-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser65178

Guest
Wie heeft gezegd dat ik niet op dezelfde manier handel?:)

Eerdere aanvallen op mij waren ook met kata's, zijn toen ook genoeg gebouwen gesloopt. Val ik daarna aan met kata's wordt het gezien als iets raars. I know propaganda stuff enzo...

Als ik dat nu dan weer moet zien als vergelding op mijn kata's, start je zo toch een kata oorlog? iets wat jullie niet graag hebben?

Snap jullie logica nog niet helemaal.
 

DeletedUser62448

Guest
Wie heeft gezegd dat ik niet op dezelfde manier handel?:)

Eerdere aanvallen op mij waren ook met kata's, zijn toen ook genoeg gebouwen gesloopt. Val ik daarna aan met kata's wordt het gezien als iets raars. I know propaganda stuff enzo...

Als ik dat nu dan weer moet zien als vergelding op mijn kata's, start je zo toch een kata oorlog? iets wat jullie niet graag hebben?

Snap jullie logica nog niet helemaal.

-hgk- kata't enkel muren & boerderijen.
Ots wil maar niet stoppen & gaat zo ver om alles kapot te kata'n ( Bsrk ).
Er is een lijst gemaakt, met moeilijkheidsgraden wie wat kata't.
& nu payback time;)
-hgk- heeft op het AF gemeld, dat de spelers die bij ons bijvoorbeeld adelshoeves down smijten, wij dat terug zullen doen. dus kom niet klagen;)

Ots wil niet luisteren naar wat wij te zeggen hebben, dat het doelloos is & niet leuk voor de deffer.
Dan moeten wij maar eens laten zien, hoe het voelt & dit is pas het begin.
we zeggen niet dat wij jullie allemaal kapot gaan kata'n.

Nee, wij weten welke spelers wat kata'n & zou er op een van die spelers een massa komen, kunnen zei er vanuit, dat terug te krijgen.

Wie niet luisteren wil moet maar voelen;)
 

DeletedUser

Guest
ook tanken gaat zo werken ..

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten zeg maar:)
 

DeletedUser35742

Guest
Mlicka verwoord ons standpunt hier prima. Je hebt ons gekata'd, en wanneer dan eventueel zou blijken dat wij er iets beter in zijn (want je weet wel, wij hebben meer off) moet je gewoon niet jengelen. Of juist wel, hebben wij tenminste iets te lachen.
 

DeletedUser

Guest
Misschien kunnen we eens een katta massa doen samen met tanken :p

We gaan jullie nogal zien roepen zeker :p
 

DeletedUser

Guest
Toch jammer dit nog te moeten meemaken op w24.
Ik doe hier niet aan mee. Onzin.

Kleine kinderen van ots. Maar om het dan terug te gaan doen?? Blijf nou eens nadenken! Iedereen weet dat ots toch wel gaat vallen. Die noobs redden het echt niet. Maar om daar nou kata's voor nodig te hebben ...? Kom nou ... Denk is aan je zelfrespect ... Verlaag je niet tot die kleuters.
 

DeletedUser35742

Guest
Dat is toch perfect logisch? Als we er niets tegen doen weten we tenminste zeker dat ze doorgaan.
 
Bovenaan