-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser

Guest
Dus je denk echt dat ze stoppen als HGK en Tanken ook gaan kata'en ...? :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik blijf van het oordeel, wordt ik niet gekata'd, gebruik ik mijn biest kataclears niet. W5 style. Play Hard.<3
 

DeletedUser35742

Guest
Dus je denk echt dat ze stoppen als HGK en Tanken ook gaan kata'en ...? :eek:

Dat zeg ik toch helemaal niet? Het gaat niet om wat ik denk, maar om wat zij besluiten te doen. Het lijkt me een veilige aanname dat ze niet stoppen als we het niet terugdoen, aangezien ze onervaren spelers zijn en niet tot nauwelijks te maken hebben gehad met forse aantallen kata's. Dus het is volstrekt rechtvaardig om ze tot bezinning te laten proberen te komen door het terug te doen, ja.
 

DeletedUser

Guest
Toch jammer dit nog te moeten meemaken op w24.
Ik doe hier niet aan mee. Onzin.

Kleine kinderen van ots. Maar om het dan terug te gaan doen?? Blijf nou eens nadenken! Iedereen weet dat ots toch wel gaat vallen. Die noobs redden het echt niet. Maar om daar nou kata's voor nodig te hebben ...? Kom nou ... Denk is aan je zelfrespect ... Verlaag je niet tot die kleuters.

Hoeft ook niet, zelf zou ik nl ook niet meedoen. :p

Katta's zijn voor muren en verzamelplaatsen.
 

DeletedUser62448

Guest
Dus je denk echt dat ze stoppen als HGK en Tanken ook gaan kata'en ...? :eek:

Wij hopen dat Ots in gaat zien hoe irritant het is voor de deffer.
De kans is er dat Ots nog meer kata's gaat produceren.
Maar dat doen ze nu ook al, dus ik zie daar het probleem niet van in.

De bedoeling is dat Ots zijn ogen opent & wij diplomatisch contact gaan opnemen met Ots wanneer zei het ook gevoeld hebben. wij zijn benieuwd naar hoe Ots het ervaart & wij denken hierdoor een contract samen te stellen waar het kata'n mee beperkt zal worden.

Non-kata'ers zullen nooit door -hgk- worden gekata't.
 

DeletedUser63688

Guest
niet iedereen over 1 kant scheren nog steeds;) ik gebruik bijv mn kata's zoals speedbarbaar zegt alleen op muur en verzamelplaats;) en zo zijn er nog wel een paar binnen OTS/ATS die dat doen of zelfs helemaal geen kata's hebben maar ram clears;)

@mlicka, als -hgk- geen kata's gebruikt hoe komt dan een groot deel van -hgk- aan de award vandaal level Goud? dat houd toch echt in meer dan 10000 gebouwlevels gesloopt, heb je toch echt een aantal kata's voor nodig om dat te halen;)
 

DeletedUser

Guest
niet iedereen over 1 kant scheren nog steeds;) ik gebruik bijv mn kata's zoals speedbarbaar zegt alleen op muur en verzamelplaats;) en zo zijn er nog wel een paar binnen OTS/ATS die dat doen of zelfs helemaal geen kata's hebben maar ram clears;)

@mlicka, als -hgk- geen kata's gebruikt hoe komt dan een groot deel van -hgk- aan de award vandaal level Goud? dat houd toch echt in meer dan 10000 gebouwlevels gesloopt, heb je toch echt een aantal kata's voor nodig om dat te halen;)

Waarom denk je dat we een lijstje hebben opgesteld.

Zo houden we alles bij. Ofwel gebruik je katta's, maar enkel op muren en verzameplaatsen, gradatie 1 (doen we niks tegen). Ofwel gebruik je katta's op andere dingen nog gradatie 2 enz...
 

DeletedUser54745

Guest
geen idee of mijn aanvals rapporten wel is getoond worden. Maar mijn vaste clears hebben geen kata's!
Ik heb mischien 10 clears met kata's erin om de muur even hard te rammen.

Verder heb ik de award inderdaad van kata's. Ben is muren gaan afbreken van barbarendorpen met de kata's uit me defdorpen die er staan voor langere looptijden.
 

DeletedUser63688

Guest
Waarom denk je dat we een lijstje hebben opgesteld.

Zo houden we alles bij. Ofwel gebruik je katta's, maar enkel op muren en verzameplaatsen, gradatie 1 (doen we niks tegen). Ofwel gebruik je katta's op andere dingen nog gradatie 2 enz...

dat had ik idd al begrepen dat jullie het zo gingen doen idd;) maar dat was niet de bedoeling van mn reactie;) ik doelde meer waarop complex hierboven een reactie geeft;) waarom een groot deel van hgk dan wel vandaal zilver of goud heeft;) aangezien 10000 gebouwlevels best veel is:p
 

DeletedUser35742

Guest
In mijn geval omdat ik vroeg in deze wereld elke defensieve klote noob en spiker heb gekata'd haha. Van die mensen die alleen spelen om je te clusterfucken en def te maken.
 

DeletedUser

Guest
dat had ik idd al begrepen dat jullie het zo gingen doen idd;) maar dat was niet de bedoeling van mn reactie;) ik doelde meer waarop complex hierboven een reactie geeft;) waarom een groot deel van hgk dan wel vandaal zilver of goud heeft;) aangezien 10000 gebouwlevels best veel is:p

Vandaal (Brons - Level 2)
Je hebt al 678 gebouwlevels vernietigd!
Volgende level: Vernietig 2.500 gebouwlevels!

Zit nog op brons zelfs:D. Zoals Aus al een tijd geleden zei, als we gaan beginnen met kata's op bijv een boer krijg je in deze wereld onverdedigbare dorpen. Afgezien van het feit dat het slopen van een dorp pure onzin is omdat je er in pricipe niets meer bereikt en je toont alleen maar aan dat je niet de intentie hebt om het dorp te veroveren.

In mijn ogen gebruik je kata's voor fakes, muren of verzamelplaats, maar op overige doelen is in mijn ogen niets anders dan zielig gedrag en het aantonen van je onvermogen....
 

DeletedUser

Guest
niet iedereen over 1 kant scheren nog steeds;) ik gebruik bijv mn kata's zoals speedbarbaar zegt alleen op muur en verzamelplaats;) en zo zijn er nog wel een paar binnen OTS/ATS die dat doen of zelfs helemaal geen kata's hebben maar ram clears;)

@mlicka, als -hgk- geen kata's gebruikt hoe komt dan een groot deel van -hgk- aan de award vandaal level Goud? dat houd toch echt in meer dan 10000 gebouwlevels gesloopt, heb je toch echt een aantal kata's voor nodig om dat te halen;)

Dan nog iets, het is verstandiger om voor je dingen gaat roepen eerst eens te onderzoeken of het wel klopt wat je zegt. Aangezien ik het niet kon geloven ben ik gaan kijken wie er allemaal vandaal goud hebben en dat zijn er bijster weinig. Dus mijn advies, voor je iets schreeuwt, check het ff....
 

DeletedUser

Guest
Vandaal (Goud - Level 4)
Je hebt al 18.352 gebouwlevels vernietigd!

En ik ben master. (allemaal muren). Geloof je me niet, dan moet je maar eens met andere raportjes afkomen, want die zijn er helemaal niet xD

Deze is ook erg stoer:
Muurbreker (Goud - Level 4)
Je hebt al 40.501 muurlevels vernietigd!
 

DeletedUser65178

Guest
Ik moet zeggen dat ik mij blijf verbazen over het gedoe met die kata's, logisch, jij op mij, ik op jou... Lalala, standaard oorlogje. So what?

Wat ik wel mee wil geven aan de administratie van HGK, dat ze wel zeker zijn van het feit dat hun lijstje volledig klopt. Ik ben namelijk zeer benieuwd wanneer ik een ander gebouw level heb gesloopt van iemand van HGK. De laatste keer dat ik gebouwen zoals boerderijen heb gesloopt was tijdens een vergelding tegen SWARM, zo'n 2,5 maand terug:)

Overigens, zo veel gebouwen heb ik ook nie gesloopt:(

Je hebt al 658 gebouwlevels vernietigd!
Volgende level: Vernietig 2.500 gebouwlevels!
Tot nu toe heb je 658 gebouwlevels vernietigd.

Zo zie je maar dat kata's op lvl 1 veel te weinig effect hebben eigenlijk...

Sander
 

DeletedUser63688

Guest
Dan nog iets, het is verstandiger om voor je dingen gaat roepen eerst eens te onderzoeken of het wel klopt wat je zegt. Aangezien ik het niet kon geloven ben ik gaan kijken wie er allemaal vandaal goud hebben en dat zijn er bijster weinig. Dus mijn advies, voor je iets schreeuwt, check het ff....

ik tel er 10 met zilver of hoger en 2 die hun awards verbergen van de 19 leden is dat dus sowieso al meer dan 50%, ja tel zilver ook omdat meer als 2500 gebouwlevels ook ontzettend veel is voor een stam die beweert kata's te haten duss..

(je hebt wel gelijk in mn eerste post zei ik alleen goud ik weet het)
 
Bovenaan