Het woordenboek van Wereld 52!

DeletedUser69389

Guest
Op het moment dat jij dit zegt - een speler die er echt werkelijk waar geen klote van kan - moet Martijn wellicht eens gaan denken over een TW-pensioen.


Gelukkig staat die datum al genoteerd.:cool:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
Plannen is één, verwezenlijken is twee. Vaak een stuk lastiger :|
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
Rustaagh ma(a)t(t) ik ben veel aan het reizen :) Per september weer een vervolgstudie :)
 

DeletedUser69389

Guest
Maar wel jammer dat Daniel ook aan het reizen is naar bestemming onbekend.:(:sad:
 

DeletedUser73244

Guest
@Roald97 oh dat is wel vet! wel jammer dat je de verslaving van tw zelfs op reis niet kan weerstaan :p
 

DeletedUser69389

Guest
Een zooitje doen.

Een BG aangaan met je gezworen vijand die je maandenlang voor alles en nog wat hebt uitgemaakt tot bij het grove af. Die ook nog eens de nummer 1 stam is. Terwijl men zelf commentaar had over een BG tussen de nummer 1 en 2 in een eerder stadium van deze wereld. Puur en alleen omdat je bang bent voor een rimstam die de BG met je beeindigd heeft.
 

DeletedUser69389

Guest
Lekker hypocriet gezien jij degene bent die R2W trashtalkt en ondertussen ook met hen samenwerkt(e).

Dat is zien wat je wilt zien. Ja ik ben kritisch, maar benoem ook goede zaken van R2W. Volgens mij was ik bijv. best positief over de zet met SW. Alleen ontevreden over de manier waarop dit gecommuniceerd werd richting NSOL. Daarnaast werken/werkten wij niet samen met R2W, maar met bepaalde individuen/accounts. Wel is het zo dat ik soms inderdaad misschien iets te fel ben. Terwijl bijv. mijn medespeler dan wat diplomatieker handelt.
 

DeletedUser77845

Guest
zozo Martijn niet gewend deze diplomatische uitdrukkingen van je^^ :p
 
Reactiescore
967
Dat is zien wat je wilt zien. Ja ik ben kritisch, maar benoem ook goede zaken van R2W. Volgens mij was ik bijv. best positief over de zet met SW. Alleen ontevreden over de manier waarop dit gecommuniceerd werd richting NSOL. Daarnaast werken/werkten wij niet samen met R2W, maar met bepaalde individuen/accounts. Wel is het zo dat ik soms inderdaad misschien iets te fel ben. Terwijl bijv. mijn medespeler dan wat diplomatieker handelt.

Dan kunnen we hem ook ''Een Martijntje doen'' noemen, want zoals je zelf zojuist bevestigt geldt dit net zo goed voor jou als voor ons.
Ook aan deze kant worden de acties van R2W niet goed gekeurd en heb ik nog steeds mijn twijfels bij de samenwerking..
 
Reactiescore
2.303
Dat is zien wat je wilt zien. Ja ik ben kritisch, maar benoem ook goede zaken van R2W. Volgens mij was ik bijv. best positief over de zet met SW. Alleen ontevreden over de manier waarop dit gecommuniceerd werd richting NSOL. Daarnaast werken/werkten wij niet samen met R2W, maar met bepaalde individuen/accounts. Wel is het zo dat ik soms inderdaad misschien iets te fel ben. Terwijl bijv. mijn medespeler dan wat diplomatieker handelt.
Dikke hypocriet!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
@Roald97 oh dat is wel vet! wel jammer dat je de verslaving van tw zelfs op reis niet kan weerstaan :p

Ben tussendoor veel thuis en aan het werk, geld moet ergens vandaan komen he :D Paar weekjes nog dan ben ik weer een maandje weg en voor die tijd sluit mijn laatste actieve wereld :p
 

DeletedUser78305

Guest
Dat is zien wat je wilt zien. Ja ik ben kritisch, maar benoem ook goede zaken van R2W. Volgens mij was ik bijv. best positief over de zet met SW. Alleen ontevreden over de manier waarop dit gecommuniceerd werd richting NSOL. Daarnaast werken/werkten wij niet samen met R2W, maar met bepaalde individuen/accounts. Wel is het zo dat ik soms inderdaad misschien iets te fel ben. Terwijl bijv. mijn medespeler dan wat diplomatieker handelt.

Maak er dan maar Martijn's zooitje van :)
 
Bovenaan