Het verval van wereld 30 [Illuminate]

DeletedUser

Guest
de stats voor altijd zeggen al genoeg 460 dorpen winst is nou niet bepaald een overwinning.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Quoten is ook moeilijk:eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Ik zit mobiel en heb geen zin om ellendiglange teksten te schrijven of moeilijk te doen.
 
Reactiescore
86
Omdat je geen teampje kan/wilt vinden? Laat me niet lachen man!
Je had makkelijk een team kunnen vinden, misschien eentje van minder kwaliteit.
Maar hee, die tegenslagen heeft ODA ool gehad.
Dat liep nu eindelijk lekker , en dan trek je de stekker er uit.
Vandaar geheel terecht dat Arne zegt dat ODA in opmars was.

Is ook niet ontkend...?

de stats voor altijd zeggen al genoeg 460 dorpen winst is nou niet bepaald een overwinning.

+ Loyal + Megali + Global = de uitkomst die we nu hebben
 

DeletedUser

Guest
Als je weggespeelt bent door onder andere Pim kan je nooit een van de beste deffers zijn op Tw.
 

DeletedUser

Guest
Ken je Carlo? Vast en zeker niet. Ik zal je vertellen wie Carlo is. Carlo is één van de beste deffers die ooit op TW heeft rondgelopen. Weet je waar Carlo speelde? Safe zone.

:D Klopt vergeet ik niet, werd niet echt goed geholpen door zijn stam dacht ik, maar was wel rap weg. Global deed nog een massa om het te voorkomen, maar bleven hem toch opeuzelen zelfs tijdens de massa. Mooi teamwork van Coma, Dingo en ildraco was dat :)
 

DeletedUser

Guest
de stats voor altijd zeggen al genoeg 460 dorpen winst is nou niet bepaald een overwinning.

Wel als je in gedachten houd dat het eigenlijk intertijd ODA+Loyal+Megali was...

Het wil niet zeggen dat Loyal en Megali niet meer bestaan dat ze niet meer meetellen. ODA koos intertijd de zijde van die alliantie, gedurende de wereld zijn de cijfers dan toch wel heel duidelijk. :cool:

Ramon dat zou jij toch moeten weten.
 

DeletedUser65135

Guest
Volgens mij is de terechte winnaar de stam die het volhoud tot het eind.
En gezien +/- der aan zou gaan als ze dit niet gedaan hebben, is het in mijn theorie niet de terechte winnaar.

Maar toch slim gespeeld :D
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is de terechte winnaar de stam die het volhoud tot het eind.
En gezien +/- der aan zou gaan als ze dit niet gedaan hebben, is het in mijn theorie niet de terechte winnaar.

Maar toch slim gespeeld :D

you stupid?
 

DeletedUser59368

Guest
Volgens mij is de terechte winnaar de stam die het volhoud tot het eind.
En gezien +/- der aan zou gaan als ze dit niet gedaan hebben, is het in mijn theorie niet de terechte winnaar.

Maar toch slim gespeeld :D

Lol, het is niet omdat je wat terein wint op Kapseljd dat je gelijk de wereld zou gaan winnen. Er was btw al een nieuw front gecreeerd en gestackt daar, en we waren al in gesprek met een nieuwe mogelijke bespeler.

Wij waren winsten aan het boeken op zowel. Timmethy, Nyx911, Ziegelsteine whackers, Mr Tobias.. en CF's aan het creeëren bij Mavani. + Onze noordspelers waren ook al bezig met een offensief op North.

Dus je moet hier niet komen spreken van als het door was waren we zoiezo gewonnen, want dat is gewoon puur boelsh**t :)

Moet ik wel toegeven dat het op onze zuid spelers heel wat minder goed ging. Maar wouter was allesinds wel lekker bezig om bij GT.H te cfen^^ Behouden is wat anders natuurlijk.

Groetjes,
Jordy
 

DeletedUser67517

Guest
Lol, het is niet omdat je wat terein wint op Kapseljd dat je gelijk de wereld zou gaan winnen. Er was btw al een nieuw front gecreeerd en gestackt daar, en we waren al in gesprek met een nieuwe mogelijke bespeler.

