Het stabberlijstje van W68

DeletedUser80043

Guest
En hoeveel off van jullie is hiermee geblockt? Gasten kregen inc van LSD dus hielp ze daartegen die ze had genaaid, OS liep pas nadat jullie terugliepen omdat ik niet tegen jullie wou blocken ;)

is achteraf makkelijk gezegd uiteraard.
Maar nogmaals, door dit hele gedoe met LSD, waar ikzelf niets van af wist, vind ik je reden gegrond om OS te sturen.
 

DeletedUser77704

Guest
gf5yzw6vxa92.png

aznf5wwp9o9.png

Hier zegt Justin tegen beide accounts dat de andere Snow joined. Beide accounts hadden nog geen uitsluitsel. Hij heeft dus accounts willen overtuigen te joinen door te manipuleren. Hier was helemaal niets van waar.

315bxi8.png

Hier zegt Justin dat wij gaan joinen tegen mijn co. Hier is nooit uitsluitstel over gegeven vanuit onze kant. Hij was hier 100% zeker van zo blijkt. Wegens privé zaken hadden we niet de kans om dit met elkaar te bespreken. Hierdoor werd er gedacht dat ik zonder bespreken alles al had geregeld.




Jij lag mee aan de basis van Snow. Wij kregen zelfs al een invite van Snow voordat we hadden toegestemd. Dit moet van jou komen aangezien we met niemand anders van Snow contact hadden.

9xm6dx8mqyx8d.png



Ben momenteel op het werk, heb daar geen bewijs voor, misschien iemand van mijn stamgenoten. Ik had dit zo meegekregen. Kan buiten beschouwing gelaten worden tot dat het bewezen is. Ik had al aangegeven dat ik na de actie van LDS dit wel begreep.



De PBG liep van voor de Star/Snow kwestie. itsw18 had sollicitatie bij Star lopen terwijl hij Snow joinde. In Star zag de stemming er nochtans positief uit. Maar ook itsw18 zat al mee in de planning voor snow. Na de leave van Wife is Life joinde hij dan ook Snow. Aangezien Snow BG ging aangaan met Paint (Vijand van Star) is het niet moeilijk de conclusie te maken dat Snow vijand ging worden. Ook via het kaartje dat Justin mij op 21 juni doorstuurde was duidelijk dat we door Star moesten.

fom7wqv66lqrq.png

9lfob6chk.png

Via Skype, waar ik nu niet bij kan beweerde Justin dat de stemming negatief was voor ITSW18. Lijkt me duidelijk van niet. Bewijs kan morgen geleverd worden.



Dit heb ik net meegekregen. Vind het spijtige zaak van onze kant uit. Kan je hier enkel gelijk in geven.

Stap voor stapje:

Zoals ik je op Skype al heb gezegd waren wij 100% overtuigd dat Noob ging komen, dit door hoe eerste gesprekken gingen en hoe ze op zaken reageerde. Allang toegegeven dat dit een foute inschatting is geweest.

Mijn PM naar je CO was samenvatting van een heel gesprek met jouw waarin leek alsof jullie gingen joinen, in het bericht daarna duidelijk zie je dat het nog een voorstel was en nog niet rond was.

Tot het verhaal ITSW18 heb ik nooit contact gehad met Snow, nadat bekend was dat ik overging is er (zoals ook tegen jouw gezegd heb) op voorkeur 2 accounts gekozen om te inviten en is die invite gelijk gestuurd.

Leuke is de vraag: Hoeveel procent was er afgesproken om account te laten joinen? Oh ja, 75%. Dus account zou niet mogen joinen, daarbij hadden front accounts een dubbele stem en Thomas was tegen. Dus je kwam ook onder de 70% uit als dit opeens een andere normering zou zijn. In heel de discussie zie je dat ik altijd voor was op joinen ITSW18 en ook voor heb gestemd. Maar meerderheid spreekt, was een duidelijke Nee door gebrek edelruimte en afsnijden Thomas Shelby.


Je mag nog meer van dit soort "bewijs" tonen als je heb. Heb al privé toegegeven dat de 100% join van jullie een Noob verkeerd ingeschat, dit was puur gebasseerd op eerdere gesprekken. Ons skype gesprek (dus zonder de CO) kreeg ik zeker dat idee en dit gold ook voor Noob.
 
