Het woordenboek van Wereld 52!

DeletedUser77455

Guest
Rektophobia:
Fenomeen waarbij spelers en ook gehele stammen een angst hebben om gerekt te worden. Symptomen hiervan zijn alle morele waarden die je in het verleden had gewoon zonder pardon overboord gooien, omdat je toch liever wint dan eerlijk speelt.
Uiteindelijk zal de persoon met rektophobia de benen nemen alvorens het account een aantal dorpen is verloren dat gemiddeld tussen de 0 en 30 ligt
 

DeletedUser69389

Guest
Ondanks dat je het via PM wilt doen doe ik het toch liever hier. En wel om reden redenen. 1) ik hou van openheid en transparantie. De reden dat het wel via pm moet gaan is omdat je dan niet op je smoel kunt gaan, omdat je weet dat je op sommige punten fout zit en ik bijval zou kunnen krijgen. Daarnaast als 2) omdat mijn medespeler Yoeri, terecht, niet deze drama's via pm wilt hebben en wat ik dan ook respecteer.

Shakedown8 25.04.17 22:47
@martijn

Ik begrijp niet waar je wilt dat ik op reageer. Omtrent woordenboek. Ik kan er wel een discussie gaan voeren met je. Maar we hebben zo allebei onze eigen kijk op de situatie denk ik.

W47: ik solliciteerde nadat ik nagenoeg alle stam vv's deed en de leden waarop de stam draaide stopte.
Ik heb lyceum gekickt nadat hij een 2e of 3e keer de regels overtrad met kataén omdat het niet fair was dat hij de afspraken aan zijn laars lapte. ik kreeg vanuit dabosio een rot bericht daarover.
En van jou te horen zoiets als pech nadat de vergelding met kata's op mij kwam.
Je wilde me niet hebben omdat royal het niet wilde oke prima. Nadat je geleaved was heeft koen (.Lintouchable) me nagenoeg gesmeekt te joinen. Die situatie was al onhoudbaar toen.

Ik kan een lang verhaal houden en een kort verhaal. Samenvatting zal 1 zijn: Meerdere leden wilden je bij voorbaat al niet en daarmee was direct de kous voor ons af.

Wij als Meow hielden niet van overlopers en dan zeker niet van directe overlopers die zo eenvoudig willen gaan hoppen als het tegenzin. Elk excuus kun je daar bij verzinnen, maar dat doe je gewoon niet. Je was voor ons een directe tegenstander en je buren moesten je ook al niet hebben. Dan houdt het al bij al al heel snel op.

Wat betreffende de kata's. XB heeft zich meermaals verlaagt tot het gebruik van kata's of pogingen gedaan tot het gebruik van andere middelen. Telkens werd bij Richard @Netsky beterschap beloofd en telkens grepen jullie er toch weer naar. Voor ons als Meow zijnde was het klaar. Ikzelf heb jou niet gesproken over de kata's staat mij bij. Maar toon een screen als het wel zo blijkt te zijn. Want de communicatie met XB verliep veelal via Richard. Wel is het zo dat ik Dabosio op de vingers heb getikt destijds.

Wat er in latere tijden is gedaan weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het merendeel van de overgebleven mensen die zich gingen inzetten voor de stam op dat moment karakterloze lui waren die je of daarvoor nooit hoorde of die het liefste een vergelijkbare speelmanier als bij XB erop na hielden. Viel alleszins niet echt serieus te nemen.

Je kon nog zo'n mooi verhaal vertellen bij je sollicitaties, maar ik ben een leider die luistert naar zijn leden, misschien teveel als je kijkt naar de Eisbar situatie. Maar ik stond en sta nog steeds achter die beslissing. Juist omdat ik er meerdere spelers/accounts er mee in het harnas had gejaagd.


W50: We stonden met de stamop nr1. als zijnde TIME de gehele afhandeling omtrent dat vond ik zelf schandalig, uiteindelijk werd mij de keus vanuit la kou gedaan om me te laten internen. Ik had er toen veel hoop op met een toffe groep iets van te maken terwijl er binnen de stam al op de achtergrond dubbele agenda's waren.