Wij waren winsten aan het boeken op zowel. Timmethy, Nyx911, Ziegelsteine whackers, Mr Tobias.. en CF's aan het creeëren bij Mavani. + Onze noordspelers waren ook al bezig met een offensief op North.

Dus je moet hier niet komen spreken van als het door was waren we zoiezo gewonnen, want dat is gewoon puur boelsh**t :)

Moet ik wel toegeven dat het op onze zuid spelers heel wat minder goed ging. Maar wouter was allesinds wel lekker bezig om bij GT.H te cfen^^ Behouden is wat anders natuurlijk.

Groetjes,
Jordy

Hij zegt niks over Kapseljd, want dat zijn idd peunenschiltjes met de verliezen in Oost.

Maar wel mag gezegd worden dat ODA vele malen actiever was geworden Door een goede en kwalitatieve bezetting op enkele accounts te zetten. Daarnaast waren de winsten op kapsel ook motiverend voor de rest van de stam.

Daarnaast was plusmin de andere weg aan het bewandelen, die van de inactiviteit en demotivatie.

Die winsten op kapsel doen er niet toe, het effect van die winsten des te meer.
 
Reactiescore
86
Volgens mij is de terechte winnaar de stam die het volhoud tot het eind.
En gezien +/- der aan zou gaan als ze dit niet gedaan hebben, is het in mijn theorie niet de terechte winnaar.

Maar toch slim gespeeld :D

Ehum:

Als ik naar de stats kijk zie ik namelijk dit:

Voor altijd (klopt niet precies):

Zijde 1:
Stammen: +/-
Zijde 2:
Stammen: ODA

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,095
Kant 2: 2,635
Verschil: 460

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27,330,035
Kant 2: 23,030,706
Verschil: 4,299,329

chart


= winst +/-.

Laatste 3 maanden:

Zijde 1:
Stammen: +/-
Zijde 2:
Stammen: ODA

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,485
Kant 2: 973
Verschil: 512

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13,289,619
Kant 2: 8,698,119
Verschil: 4,591,500

chart


= winst +/-.

Laatste maand:

Zijde 1:
Stammen: +/-
Zijde 2:
Stammen: ODA

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 384
Kant 2: 271
Verschil: 113

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,505,672
Kant 2: 2,454,348
Verschil: 1,051,324

chart


= winst +/-.

Laatste week dan?:

Zijde 1:
Stammen: +/-
Zijde 2:
Stammen: ODA

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 67
Kant 2: 67
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 628,641
Kant 2: 590,954
Verschil: 37,687

chart


= gelijkspelletje

Dus omdat jullie 1 week van de afgelopen 206 dagen een gelijkspelletje tegen ons hebben weten te behalen is ODA de terechte winnaar? Lol.

Maar wouter was allesinds wel lekker bezig om bij GT.H te cfen^^ Behouden is wat anders natuurlijk.

Behouden lukte alleszinds aardig goed. Rond de 2k inc gehad, nog lekker wat ODD en paar awardjes gehaald en geen van de dorpen verloren:).

Grappig toch hoe ze niet inzien dat ze zichzelf ook veroordelen want volgens hun eigen woorden zou G.TH er dus ook aan zijn gegaan en volgens hun eigen termen is het verliezen van dorpen van 1 account (bij ons Kapseljd) gelijk aan het niet volhouden tot het einde. Dus ODA had het ook niet gehaald en zou dus ook niet de winnaar zijn geweest.
 

DeletedUser59368

Guest
Hij zegt niks over Kapseljd, want dat zijn idd peunenschiltjes met de verliezen in Oost.

Maar wel mag gezegd worden dat ODA vele malen actiever was geworden Door een goede en kwalitatieve bezetting op enkele accounts te zetten. Daarnaast waren de winsten op kapsel ook motiverend voor de rest van de stam.

Daarnaast was plusmin de andere weg aan het bewandelen, die van de inactiviteit en demotivatie.

Die winsten op kapsel doen er niet toe, het effect van die winsten des te meer.

Dan had ik wel weer voor de motivatie bij +/- gezorgt samen met Dennis :p

Groetjes,
Jordy
 
Reactiescore
86
Hij zegt niks over Kapseljd, want dat zijn idd peunenschiltjes met de verliezen in Oost.