Reactiescore
166
Ik denk dat je wat te veel met Justin van Wife is Life hebt gesproken. Hij heeft bij zijn selectieprocedure vuil spel proberen spelen door spelers uit star. te manipuleren om Star. te verlaten. Verder wist hij dat Star en Paint vijanden waren van elkaar, maar had hij al een BG geregeld tussen Snow en Paint voordat hij Star leavde en Snow oprichtte. Na zijn leave stuurt hij meteen OS naar ZUUR tegen Star. Zijn OS actie kan ik na het lezen van deze post nog wel begrijpen. Verder was er bij de PBG geen opzeggingstermijn afgesproken en beantwoorde het account uit snow niet op de vragen omtrent PBG tov. het Star lid.
Gelukkig ben ik de ruggengraat van Snow en waren de gesprekken omtrent een BG met Paint al bezig voordat er nieuwe leden in Snow kwamen. Zowel de opzet als uitwerking is voor een gross deel vanuit het account Valar Morghulis. Daarbij benaderen spelers vanuit Star. Snow zelf en zijn er meerdere accounts die interesse hadden. Dus denk eerder dat er een groot ongenoegen speelde binnen star. & De spelers die wel zijn benaderd zijn voor een gross deel door mij benaderd op voorhand en erg selectief want om de opzet te laten slagen moest iedereen aan boord zijn en zie hier het eind resultaat!

Stars will turn to dust.
 

DeletedUser80043

Guest
Stap voor stapje:

Zoals ik je op Skype al heb gezegd waren wij 100% overtuigd dat Noob ging komen, dit door hoe eerste gesprekken gingen en hoe ze op zaken reageerde. Allang toegegeven dat dit een foute inschatting is geweest.

Dus jou persoonlijk lijkt iets 100%, daarom is het ook 100%? Je hebt tegen ons beiden gezegd dat de andere zou joinen op basis van een veronderstelling. Die mag dan in jouw ogen 100% zijn, ik denk dat we geen van beide effectief gezegd hebben dat deze zo is. Apprecieer het wel dat je eerlijk je fout wil toegeven.

Mijn PM naar je CO was samenvatting van een heel gesprek met jouw waarin leek alsof jullie gingen joinen, in het bericht daarna duidelijk zie je dat het nog een voorstel was en nog niet rond was.

Idem zoals hierboven. Je gaat verder op een veronderstelling en brengt hierdoor verwarring binnen ons account. Hier apprecieerde ik ook dat je bereid was om ons langer uitsluitsel te geven omtrent ons antwoord wegens privé zaken.

Tot het verhaal ITSW18 heb ik nooit contact gehad met Snow, nadat bekend was dat ik overging is er (zoals ook tegen jouw gezegd heb) op voorkeur 2 accounts gekozen om te inviten en is die invite gelijk gestuurd.

1zh4pk5pudz2.png

Wij hebben invite Snow gehad op 21 juni zoals hierboven al was aangehaald. Je was dus al minstens 2 dagen bezig met een andere stam te zoeken, je moet niet ver nadenken en je weet dat dit Snow is. De sollicitatie van ITSW18 is 7uur eerder gepost op het forum van Star. Hier kan je dus gelijk in hebben dat je op 19 juni 12:21 nog geen contact had gehad met ITSW18 om Snow te joinen. Hun sollicitatie en ervaring was mooi en verzorgd, dus ik snap dat je toen ook aan hen bent beginnen denken.

Leuke is de vraag: Hoeveel procent was er afgesproken om account te laten joinen? Oh ja, 75%. Dus account zou niet mogen joinen, daarbij hadden front accounts een dubbele stem en Thomas was tegen. Dus je kwam ook onder de 70% uit als dit opeens een andere normering zou zijn. In heel de discussie zie je dat ik altijd voor was op joinen ITSW18 en ook voor heb gestemd. Maar meerderheid spreekt, was een duidelijke Nee door gebrek edelruimte en afsnijden Thomas Shelby.

o20nm5b0kbr.png

In bovenstaand bericht is te zien dat het niet simpel was om ITSW18 in te plannen in de edelrichtlijnen. Hier stelt het account Thomas het begrijpelijk in vraag of dit mogelijk is. Hier reageert Jorn Pro actief op dat hij op zoek wil gaan naar oplossingen. Hierdoor staat de deur nog op een kier, maw. nog niet beslist of account Thomas tegen is. Ze vragen hoe het staat met de oplossingen van WiL, en die reageren dan bot dat er geen oplossingen komen vanuit hun kant. Toen waren jullie al 2 dagen bezig tegen grotenoob en ons dat we naar snow zouden gaan. Natuurlijk zoek je dan geen oplossingen meer voor een lid die je graag mee wil naar snow. Verder telde onze stem ook nog dubbel. Indien Thomas toch akkoord gegaan zou zijn, zouden we dus wel over de 75% gegaan zijn