Ikzelf kwam er ook puur toevallig achter. Dat de leave geen schoonheidsprijs verdient kan ik begrijpen. Misschien had ik tegen Lennart ook tabe moeten zeggen. Maargoed dat is achteraf te makkelijk gezegd. Time was dan weliswaar 1e, maar verre van sterk en solide te noemen. Lennart heeft het willens en wetens misschien ook wel laten versloffen, ook omdat hij al vrij vlot bij het ontwerpen van Snurk betrokken was. Ikzelf kwam er dus puur toevallig via Elko erachter en ben daarna aan de slag gegaan om voor zoveel mogelijk Time spelers een zo best mogelijke scenario te krijgen. Dat resulteerde ook in de komst van Boxem, FType en Omissis. Of althans het scenario daarvoor. Naast de eerdere toezeggingen over de komst van OT en LKO.

Wij als LKO hebben nooit en te nimmer iemand van het voormalige Time uit onszelf aangevallen. Juist omdat bijvoorbeeld ik, maar ook Jeroen en Lennart vonden dat we dat niet konden maken. Wij hebben alle voormalige Time leden zo goed en kwaad als het ging de mogelijkheid gegeven om er nog voor te gaan. Ikzelf baal er nog steeds van dat er sprake was van een dubbele agenda en het liefste had ik die laatste periode toen ik er zelf ook van op de hoogte was er het liefste niets van geweten. Juist omdat ik het zo kut vond voor diegene die zoals jou achterbleven. Ook al had je op 50 voor mij ook op bepaalde de zelfde onuitstaanbare houding als waar ik mij op wereld 47 al aan irriteerde.

w52: je hebt op 2 acc binnen deze stam gespeeld ik geef toe niet de makkelijkste accounts. Je leek met mooie posts iets te betekenen voor deze stam maar ook na acc 2 mymummm weer snel vertrokken.
2 accounts ja. Ik heb naar mijn mening al op teveel accounts gespeeld deze wereld en daarom ook de vraag van Jasper geweigerd. Enfin.

Ik blijf het betreurenswaardig dat heel het The Infection verhaal een sprookje is gebleken. Had ik geweten hoe Bas zich profileerde op 52 dan was ik er uberhaupt niet eens op ingegaan, op de aanbieding destijds. De Bas die ik als stamgenoot/stamlid heb ervaren op 47 was een geheel andere dan de Bas die op 52 speelde. Eigenlijk apart hoezeer je je in een persoon kunt vergissen.

Ik baal er nog steeds van dat ik te goedgelovig was in de leugens die hij vertelde over de samenwerkingen die er zouden zijn en over het perspectief dat er was. Op basis van de toegereikte info leek het erop dat er gewoon een stabiele basis was voor de toekomst van het acc. Helaas bleek niets minder waar en bleek alles gebaseerd op een grote leugen. Wel heb ik offc ook zelf een aandeel in de bewuste ochtend dat ik te beroerd was om te deffen, maar waar de rest - afgezien van Bjorn - ook behoorlijk heeft verzaakt. Het is sneu dat door dit alles Plop ook genaaid werd, omdat jullie Infection aannamen op basis van de motivatie die ik had gegeven. Maar dat is zoals het is.

Betreffende Mymumm. Daar ben ik niet zomaar gestopt en dat weet jij ook. Ik heb nog nooit met zo'n verschrikkelijke persoonlijkheid als met Kefkut op 1 acc gespeeld. Heel dat team was een team van lek me vestje. Ik hoef alleen maar te denken aan de bewuste donderdag toen ik in de middag logde en constateerde dat de treinen wel waren getagt, maar niets mee was gedaan of er dat uberhaupt geen melding van was gemaakt in de acc chat. Keer op keer werden beloften niet nageleefd. Ik heb gevochten voor het behoud van het acc ondanks de penibele situatie en optimaal gebruik weten te maken van de kansen die er kwamen.

Alleen dacht ik na de zoveelste onzin tirade van Kefkut waar doe ik het voor. Toen waren de toekomstige problemen van toen nog Plop te zien. Ik had een prachtig plan ontwikkeld op basis van gesprekken met een aantal spelers over hoe ik/we dacht/dachten dat we met Plop serieus stappen konden gaan maken. De kern betrof dat we eerst de rim zouden gaan veilig stellen en daarna stappen maken richting God en Zooi. Iedereen zei van ja dat moeten we gaan doen en dat gaan we ook doen. Alleen toen puntje bij paaltje aankwam besloten een aantal egoisten waaronder Lucas en jij toch voor je eigen succes te gaan in plaats van voor Plop.

Ik weet dat de discussies die ik daarover aanging ook voor bepaalde figuren de reden zijn om nu nee tegen Yoeri en Julian te zeggen. Omdat figuren zoals jij zich destijds aangevallen voelden.