Waar heeft ie het dan over? Dat was namelijk toch echt het enige account waar we aardig wat dorpen verloren. Als dat dus al niet de reden is dat we het niet vol aan het houden waren wat is het dan wel?

Maar wel mag gezegd worden dat ODA vele malen actiever was geworden Door een goede en kwalitatieve bezetting op enkele accounts te zetten. Daarnaast waren de winsten op kapsel ook motiverend voor de rest van de stam.

Daarnaast was plusmin de andere weg aan het bewandelen, die van de inactiviteit en demotivatie.

Cona je snapt er echt niks van he:p. Onlangs beweerde je nog dat je 'zoveel' wist van +/- en nu laat je in een korte periode al tot aan 3x toe zien er echt vrij weinig vanaf te weten.

Inactief zeg je? Hoe verklaar je de nieuwe spelers op Coma, Intro, Candle, Ildraco, Johanov en Kapseljd dan? Allen recent op de accounts gekomen. Ja we hadden al nieuwe spelers voor Kapseljd, was enkel nog wachten op het verkrijgen van het password.

Die winsten op kapsel doen er niet toe, het effect van die winsten des te meer.

En het effect van onze winsten dus ook:). Wij hebben constant meer winsten gemaakt op jullie, op de laatst week waar het een gelijkspelletje is geworden na.
 

DeletedUser67517

Guest
Als jullie zo goed zijn met teams zoeken, waarom moet Ease op delete dan?
Het verschil zit het in dat er een ommeslag gaande was, zowel bij plusmin in negatieve vorm als bij oda in positieve vorm.

Als jullie echt zo gemotiveerd en actief waren hadden echt niet 16 accounts voor de beëindiging gestemd.
 
Reactiescore
86
Als jullie zo goed zijn met teams zoeken, waarom moet Ease op delete dan?
Het verschil zit het in dat er een ommeslag gaande was, zowel bij plusmin in negatieve vorm als bij oda in positieve vorm.

Er waren teams, enkel niet teams die aan de eisen van Ease voldeden. Lastig he.

Een 'ommeslag'? LOL. Cona meen je dit? Dus omdat jullie van het jaar dat deze oorlog al duurt 1 week een gelijkspel hebben weten te behalen is er een 'ommeslag'? Dat noem ik kort door de bocht.

Als jullie echt zo gemotiveerd en actief waren hadden echt niet 16 accounts voor de beëindiging gestemd.

Ook dit heb ik al uitgelegd, hoe vaak moet ik me in de verschillende topics over verschillende punten nog herhalen?:

Nee niet iedereen moest stoppen maar sommige accounts zouden met een te groot front komen te zitten. Of ze nu wilde of niet en of de middelen er waren of niet, die accounts zouden zijn gevallen en dan had je wat? Een volgende linie van +/- accounts met dezelfde situatie. Eén voor één zouden de dominostenen zijn gevallen, dit hebben we voorzien en wilden we gezien wij de terechte winnaars zijn, niet laten gebeuren.

Het gaat dus niet om de motivatie en activiteit. Het gaat erom dat je simpelweg niet een front van 300 tot aan 360 graden kan gaan deffen, gewoon onmogelijk met de beschikbare def, of je nu een rim stam zoals ODA bent of niet, zoveel def kan je er niet in gaan pompen zonder massale verliezen op andere fronten te krijgen waardoor het gehele effect enkel nog veel sneller voltrekt. De keus is gemaakt omdat we +/-, de enige terechte winnaar, niet zo'n zielige dood gunnen.
 

DeletedUser67517

Guest
Wat nou een week , het moraal was compleet veranderd in ODA. Dat die stats van je zeggen dat we maar een week een gelijkspelletje hadden is omdat het goede moraal en de leuke omgang met elkaar zich uit begon te betalen. Soms moet je eens verder kijken naar stats , want een sfeer binnen een stam kan alles bepalend zijn.

Vind maar eens iemand met mijn skills Cona ;) ;) ;).

Ja, ik kan nu zeggen dat dat niet moeilijk is.
Maar inderdaad, die zijn er niet zoveel.
Alleen moest ODA op sommige momenten het ook doen met minder kwaliteit, wat te zien is aan sommige stats.

Maar een stam hoort zich daar overheen proberen te zette net niet een wereld op slot te gooien.
 
Bovenaan