Gelukkig ben ik de ruggengraat van Snow en waren de gesprekken omtrent een BG met Paint al bezig voordat er nieuwe leden in Snow kwamen. Zowel de opzet als uitwerking is voor een gross deel vanuit het account Valar Morghulis. Daarbij benaderen spelers vanuit Star. Snow zelf en zijn er meerdere accounts die interesse hadden. Dus denk eerder dat er een groot ongenoegen speelde binnen star. & De spelers die wel zijn benaderd zijn voor een gross deel door mij benaderd op voorhand en erg selectief want om de opzet te laten slagen moest iedereen aan boord zijn en zie hier het eind resultaat!

Stars will turn to dust.

Wij hadden nooit contact met elkaar voordat WiL met ons contact had over evt join van ons in Snow. Wij kregen ook zonder onze goedkeuring tot joinen een invite. Ik begrijp dat er dingen waren waarom Justin misnoegd was in Star. Heb ik ook gezien toen ik joinde, maar wilde zelf eerst proberen de stam op de rails te krijgen. Als ik een stam join wil ik loyaal zijn aan die stam tot ik denk dat het het niet wordt. En dat had ik nog niet na een dag.
 

DeletedUser77704

Guest
Dus jou persoonlijk lijkt iets 100%, daarom is het ook 100%? Je hebt tegen ons beiden gezegd dat de andere zou joinen op basis van een veronderstelling. Die mag dan in jouw ogen 100% zijn, ik denk dat we geen van beide effectief gezegd hebben dat deze zo is. Apprecieer het wel dat je eerlijk je fout wil toegeven.



Idem zoals hierboven. Je gaat verder op een veronderstelling en brengt hierdoor verwarring binnen ons account. Hier apprecieerde ik ook dat je bereid was om ons langer uitsluitsel te geven omtrent ons antwoord wegens privé zaken.



1zh4pk5pudz2.png

Wij hebben invite Snow gehad op 21 juni zoals hierboven al was aangehaald. Je was dus al minstens 2 dagen bezig met een andere stam te zoeken, je moet niet ver nadenken en je weet dat dit Snow is. De sollicitatie van ITSW18 is 7uur eerder gepost op het forum van Star. Hier kan je dus gelijk in hebben dat je op 19 juni 12:21 nog geen contact had gehad met ITSW18 om Snow te joinen. Hun sollicitatie en ervaring was mooi en verzorgd, dus ik snap dat je toen ook aan hen bent beginnen denken.



o20nm5b0kbr.png

In bovenstaand bericht is te zien dat het niet simpel was om ITSW18 in te plannen in de edelrichtlijnen. Hier stelt het account Thomas het begrijpelijk in vraag of dit mogelijk is. Hier reageert Jorn Pro actief op dat hij op zoek wil gaan naar oplossingen. Hierdoor staat de deur nog op een kier, maw. nog niet beslist of account Thomas tegen is. Ze vragen hoe het staat met de oplossingen van WiL, en die reageren dan bot dat er geen oplossingen komen vanuit hun kant. Toen waren jullie al 2 dagen bezig tegen grotenoob en ons dat we naar snow zouden gaan. Natuurlijk zoek je dan geen oplossingen meer voor een lid die je graag mee wil naar snow. Verder telde onze stem ook nog dubbel. Indien Thomas toch akkoord gegaan zou zijn, zouden we dus wel over de 75% gegaan zijn





Wij hadden nooit contact met elkaar voordat WiL met ons contact had over evt join van ons in Snow. Wij kregen ook zonder onze goedkeuring tot joinen een invite. Ik begrijp dat er dingen waren waarom Justin misnoegd was in Star. Heb ik ook gezien toen ik joinde, maar wilde zelf eerst proberen de stam op de rails te krijgen. Als ik een stam join wil ik loyaal zijn aan die stam tot ik denk dat het het niet wordt. En dat had ik nog niet na een dag.

