Het verval van wereld 30 [Illuminate]

Reactiescore
86
Wat nou een week , het moraal was compleet veranderd in ODA. Dat die stats van je zeggen dat we maar een week een gelijkspelletje hadden is omdat het goede moraal en de leuke omgang met elkaar zich uit begon te betalen. Soms moet je eens verder kijken naar stats , want een sfeer binnen een stam kan alles bepalend zijn.

Soms moet je ook eens wat minder kortzichtig denken. Je trekt conclusies op basis van een uitkomst die maar 1/52e deel is. Dat noem ik dus assumeren gezien je nooit had kunnen weten wat er was gebeurd. Daarnaast zoals ik al zei, had ODA het nooit gered. Kapsel was hersteld, onze winsten op de meerdere ODA accounts gingen vrolijk door en jullie komende 'epic' massa was allang voorzien en had jullie nergens gebracht. Voor zover jullie goede moraal en voor zover je pogingen om het gelijkspelletje om te vormen tot een soort van grote ommekeer.

Net zoals een boot houd een lekke stam nooit lang zijn hoofd boven water.
 

DeletedUser67517

Guest
Je kan heel lang discussiëren over wie er gewonnen heeft. Ik zeg enkel dat oda op de weg terug leek. Als je daarvan de uitkomst wilde weten had je niet on zo vroeg stadium het spel op slot moeten gooien. Nu is het enkel P&P
 
Reactiescore
86
Je kan heel lang discussiëren over wie er gewonnen heeft. Ik zeg enkel dat oda op de weg terug leek. Als je daarvan de uitkomst wilde weten had je niet on zo vroeg stadium het spel op slot moeten gooien. Nu is het enkel P&P

Dat zeg jij. En ik zeg dat je beweringen maakt op percentages zo nihil dat ze verwerpelijk zijn.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik doe geen beweringen op percentages, enkel op mijn ervaringen binnen de stam en bij plusmin. Oda was op de weg terug qua activiteit en moraal.
 
Reactiescore
86
Ik doe geen beweringen op percentages, enkel op mijn ervaringen binnen de stam en bij plusmin. Oda was op de weg terug qua activiteit en moraal.

Je doet dat wel... Je maakt namelijk de assumptie dat het slechter ging in +/- op basis van diezelfde percentages.

Een sterk ODA vs het oude +/- had niet tot een overwinning van ODA geleid, dit weet jij (heb je ook gezegd), dit weet ik, dit weet iedereen. En zodoende komen we dan tot de conclusie die al door zoveel +/- leden is getrokken.
 

DeletedUser67517

Guest
De oude garde, precies.
Helaas waren er veel van de oude garde van plan te stoppen. Terwijl ODA sterker werd Door versterkingen.

En die oorlog had ik nog wel eens willen zien, want een stam is meer dan de spelers die er op dat moment zitten. Een stam moet ook kunnen roteren qua teams op accounts
 
Reactiescore
86
De oude garde, precies.
Helaas waren er veel van de oude garde van plan te stoppen. Terwijl ODA sterker werd Door versterkingen.

En die oorlog had ik nog wel eens willen zien, want een stam is meer dan de spelers die er op dat moment zitten. Een stam moet ook kunnen roteren qua teams op accounts

Veel van de oude garde wilde stoppen? Hoe kom je daarbij? Waren juist onlangs paar mensen van de oude garde teruggekomen...

Ik denk dat wij wel hebben laten zien wat we kunnen. Immers hebben wij een 360 graden front niet enkel overleefd maar ook overwonnen. Wat heeft ODA gedaan? Oja, ze konden FY niet eens wegkrijgen xD.

Oda was dweilen met de kraan open..

Amen.
 

DeletedUser65135

Guest
Waar heeft ie het dan over? Dat was namelijk toch echt het enige account waar we aardig wat dorpen verloren. Als dat dus al niet de reden is dat we het niet vol aan het houden waren wat is het dan wel?

Ik had het over wat er in dit topic gezegd werd in de eerste post. Ik kopieer letterlijk wat er geschreven is in de eerste post:

Er waren op dit moment dus slechts 2 opties nog over, ofwel zouden wij als account op barbaar gaan, zouden Ildraco, Lavalya en Diedisback naar aanleiding van onze grijze massa meegaan en zou deze wereld geëindigd zijn een dezer dagen door de val van +/-, dit omdat enkel het account van Thijs en mij op barbaar zou gaan, dat de 3 genoemde accounts dan mee zouden gaan is meer dan logisch aangezien ons account de safe zone voor hun vormt, deze dan geheel open kwam te liggen met het enorme aantal edels waarover ODA nog beschikt aan ons front.

