Het spel TW / W4 Vraag??

DeletedUser26646

Guest
ik kan hier een redelijke verklaring voor geven.
Toen brookie en t0mmeh op delete gingen in A|N hebben hun een tijd gezeten met wat ze moesten doen. In die tijd heeft B.O.W. veel dorpen weten te pakken van het oude A|N (de aanvallen zouden ook gebeurd zijn als brookie en t0mmeh niet op delete waren gegaan, dus het heeft NIETS met in eens durven te maken; ik kan hier over praten omdat ik des tijds in B.O.W. zat). Toen A|N bij =TFF= ging, waren ze nog aan het herorganiseren, en moest alles nog op de rails gezet worden. B.O.W. heeft hier goed gebruik van gemaakt, en veel dorpen gepakt. Daarom stond B.O.W. altijd voor in de stats. Ook waren er veel ex-A|N spelers die inactief zijn/ waren die gepakt werden door B.O.W. + wij hadden een spy in =TFF=. Door die spy wisten wij de mass attacks van =TFF= altijd op te vangen. Hier moet ik bij toegeven dat zonder die spy de stats totaal anders waren geweest! Over het algemeen staat B.O.W. nog steeds wel voor, maar ze komen wel steeds minder ver voor te staan. Zeker nu er een x aantal leden van B.O.W. zijn overgestapt naar =TFF=. Ik ga hier nu niet stellen dat de stats in eens om zullen slaan, maar ik verwacht wel dat =TFF= voor komt te staan op B.O.W. :D

Ja natuurlijk en kale mensen gebruiken zeker ook gel in jouw theorieën?
 

DeletedUser

Guest
Ja natuurlijk en kale mensen gebruiken zeker ook gel in jouw theorieën?

I rest my case.....

Side 1:
Tribes: B.O.W.
Side 2:
Tribes: =TFF=

Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 228
Kant 2: 238
Verschil: 10

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,182,668
Kant 2: 2,195,087
Verschil: 12,419

chart
 

DeletedUser26646

Guest
I rest my case.....

Side 1:
Tribes: B.O.W.
Side 2:
Tribes: =TFF=

Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 228
Kant 2: 238
Verschil: 10

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,182,668
Kant 2: 2,195,087
Verschil: 12,419

chart

Tsja jullie zijn aan een inhaalspurt bezig zie ik:)
 

DeletedUser

Guest
en grymlog jij ben een echte judas! maar dat wist je zelf al he onderkr***** :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik begon ermee omdat onze held jay vond dat bow niets waard was daarom vond ik het wel grappig om te laten zien dat tff geownt word door bow ;)

dat durf ik nu niet echt meer te stellen :) stats zeggen niet alles hé! Kijk maar eens naar de spelers die uit B.O.W. zijn gegaan en TFF zijn gejoined. Dit is voor B.O.W. een groot verlies. Zeker omdat het in mijn ogen allemaal goede spelers zijn die zijn overgestapt.
Jah TFF verliest dorpen aan B.O.W. maar B.O.W. ook aan TFF. Als je naar de laatste maand kijkt heeft B.O.W. 11 dorpen (toen ik vanochtend keek) meer overgenomen op TFF. Dat noem ik niet echt meer ownen.
 

DeletedUser26928

Guest
Oh en voor die cursus sarcasme, die heb ik laatst nog gevolgd (bij de LOI natuurlijk) en toen werd mij verteld dat het heel lastig is om sarcasme te ontdekken op het internet:(

Moet meneertje weer statjes er bij roepen....

Stastieken zegt niks.......geeft alleen een beld weer meer niet... kan je cht niet op voorspellen wie de oorog wint......


Anders pak ik mijn stastieken er ook wel bij....... 300 nog wat tegen die miezerige 11 ofzo van domte......:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ja natuurlijk en kale mensen gebruiken zeker ook gel in jouw theorieën?

had deze reactie niet gezien... maar, kan jij wel inhoudelijk reageren? Ik heb geen rare theorieën. Dit is allemaal zoals het is, ik heb zelf in B.O.W. gezeten dus ik weet wel hoe het er aan toe ging.


en om een antwoord te geven op jou vraag: nee dat gebruiken ze niet, eerst gebruiken ze een halve bus haarlak en vullen het nog eens aan met van dat schuim spul (mousch ofzo).

en grymlog jij ben een echte judas! maar dat wist je zelf al he onderkr***** :mad:

had armina mijn broertje maar niet van zn acc moeten gooien schat :) dan zat ik nu nog steeds in mn eigen stammetje :) jah dat is de enige reden waarom ik naar =TFF= gegaan ben. Ik kan wel mijn hele verhaal gooien waarom ik uit B.O.W. gegaan ben maar dan ga ik iets wat te offtopic. Men mag altijd mijn verhaal vragen bij mij. Ik lieg daar niet over :)


en karen je kan niet ontkennen dat je nog steeds van mij houd :D iedereen houd van Grymloq :D
 

DeletedUser26928

Guest
kus mijn erg lekkere kont maar dj haha ! :eek::eek::eek:

Gadver nee dankje heb wel een mooie vriendin:D:D:D


maar ik heb mijn timen nog beter verbeterd, maar die van domte is deze zomer achteruit gegaan 1ste en laatste edel 30 seconde er tussen of tussen laatste clear en edel 2 seconde tot en met wel 2 uren.... hmmm zwak hoor....!
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha jullie doen niet anders bij tff! jullie kussen order zijn kont met zijn allen stelletje slappelingen met koning j*** voorop :p:p:p
 
Bovenaan