Als ik fout zit geef ik dat toe en dat was daar 100% aan de orde ;)

Valar kan bevestigen toen ik mijn onvrede uitte naar je, toen je net gejoined was, er nog 0 contact was. Zoals in de afscheidspost beschreven staat wanneer we op punt stonden al 2x te leaven, toen bestond Snow nog niet eens. Dus dat citaat staat dus compleet los van de rekrutering. Wij hebben al vaker willen leaven enkel was de druppel nog niet groot genoeg. Die keren hebben we ipv lopen mokken intern zelf de schouders er onder gezet.

Beste leden van Star,

Bij deze willen wij vermelden dat wij de stam gaan leaven. Dit heeft een langere aanloop en dit is hetgeen waar we ons het beste bij voelen.

De Join...
Bij mij (Justin) was het vanaf het moment dat wij de rekruterings-PM kregen al niet goed, ik was degene van het account die ook niet wou overkomen. Vond degene die maar heel graag onze stam Elo. wilden leaven allemaal veelste puntengeil (no offence). We hadden daar een leuke actieve groep met mooie plannen richting toekomst. Maar hier werd roet in het eten gegooid toen die PM kwam en de eerste 3 leden heel snel over waren, voor dit besproken werd met zijn 4en. Geen van deze 3 heeft een nette afscheidspost gemaakt naar hun vorige stam.

Waarom was ik er op tegen? Ik zag dat een aantal accounts enorm faalde bij de eerste beste gevechten (was uitgebreid op AF te volgen), ook kreeg ik nog meer van dit soort zaken door van vrienden over de wereld. Als ik ook keek hoe zaken werden geleid en hoe het recruitbeleid was had ik van te voren geen hoge pet al ervan op. Want het was mijn voorspelling dat hetgeen gebeurt wat ik zei: Iedereen ligt mekaar in de weg, elkaar vast en er is niet goed nagedacht over lijnen voor er gerekruteerd word.

Uit begrip voor mijn CO's die beiden alsnog wilden joinen en ik dit account in democratie-vorm heb opgericht gingen we toch over.


Coruscant
We waren nog niet gejoined of de rel omtrent Coruscant was er. Een account wat zich altijd 100% inzet voor de stam, een account wat bij de top van TW hoort, word naar achteren geschoven alsof het een account is wat niks is. Oplossing: Internen maar, want er is geen plek door de recruits.

Persoonlijk kan ik totaal niet tegen dit soort zaken, vind zulke daden zoals ik ook toen zei: Respectloos. Ik vind dat zo'n account altijd een streep voor moeten hebben op normale spelers die zich nog moeten bewijzen. Deze stamkeuze maakte voor mij een hoop duidelijk.

Als eerste werd er totaal niet gedacht richting de toekomst, worden de ervaren accounts niet op waarde geschat door degene die wel veel PP spenden en zijn er leiders die geen leiders zijn, en leiders die je nooit ziet degene die niet met een oplossing komen.

Ondanks dit wilde Jorn blijven maar mijn voorspelling kwam al aardig uit.


ITSW18
Na al het gedoe omtrent edellijnen (die van geen visie getuigen noch gebasseerd zijn op de statussen van accounts) kwam het verhaal van ITSW18. Dit was voor mij een kans de stam een tweede kans te geven na het fiasco van Coruscant. Enkel bleek de stam hetzelfde te reageren, weer dezelfde personen wilden dit niet ondanks bewezen status. Voor een account als deze maak je namelijk ruimte, je hebt nog geen idee in de stam welke accounts solo spelen of iets of verzint oplossing. Je wilt dan als stam samenwerken en elkaar zaken gunnen, enkel word enkel gedacht aan eigen lijn. Ik heb mezelf 2x op een wereld laten internen (75% en 100% met jump) ten behoeve van de stamlijnen, het spel heet namelijk TRIBALwars niet EGOwars. Dit was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen en daarom de reden van onze leave.


Hoe verder?
Wij gaan leaven en uitvoeren wat ik toentertijd al met Lord Urba wilden uitvoeren toen we nog in Elo zaten. Wij bieden alle leden van Star + MB een NAP aan van 10 dagen. Bij een inc van jullie zal deze logischerwijs vervallen (lijkt logisch maar soms blijk dat dit niet zo logisch te zijn).

Wat ik hierboven beschreef zijn de hoofdlijnen van onze leave, zaken als: bb-edelen (wat ik echt noob vind in deze fase en veel vind zeggen over kwaliteit), ruzie maken met oude bg's, het praten van sommige gasten vind ik gewoon not-done voor een goede stam. Over de nieuwe edelijnen die zojuist gepost zijn zal ik al helemaal geen worden vuil maken.