Het is alleen wel ironisch om te kunnen constateren en te concluderen dat hetgeen ik destijds voor waarschuwde als er niets gedaan zou worden aan wat gedaan moest worden dat Plop dan grote problemen zou krijgen. Dat ik daar volkomen gelijk in heb gekregen. Het wordt mij verweten dat ik mijn fouten niet durf toe te geven, maar volgens mij dienen bepaalde individuen in R2W eerst bij zichzelf na te gaan of zij zelf dat wel kunnen. Dat is het grote probleem ook van R2W. Er zijn een aantal figuren met een (te) grote focus op het eigen account.

De uitlatingen van Kefkut keer op keer zorgden bij mij voor zoveel irritatie dat ik ervoor koos om niet langer te knokken voor het account. Waarom zou ik knokken voor een account als ik niet weet of ik de volgende dag nog wel kan loggen? Omdat de eigenaar iemand is met enorm veel wispelturige gedachten en uitlatingen.

Ik kreeg daarna vele aanbiedingen van zowel intern bij Plop als externe zoals bijv. NSOL of anderen. Ik heb uit volle overtuiging besloten om voor het toenmalige Maarlo te gaan. Omdat ik allereerst geen enkele behoefte voelde om nog intern te gaan werken voor een stam zoals Plop. Ik kreeg van Jasper van de week de vraag waarom ik Plop niet als mijn stam beschouwde. Simpelweg omdat in de korte periode die ik er zat ik er al weinig hoop in had dat er gezamenlijk gevochten zou worden. Uit alles bleek dat er teveel individuele belangen waren en die ervoor zouden zorgen dat het stambelang in gevaar zou komen. Ik had gezien wat dat voor een effect dat met name op 47 had gehad en ik voelde er niets voor om mijn tijd daar aan te gaan besteden. Ik had mijn tijd 1x ingezet juist omdat het noodzakelijk was en wat werd er mee gedaan? Geen ene reet. Waarom zou ik dan uit vele mogelijkheden gaan kiezen voor Plop? Als er toch niets wordt gedaan met hetgeen ik typ en waarvan beloofd werd het te doen? Dan kon en kan ik beter gaan voor een oude vriend en hem helpen op een mooi uitdagend acc, maar waar wel plezier is en ook uit te halen is. In plaats van dat ik mij dien te irriteren aan zaken waar ik geen directe invloed op kan uitoefenen.

Daarom kan ik mij ook hopeloos ergeren aan de soap van de laatste weken die vanuit jullie kant wordt ingezet. Er zijn woorden genoeg over vuil gemaakt en het is nu aan Yoeri om de laatste formaliteiten af te ronden. Al is dat wel jammer voor diegene die ik in mijn laatste GA benoemde en die op deze manier gedupeerd worden en/of moeten kiezen over welke koers zij willen ingaan op deze wereld. Kiezen ze voor scenario 1 of kiezen ze voor scenario 2?

Verder heb ik je via skype al eens benaderd een geen reactie gekregen. Nu verwacht je dat ik op AF waar ik eigenlijk al en hekel aan heb een discussie ga voeren. Als je iets wilt vragen of bespreken kan dat prima via skype of PM.

Waarom zou ik in discussie moeten gaan met iemand die dat telkens ontwijkt? In het verleden meermaals geprobeerd en telkens ontweek je het. Dan houdt het een keer op.

Ik ben van mening dat we elkaar niet liggen elke aanvaring of samenwerking of mogelijke samenwerking is uitgelopen op een teleurstelling en eerlijk gezegd heb ik geen vertrouwen in je.


Insgelijks.
Daniël
 
Reactiescore
967
Hartstikke leuk boek. Ik mis alleen even waarom dit relevant zou zijn voor de buitenwereld?

Wel grappig hoe mensen nog steeds denken privé te kunnen spreken met Martijn:rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Je haalt maar een heel klein stukje aan en beantwoord die.
Dus alles buiten wat je beantwoord is waar?
 

DeletedUser77823

Guest
Je haalt maar een heel klein stukje aan en beantwoord die.
Dus alles buiten wat je beantwoord is waar?
Alles wat hij niet beantwoordt gaat niet over w52 (tenzij ik wat heb gemist) dus is in principe ook niet relevant voor dit forum..
 

DeletedUser61134

Guest
Alles wat hij niet beantwoordt gaat niet over w52 (tenzij ik wat heb gemist) dus is in principe ook niet relevant voor dit forum..

Dus hij heeft gewoon een grote lap tekst waar eigenlijks staat: "Ik kan met niemand samenwerken, en dat is nooit mijn schuld"
 
Bovenaan