Hezhi Kaarten

DeletedUser

Guest
Ik ben op de kaart 'Dominantie spelers' :) Dankzij mn dominantie in C90...

Mijn cluster heeft veel eilanden, maar er wordt eraan gewerkt... onnodige eilanden zullen gewoon overgenomen worden door andere spelers die ze nodig hebben ;)
Binnen een maand of 2 zal ik maar 2 grote clusters hebben ( RIM + C61 en omstreken)

Is het niet beide rim?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben op de kaart 'Dominantie spelers' :) Dankzij mn dominantie in C90...

Mijn cluster heeft veel eilanden, maar er wordt eraan gewerkt... onnodige eilanden zullen gewoon overgenomen worden door andere spelers die ze nodig hebben ;)
Binnen een maand of 2 zal ik maar 2 grote clusters hebben ( RIM + C61 en omstreken)

Dank je voor de nutteloze info, want wie boeit het nou iets? Mij iig niet.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Voor mij is C61 ook RIM hoor ;)
Maarja, C90 is nog harder de RIM in...
 

DeletedUser

Guest
Mijn cluster bestaat uit dorpen en kun je herkennen op je kaart aan zijn gele kleur :boer:
 

DeletedUser

Guest
nou drumfanfare wss dus ook niet, ieder zo zijn hobby toch :D

vertel jij eens wat over je cluster :p

Nou, mijn cluster is gewoon geniaal, een groot blok in maar liefst 2 continenten!:p Met een geweldige coördinatie tussen omliggende spelers(vijanden) en mijn edels, stromen de dorpen binnen. Helaas, het kost met 1500 goudmunten voordat ik een edel kan maken, dus het edelen gaat wat moeilijker.
 

DeletedUser26703

Guest
Nou, mijn cluster is gewoon geniaal, een groot blok in maar liefst 2 continenten!:p Met een geweldige coördinatie tussen omliggende spelers(vijanden) en mijn edels, stromen de dorpen binnen. Helaas, het kost met 1500 goudmunten voordat ik een edel kan maken, dus het edelen gaat wat moeilijker.

als je 1500 goudmunten moet slaan voor 1 edel, dan moet je nu nog 350 edels kunnen maken of in je dorp staan hebben...
Dus edelen kan dan zeker niet moeilijk gaan tenzij ze telkens doodlopen of gesniped worden ^^
 

DeletedUser

Guest
Nou, mijn cluster is gewoon geniaal, een groot blok in maar liefst 2 continenten!:p Met een geweldige coördinatie tussen omliggende spelers(vijanden) en mijn edels, stromen de dorpen binnen. Helaas, het kost met 1500 goudmunten voordat ik een edel kan maken, dus het edelen gaat wat moeilijker.

Je hebt maar 1 mini frontje :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ga jij de kaart maar eens beter bestuderen schat, dan merk je dat ik 2 frontjes heb, en dat worden er snel meer.;)


Ik zie echt maar 1 en dat is linkonder! : :s
mapyu.png
 
Bovenaan