Ondanks dit wilde Jorn nog wel blijven en zich inzette voor een goede afloop met Star. Er zijn zeker leden geweest dit dit inzagen, hieraan mee wouden werken (bouwen) en hem hiervoor complimenteerde. Echter, bleven noodzakelijke vervolg acties uit, mede door gebrek aan draagvlak en (deels) inzicht vanuit Star. Hierdoor kwam mijn voorspelling al aardig uit, waardoor Jorn ook over raakte.

Ik bied mijn excuses aan degene aan die zich misschien gekwetst voelen voor mijn woorden, maar ik ben niet het type wat een blad voor de mond neem in dit soort zaken.

Wens jullie oprecht veel succes nog en mochten mensen later willen samenwerken mogen me altijd contacten.

We staan hier als account unaniem achter en dit zal vanavond plaats vinden. Wij zullen om 21:00 uur leaven, zodat we nog zaken kunnen beantwoorden.

Justin, Jorn & Enes
- Team Wife is Life

De plannen om te leaven zijn pas gekomen na stemming en waar die naartoe ging. Jorn heeft nog lopen schetsen en was geen mogelijkheid toe welke nog niet geschetst was door Wolf en waar een meerderheid op tegen was. De frustratie kwam dat dit tegen Thomas Shelby al was gezegd en hij daarna dit toch op forum meld. Waarna wij lomp zeggen dat wij hier niet mee bezig zijn.

Toen we die conclusie konden trekken dat daar geen oplossing voor kwam zijn we verder gegaan. Hebben we gesproken met mensen die ook frustraties/irritaties hadden en twijfelde over hun toekomst bij Star en die hebben we benaderd.
 
Reactiescore
166
Wij hadden nooit contact met elkaar voordat WiL met ons contact had over evt join van ons in Snow. Wij kregen ook zonder onze goedkeuring tot joinen een invite. Ik begrijp dat er dingen waren waarom Justin misnoegd was in Star. Heb ik ook gezien toen ik joinde, maar wilde zelf eerst proberen de stam op de rails te krijgen. Als ik een stam join wil ik loyaal zijn aan die stam tot ik denk dat het het niet wordt. En dat had ik nog niet na een dag.
Ik had jou uitgenodigd voordat er überhaupt spraken was van een plan, op het zelfde moment dat mijn twee oude stam genoten hadden gejoind. De stam was er in eerste instantie om de kat uit de boom te kijken ( toen jij nog in stark zat heb je die invite gehad ) zat op dat moment nog geen serieuze intentie achter. Invite was verstuurd op: jun 16 - 22:49 Zo ook mijn DU / MB en wat andere random spelers. Pas toen er een plan was en meerdere accounts het zaten zitten is justin er in betrokken en zijn alle key accounts in een x gejoind.

Daarin zijn wat andere accounts voor gekomen voor serieuze overweging waaronder die van jou, toen heb je een serieus aanbod gekregen iets waar je 3 dagen aan vast hield zonder echt concreet te zijn zelfde geld voor je maatje grotenoob. Overigens als die was gejoind, wat wel de intentie was zat je ook in snow. Dus dat je een eigen agenda hebt is niet erg maar wel opvallend dat je hier een hoger moraal aanneemt door loyaal te willen zijn en aan het oordelen bent gebaseerd op aannames en feitelijk nooit gesprekken bent aangegaan om duidelijkheid te verschaffen.

Stars wil turn to dust.
 

DeletedUser80043

Guest
Ik had jou uitgenodigd voordat er überhaupt spraken was van een plan, op het zelfde moment dat mijn twee oude stam genoten hadden gejoind. De stam was er in eerste instantie om de kat uit de boom te kijken ( toen jij nog in stark zat heb je die invite gehad ) zat op dat moment nog geen serieuze intentie achter. Invite was verstuurd op: jun 16 - 22:49 Zo ook mijn DU / MB en wat andere random spelers. Pas toen er een plan was en meerdere accounts het zaten zitten is justin er in betrokken en zijn alle key accounts in een x gejoind.

Daarin zijn wat andere accounts voor gekomen voor serieuze overweging waaronder die van jou, toen heb je een serieus aanbod gekregen iets waar je 3 dagen aan vast hield zonder echt concreet te zijn zelfde geld voor je maatje grotenoob. Overigens als die was gejoind, wat wel de intentie was zat je ook in snow. Dus dat je een eigen agenda hebt is niet erg maar wel opvallend dat je hier een hoger moraal aanneemt door loyaal te willen zijn en aan het oordelen bent gebaseerd op aannames en feitelijk nooit gesprekken bent aangegaan om duidelijkheid te verschaffen.

