra verdraait echter alles puur om maar in een goed dag licht te staan en de acties voor jullie zelf goed te praten, maarja praatjes vullen geen gaatjes.
 

DeletedUser77485

Guest
Dat boeit heel veel, want nu zijn jullie pussy's die alleen maar groot zijn geworden door je vijanden te rekruteren in plaats van te verslaan!

Hey, werd het te koud onder je steen en dacht je ik zoek de zon weer op?
 

DeletedUser77485

Guest
Dat jullie geloofwaardigheid maar blijft zakken zolang jullie uitspraken doen als0" wij rekruteren zelf niet". Spelers komen naar ons. Terwijl wij er niet veel later achterkomen dat dit dus dikke bs is en jullie je gewoon naar de top rekruteren omdat jullie nog lang niet gewonnen hebben, al doen jullie dat graag geloven met jullie edelgiga's




De qoute hierboven van kyro.
Daar zegt hij dat jullie misschien al langer contact hadden met FU. Of dat waar is weet ik niet, ik heb zelf ook niet gezegd dat dat zo is. Ik concludeer niks. Ik zei alleen, of dat contact hebben nou wel of niet echt gebeurd is maakt niet uit. Gaat erom dat jullie ze zelf gerekruteerd hebben en niet andersom. Sagra verdraait echter alles puur om maar in een goed dag licht te staan en de acties voor jullie zelf goed te praten, maarja praatjes vullen geen gaatjes.

Voorlopig is er maar 1 partij met veel praatjes, en die laten niks zien. :)
 
Bovenaan