Het woordenboek van W32

Reactiescore
372
Als iemand de originele heeft, gelieve deze dan te posten zodat het als voorbeeld gebruikt kan worden.

A

B
Barmhartige Samaritaan
Iemand die zeurt om aandacht te krijgen en als hij dit niet krijgt gaat hij onnodig posten op meerdere werelden.

C
Conceived by Communism
Een audioguide maken waar niemand een zak van verstaat omdat je limburgs bent :cool:.

D
Dao Mechong
Alles sluiten en verwijderen wat er te sluiten en verwijderen valt. // Een of andere wilde Chinees die Nederlands heeft geleerd en hier maar de boel lastigvalt.

Doking
Je massastam proberen pro te laten lijken zonder duidelijke argumenten.

Dragonfriend723
Spammer van de bovenste plank.

E

F

G

H

I
Inarrestabile
Kunnen spammen totdat je er dood bij neervalt en nooit een berisping krijgen. // Spammer die zijn postcount aan het infuus heeft gelegd.

J
JustADream.
Na een milkshake, dromen over gespierde mannen.

K

L

M
Maakjenietdruk
Weet altijd precies waar hij heet over heeft.

N

O

P
Prima
Met vage uitspraken aan komen zetten en vervolgens doen alsof je het antwoord van de anderen niet gezien hebt.

.Poss
Speler die zo perfect startte dat server van wereld 32 zou crashen als hij niet verwijderd zou worden van wereld 32.

Q
QuonQuerder
Negatiever reageren dan menig ander forumgast. // Moeilijk te ontrafelen persoon qua mening en wat hij nou wil.

R

S
Sebastian Valmont
Binnenhoppen op het forum van een bepaalde wereld puur om je gelijk te halen en aanbeden te worden als een god.

Secret Speech'en
Hopen dat je verstandhouding niet veranderd.

T

U

V

W

X

Y

Z
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Mag ik een bezwaar indienen tegen de beschrijving die bij mijn naam staat?
 

DeletedUser

Guest
Doking: Je massastam proberen pro te laten lijken zonder duidelijke argumenten.
 

DeletedUser29156

Guest
Graphicious: Proberen stoer te doen door mij in het woordenboek te willen hebben.
 

DeletedUser62766

Guest
Inderdaad, alleen stam kun je goed beoordelen, en aangezien As.iLayDying niet in OWNED zit, moet ik hem daarvoor helaas een onvoldoende geven. Rest is helemaal goed!

Prima - Alles wat niet je eigen stam is slecht vinden


Dao Mechong - Alles sluiten en verwijderen wat er te sluiten en verwijderen valt :ram::ram::ram:
 
Reactiescore
372
Weet iemand de originele starter hiervan, geloof dat dit ongeveer op wereld 6 was. Kan wel enkele van dit soort topics terugvinden maar niet degene met de beschrijving.

Mag ik een bezwaar indienen tegen de beschrijving die bij mijn naam staat?

Ja waarom niet :) Kan het op ieder moment weghalen als er een goede reden voor is.

QuonQuerder negatiever dan menig ander forumgast?

Doking: Je massastam proberen pro te laten lijken zonder duidelijke argumenten.

Worden toegevoegd :D
 

DeletedUser

Guest
aureomarginata: jezelf altijd verschuilen achter sterkere spelers, en zodoende als hulpje mee in topstammen geraken
 

DeletedUser

Guest
Maakjenietdruk - Weet altijd precies waar hij heet over heeft.
 
Reactiescore
372
Graphicious: Proberen stoer te doen door mij in het woordenboek te willen hebben.

Probeer iets algemeners te doen, dit is puur gebaseerd op jouw mening namelijk, dat is geen probleem maar dan zou ik ervan maken: Graphicious: Proberen stoer over te komen door anderen in het woordenboek te willen.

mag je ook van jezelf doen?

Eh zie niet in waarom niet, als het 'geschikt' is.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.758
Howlinnen:
#1 Even weggaan voor een bakkie pleur.
#2 Ban krijgen voor scriptjes die niet werken.
 

DeletedUser29156

Guest
Probeer iets algemeners te doen, dit is puur gebaseerd op jouw mening namelijk, dat is geen probleem maar dan zou ik ervan maken: Graphicious: Proberen stoer over te komen door anderen in het woordenboek te willen.

Ja je hebt gelijk :) sorry
 
Bovenaan