Stars wil turn to dust.

Als ik in de 'berichten' kijk van mijn account vind ik enkel een uitnodiging van 21/06 terug. Wat er daarvoor gebeurd is, kan ik niet zien. Ik speelde toen echter ook nog niet op dit account. Zie je hier ter verduidelijking. Wij zijn 19/06 gejoined. We hebben dus nieuwe solli gekregen na onze join tot Star.

9xm6dx8mqyx8d.png

Verder speelde GroteNoob een rol ja. Als hij JA had gezegd hadden we het misschien moeilijker gehad in onze beslissing. Ken hem van W40 en heb niets anders dan respect voor hem. Ik heb altijd aangegeven tov. Wife is Life dat ik eerst wou meewerken aan Star op het goede spoor te krijgen met alle neuzen in dezelfde richting. Dit was in het begin dat Justin me benaderde of zelfs nog daarvoor. Dus wat je zegt kan je niet weten en is weer een veronderstelling.
 

DeletedUser81107

Guest
Beste,

Het galactisch samenwerkingsverband tussen Star. en Moon. staat voor een duidelijk en sterk integriteitsbeleid. Leden en bestuurders met vragen en dilemma’s omtrent integriteit moeten altijd direct ergens terecht kunnen. Ik ben daarom zeer verheugd om te mogen mededelen dat er een integriteitscommissie is samengesteld bestaande uit Fred Teeven, Halbe Zijlstra en Jos van Rey.

De Commissie Integriteit zal zich gaan toeleggen op haar kerntaak: onderzoek doen naar, en oordelen over grote integriteitszaken. De vertrouwenspersonen blijven ook actief en zullen worden ingezet door Dilemma Commissie.

Etisch verantwoord zijn is belangrijker dan winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Als ik in de 'berichten' kijk van mijn account vind ik enkel een uitnodiging van 21/06 terug. Wat er daarvoor gebeurd is, kan ik niet zien. Ik speelde toen echter ook nog niet op dit account. Zie je hier ter verduidelijking. Wij zijn 19/06 gejoined. We hebben dus nieuwe solli gekregen na onze join tot Star.

9xm6dx8mqyx8d.png

Verder speelde GroteNoob een rol ja. Als hij JA had gezegd hadden we het misschien moeilijker gehad in onze beslissing. Ken hem van W40 en heb niets anders dan respect voor hem. Ik heb altijd aangegeven tov. Wife is Life dat ik eerst wou meewerken aan Star op het goede spoor te krijgen met alle neuzen in dezelfde richting. Dit was in het begin dat Justin me benaderde of zelfs nog daarvoor. Dus wat je zegt kan je niet weten en is weer een veronderstelling.

Alsof je kan zeggen dat wij ons niet hebben ingezet? Als ik vroeg (nog voor verhaal ITSW18) om gegevens van spelers voor goede edellijnen kwam daar 0 respons op, als we het hadden over aanvallen/deffen kwam daar ook weinig respons op. Ben al sinds begin kritisch geweest zoals iedereen ook heb gelezen en heb dit ook geventileerd, dit zodat nooit achteraf kan worden gezegd dat dit uit het niks kwam. Voor we leavde hebben we er zelf wat van proberen te maken maar dit mocht niet baten en eens is er dan een figuurlijke druppel. Jullie waren als nieuwe leden waar we nauw contact mee wilden ivm ligging iemand naar wie wij onze ongezouten mening ventileerde, net als met Noob, Thomas, Tekashi & Hrieps. Dat meerderheid al vermoede dat we ging leaven zegt genoeg dat we duidelijk altijd zijn geweest over alles.
 
Reactiescore
2.064
Hij komt zo opnieuw misverstandje :( en nu ben ik m kwijt dus moet opnieuw typen
 
Reactiescore
3.457
Wat een toestanden allemaal,Holy moly...
 
Reactiescore
2.064
Beste AF-Lezers,

Na gisteren wat modder gegooi over en weer tussen de stammen, Star. en Snow, hebben jullie recht op verduidelijking. Dit topic is ooit geopend tegen een speler, waar de stam Star ook erg betrokken mee was. Het kan haast geen toeval zijn dat de stam Star. wederom met een smerig zaakje verbonden is. Een aantal leden van Star. zijn naar de stam Snow overgestapt. De stam star is hier natuurlijk niet blij mee en terecht, alleen hierdoor hebben ze erg smerig gehandeld. Gedrag wat niet bij een ''top'' stam thuis past.

op 26-06-2019 rond 05:30, besloot Greyady (star) de BG met I Thought She Was 18 (snow) op te zeggen. Toen ITSW18 vroeg hoelang het opzegtermijn zou zijn, werd deze niet gegeven. De leiding van Star, wou dat er absoluut geen opzegtermijn werd gegeven. Apart was dat de aanvallen gelijk op ITSW18 werden gestuurd en zelfs al edels kreeg voor de dag (de 27e) erna. Voor ons was het gelijk duidelijk dat de stam Star. uit haat naar ons handelde. Na een lang gesprek met de leiding van Star besloot GreyAdy rond 17:30, toch een opzegtermijn te geven. Dit was het voorstel:

Na wat gesprekken hebben we besloten dat we toch een opzeggingstermijn willen inlassen voor jullie. Deze zou dan zijn voor 24 uur.
Opzegtermijn is ingegaan deze ochtend om 05:22 en zou dan verlopen op 27 juni 2019 05:22.

Te gek verwoorden natuurlijk als er al allemaal aanvallen en edels lopen. Naar ons idee was er al een massa geplanned op de speler ITSW18, alleen waren ze vergeten dat Greyady en ITSW18 een PBG hadden. Daarom moest deze opgezegd worden, en kon er geen opzegtermijn gegeven worden. Vanuit het kamp Star werden meerdere conclusies getrokken dat er def genoeg zou zijn en het niet uitmaakte ect ect. Tekashi een oud Star lid wat de 25e was overgestapt naar Snow, had een 7 dagen NAP afgesproken met de stam Star. Tot onze verbazing kreeg dit account zelfs aanvallen. Toen we wederom de leiding van Star hierop aanspraken, was dit blijkbaar een ''foutje''. Natuurlijk geloven wij dit niet, en voelen we ons nog harder bedonderd door Star. Ze hebben gewoon smerig gehandeld en meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken.

Om nog even terug te komen op gister, TheManWithNoName, een man met een grote mond, zou vandaag met bewijs komen dat ITSW18 zou kunnen joinen en niet afgewezen zou worden bij de stam Star. Dit vond allemaal nog plaats voordat een aantal leden van Star, besloten om naar Snow te gaan. Uit de PM's van de speler Wolfstar, leiding van Star. bleek dit echter onzin te zijn. ITSW18 had gewoon afgewezen geweest, alleen is er waarschijnlijk een nieuwe stemming geopend toen meerdere stamgenoten de stam hadden verlaten:

upload_2019-6-27_14-56-38.png

Als ik ITSW18 was, zou ik hier ook niet blij van worden. 2e keus
 

DeletedUser80847

Guest
We vallen een enemy aan en zijn backstabbers.
Vervolgens vallen we iemand aan die nooit lid is geweest en zelf vrijwillig de andere enemy is gejoind, wederom smerig van ons!

Mensen, kap met janken. Speel het spel. Jullie hadden voor dit hele gebeuren nog een grote waffel dat wij noob waren en jullie de ''noobs wel ffe gingen afmaken''. Nog geen 24 uur later krijgen jullie ingame een pak slaag en proberen jullie er op het AF een gelijkspel van te maken.

Jullie zijn een stel jankerds, werkelijk waar. Als elke actie vanuit onze kant toch wordt afgezeikt, gaat er een moment komen dat ik inderdaad het oogpunt voor fair play verlies en de ladingen katapulten begin te droppen. Als we toch bij elke scheet worden weggezet als onsportieve honden kan ik net zo goed een echte scheet laten hè.

Daarnaast met betrekking tot de NAP, die is opgezegd door dreigementen vanaf Justin. Zij zouden ons wel ffe massa attacken als we ons niet allemaal aan hun voorwaarden hielden. Nou, laat die counter maar komen zou ik zeggen beste Justin, want die ''counter'' die jullie nu hebben uitgestuurd lacht de gemiddelde newgen zich kapot om.

Noobs & Jankerds.

Stars will turn to dust? Not by your hand buddy.
 
Reactiescore
2.064
We vallen een enemy aan en zijn backstabbers.
Vervolgens vallen we iemand aan die nooit lid is geweest en zelf vrijwillig de andere enemy is gejoind, wederom smerig van ons!

Mensen, kap met janken. Speel het spel. Jullie hadden voor dit hele gebeuren nog een grote waffel dat wij noob waren en jullie de ''noobs wel ffe gingen afmaken''. Nog geen 24 uur later krijgen jullie ingame een pak slaag en proberen jullie er op het AF een gelijkspel van te maken.

Jullie zijn een stel jankerds, werkelijk waar. Als elke actie vanuit onze kant toch wordt afgezeikt, gaat er een moment komen dat ik inderdaad het oogpunt voor fair play verlies en de ladingen katapulten begin te droppen. Als we toch bij elke scheet worden weggezet als onsportieve honden kan ik net zo goed een echte scheet laten hè.

Daarnaast met betrekking tot de NAP, die is opgezegd door dreigementen vanaf Justin. Zij zouden ons wel ffe massa attacken als we ons niet allemaal aan hun voorwaarden hielden. Nou, laat die counter maar komen zou ik zeggen beste Justin, want die ''counter'' die jullie nu hebben uitgestuurd lacht de gemiddelde newgen zich kapot om.

Noobs & Jankerds.

Stars will turn to dust? Not by your hand buddy.

Jullie vallen inderdaad iemand aan die een BG had met een speler uit jullie stam. Een BG opzeggen en gelijk aanvallen, is smerig spel. Als jullie een beetje respect hadden, waren er een paar dagen gewacht. In game een pak slaag? een speler met 360 graden is maar 4 dorpjes verloren poe poe, je doet net of je hem gebroken hebt.
 

DeletedUser80847

Guest
Gast, dat stamleidertje van jullie (Justin) heeft gister lopen dreigen alles per direct op te zeggen en ons per direct aan te gaan vallen. Dan moet je niet gaan janken en het een stab noemen op het moment dat je precies die behandeling krijgt als je een ander wilt aanbieden. Als je deze actie vies vind, dan moet je de optie de wereld niet in gooien.

Maar goed, jullie houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. Alles wat jullie doen is netjes, alles wat wij doen is vies. Zoals toen Coruscant onze stam verliet met de mededeling dat hij ffe PP ging terugfarmen en dat Star. (speler Grotenoob) hem erna mocht internen. In de tussentijd heeft hij op de achtergrond PM's naar meerdere leden gestuurd over een nieuwe stam. Dat is ook gewoon handelen op valse voorwenselen en leugens. Volgens jullie zeker volledig acceptabel? En bij ons wordt over elke scheet een topic geopend.

Als wij zo noob zijn zoals jullie stellen, laat dan ingame eens zien in plaats van als toetsenbordheld op het forum.
 
Reactiescore
2.064
Gast, dat stamleidertje van jullie (Justin) heeft gister lopen dreigen alles per direct op te zeggen en ons per direct aan te gaan vallen. Dan moet je niet gaan janken en het een stab noemen op het moment dat je precies die behandeling krijgt als je een ander wilt aanbieden. Als je deze actie vies vind, dan moet je de optie de wereld niet in gooien.

Maar goed, jullie houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. Alles wat jullie doen is netjes, alles wat wij doen is vies. Zoals toen Coruscant onze stam verliet met de mededeling dat hij ffe PP ging terugfarmen en dat Star. (speler Grotenoob) hem erna mocht internen. In de tussentijd heeft hij op de achtergrond PM's naar meerdere leden gestuurd over een nieuwe stam. Dat is ook gewoon handelen op valse voorwenselen en leugens. Volgens jullie zeker volledig acceptabel? En bij ons wordt over elke scheet een topic geopend.

Als wij zo noob zijn zoals jullie stellen, laat dan ingame eens zien in plaats van als toetsenbordheld op het forum.

Wel leuk dat je alles probeert er bij te halen om het een normale zaak te lijken. Justin heeft pas gedreigd met te opzeggingen vanaf onze kant, nadat jullie de aanvallen op Tekashi en ITSW18 hadden doorgezet. Dit was pas sinds gisteravond, nadat alle aanvallen op tekashi al liepen en we wisten dat jullie op ITSW18 zouden doorgaan.
Als coruscant eerst besluit te stoppen en later wil doorgaan, is dit zijn eigen keus. Dit heeft niks met NAP's of BG's te maken, wat ik nu aankaart. Hij had grootenoob nog niet eens aangevallen.
 
Bovenaan