Dus 'logisch gezien' hadden wij de wereld makkelijk kunnen winnen als het geheim niet was gepakt.
Wat zoals ik zei verder wel slim gespeeld is. ;)
 
Reactiescore
86
Ik had het over wat er in dit topic gezegd werd in de eerste post. Ik kopieer letterlijk wat er geschreven is in de eerste post:



Dus 'logisch gezien' hadden wij de wereld makkelijk kunnen winnen als het geheim niet was gepakt.
Wat zoals ik zei verder wel slim gespeeld is. ;)

Klopt, dat was waarschijnlijk dan de onverdiende en onterechte uitkomst geweest.
 

DeletedUser65135

Guest
Klopt, dat was waarschijnlijk dan de onverdiende en onterechte uitkomst geweest.

Dat is jouw kant, maar zoals ik een paar posts terug al zij, de overblijvende stam is in mijn ogen de winnaar.
Ik ben nooit fan geweest van geheimen.
Maarja ze zijn er en jullie hebben ze handig gebruikt ;)
 

DeletedUser67609

Guest
You mad.... Was jij niet een half jaar geleden gestopt?
 
Reactiescore
255
Dat is jouw kant, maar zoals ik een paar posts terug al zij, de overblijvende stam is in mijn ogen de winnaar.
Ik ben nooit fan geweest van geheimen.
Maarja ze zijn er en jullie hebben ze handig gebruikt ;)

Als je geen fan bent van geheimen en niet op die manier wilt winnen, had je deze wereld niet moeten starten en/of bespelen in z'n geheel. Makkelijk om te zeggen achteraf natuurlijk.

Bwah handig.. Jullie eerder onhandig door niet even 1 minuutje de tijd te nemen om ze te verplaatsen zodat ze buiten de edel loop tijd lagen en wij hier onmogelijk gebruik van konden maken. Ookal was het niet te verwachten (naar jullie zeggen) had ik toch zeker het zekere boven het onzekere gekozen. Ook liepen de edels naar het dorp vrij lang, waarom is er geen oplettendheid geweest en is er gewoon gezorgd dat (gezien de lange looptijd) het geheim alsnog verplaatst werd en/of verdedigd werd? Erg vreemd allemaal.

De schuld van het verliezen van de wereld op dit moment al, ligt dus in principe geheel aan jullie zelf. Had heel makkelijk voorkomen kunnen worden.
 
Reactiescore
86
Dat is jouw kant, maar zoals ik een paar posts terug al zij, de overblijvende stam is in mijn ogen de winnaar.
Ik ben nooit fan geweest van geheimen.
Maarja ze zijn er en jullie hebben ze handig gebruikt ;)

Sangu is voor mij de winnaar van W10 ookal zijn ze niet overgebleven, denk dat jij één van de weinige bent die dat niet ook vindt.

Maand of 2 terug is er voor de fun een faketrein opgestuurd, ODA helemaal in stress en dan vervolgens het geheim binnen edelrange ongestackt laten, tja das gewoon dom.
 

DeletedUser68252

Guest
Sangu is voor mij de winnaar van W10 ookal zijn ze niet overgebleven, denk dat jij één van de weinige bent die dat niet ook vindt.

Maand of 2 terug is er voor de fun een faketrein opgestuurd, ODA helemaal in stress en dan vervolgens het geheim binnen edelrange ongestackt laten, tja das gewoon dom.

Klopt idd, toen ik die fake trein stuurde had er toch al wel een belletje moeten gaan rinkelen bij jullie. ;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt idd, toen ik die fake trein stuurde had er toch al wel een belletje moeten gaan rinkelen bij jullie. ;)

:eek: Jullie ook, paar maanden geleden had ik dat ook gedaan, hadden ze het geheim verplaats van -4uur naar -6 uur edelrange :D
 

DeletedUser44415

Guest
oe, wereld gestopt wegens alle geheimen binnen te hebben? Ik las nochtans dat er afspraken waren gemaakt om deze geheimen niet te gaan veroveren zodat er nog wat entertainment kon zijn op deze wereld met het oorlog tussen ODA & +/- :eek:

Inactiviteit heerst in +/-, & ze gaan er een vals spelletje van maken, nooooobs :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
255
Inactiviteit heerst in +/-, & ze gaan er een vals spelletje van maken, nooooobs :D

Laat me je er even aan herinneren dat je hier vrij simpel bent weggespeeld. Niet bepaald in de positie andere noobs te noemen lijkt me.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser44415

Guest
Laat me je er even aan herinneren dat je hier vrij simpel bent weggespeeld. Niet bepaald in de positie andere noobs te noemen lijkt me.

Soort herkent zijn eigen soort, dus juist wel. Verder laat ik je herinneren dat je aan het ontwijken bent op het reactie maar enkel reageert op de benaming ik jullie onserieus gaf. Ongesteld ofzo :p?
 
Reactiescore
255
Soort herkent zijn eigen soort, dus juist wel. Verder laat ik je herinneren dat je aan het ontwijken bent op het reactie maar enkel reageert op de benaming ik jullie onserieus gaf. Ongesteld ofzo :p?

Ja, ben ongesteld.
 
Bovenaan