het verraad van brian

DeletedUser

Guest
It's easy, just blame Juvy :cool2:

Neem het er graag bij, standaard reacties zijn ondertussen wel te verwachten zodra men aan de verliezende hand is.. Kan dit topic weer gelijk weg, want gaat over iets van zwart zien met een pot en een ketel? Weet niet precies meer.. kunnen jullie me vast wel vertellen aangezien praten jullie sterkste wapen is geworden
 

DeletedUser23144

Guest
It's easy, just blame Juvy :cool2:

Neem het er graag bij, standaard reacties zijn ondertussen wel te verwachten zodra men aan de verliezende hand is.. Kan dit topic weer gelijk weg, want gaat over iets van zwart zien met een pot en een ketel? Weet niet precies meer.. kunnen jullie me vast wel vertellen aangezien praten jullie sterkste wapen is geworden

Met je vrij zwarte plaatje vreemde metafoor
 

DeletedUser65908

Guest
voor weird shit en oneerlijk spel ga naar w38 fora, al je stoutste dromen kan je er vinden
 

DeletedUser59368

Guest
Tjah, die rare shit is er niet zomaar gekomen.. ligt altijd wel wat aan de basis.
 

DeletedUser52950

Guest
Het verhaal van saevus klopt gewoon. Ook ik, digimat1, had een NAP met deze speler brian2411.
Ook bij ons is deze NAP zonder enige waarschuwing of wat dan ook verbroken.

Maar saevus had dit beter niet op het forum kunnen zetten, want daar zijn vooral bullies (enkele positieve uitzonderingen daargelaten) die alleen zichzelf graag horen praten. Luisteren, ho maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het verhaal van saevus klopt gewoon. Ook ik, digimat1, had een NAP met deze speler brian2411.
Ook bij ons is deze NAP zonder enige waarschuwing of wat dan ook verbroken.

Maar saevus had dit beter niet op het forum kunnen zetten, want daar zijn vooral bullies (enkele positieve uitzonderingen daargelaten) die alleen zichzelf graag horen praten. Luisteren, ho maar.

ach als je niet wilt dat mensen erop reageren en hun meningen geven dan moet je lekker weg blijven van het forum.. Sommige komen hier sowieso alleen maar te huilen!

Juvy is zo te zien niet vies van een stabje :p

Like I said before 'It's easy, just blame Juvy'
Door altijd maar te wijsen naar Juvy zijn de acties van andere op de wereld natuurlijk niet erg.. :eek:
Heb zo maar even over de NAP die plotseling ook niet meer bleek te bestaan toen er een massa werd gegooid op Ijzeren (mooie faal actie weer trouwens, maar dat terzijde) vanuit Fell. Of het jatten van een Juvy account door de nieuwe wereldmacht (denken ze dan).

Maar goed zal on-topic blijven. Seavus moet niet huilen en had lekker aanwezig moeten blijven, had die misschien wel mee gekregen dat de NAP werd opgezegd en hier 3 weken de tijd voor kreeg (.DC. - MLV 1week ahum..)

Gooi alles maar op juvy, gebruik vooral hier veel woorden want ingame valt er weinig te zien van die grote mondjes..

Eat Your Heart Out!
 

DeletedUser

Guest
Tja tis wel duidelijk, geloof wat je wilt geloven :eek: als iemand van Faith oid nog even op mn schouder wilt uithuilen, mag dat gerust
 

DeletedUser52950

Guest
Maar saevus had dit beter niet op het forum kunnen zetten, want daar zijn vooral bullies (enkele positieve uitzonderingen daargelaten) die alleen zichzelf graag horen praten. Luisteren, ho maar.

Quod erat demonstrandum (de reactie van aapsel en schoterbos)
 

DeletedUser60969

Guest
Like I said before 'It's easy, just blame Juvy'
Door altijd maar te wijsen naar Juvy zijn de acties van andere op de wereld natuurlijk niet erg.. :eek:
Heb zo maar even over de NAP die plotseling ook niet meer bleek te bestaan toen er een massa werd gegooid op Ijzeren (mooie faal actie weer trouwens, maar dat terzijde) vanuit Fell. Of het jatten van een Juvy account door de nieuwe wereldmacht (denken ze dan).

Maar goed zal on-topic blijven. Seavus moet niet huilen en had lekker aanwezig moeten blijven, had die misschien wel mee gekregen dat de NAP werd opgezegd en hier 3 weken de tijd voor kreeg (.DC. - MLV 1week ahum..)

Gooi alles maar op juvy, gebruik vooral hier veel woorden want ingame valt er weinig te zien van die grote mondjes..

Eat Your Heart Out!

Zeg dan gewoon dat de NAP is verbroken, en als bewijs kan je een screentje laten zien. Zo laat je als Juvy zien je niet te verlagen tot dit soort acties. Anders doen jullie dat wel, en is er nog weinig voor te zeggen gezien de hele stab history van W38 :eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Die NAP is wel opgezegd geweest! Tevens was er enkel sprake van een NAP met Saevus en niet met digimat of hoe die ook heet.
 

DeletedUser60969

Guest
Die NAP is wel opgezegd geweest! Tevens was er enkel sprake van een NAP met Saevus en niet met digimat of hoe die ook heet.

Dat kan best, maar ik doel er enkel op dat door enkele tegenstrijdige posts van Juvy leden het er niet veel duidelijker op maakt. Met een screen zal alles wel duidelijk zijn :p
Maar het boeit me ook vrij weinig eigenlijk, ik kon het alleen niet laten om te reageren op Vitoc :D
 

DeletedUser59368

Guest
Voor nu kan ik uw dit voorschotelen van zodra de echte screenshot er is zal deze gepost worden. Tevens de persoon in kwestie er eindelijk is moeite voor gaat doen. Verder kan men ook Luuk van TMM contacteren, deze de NAP opzegging zal bevestigen.

IMG_20150619_010612.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23144

Guest
too-small-can-t-read-did-the-age-of-ultron-call-sheet-just-reveal-something-huge-warning-massive-spoilers.jpeg
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad weinig te zien op die screenshot...

Als ik een beetje inzoom en verscherp lees ik dat brian zegt dat hij de NAP niet via mededeling heeft opgezegd, dus als ik het goed begrijp dit is gewoon een mededeling van brain naar jou waarin hij zegt dat hij de NAP via Skype heeft opgezegd...?

Daarmee is er nog geen zekerheid :p
 

DeletedUser59368

Guest
Misch is het nu duidelijker.
Free screenshot programma voor mobiel hé :p
Zal het zodra ik thuis ben met pc posten
 

Bijlagen

  • IMG_20150619_041928.jpg
    IMG_20150619_041928.jpg
    21,2 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan