Het recruteerbeleid van Obius

DeletedUser532

Guest
zoals ik eerder al heb gezegt heb ik zo'n mooie mededeling gelezen van the rd.
Maar als jij een mededeling hebt van The R D waarin hij de oorlog wil verklaren aan NLS, betekent dit nog niet dat we dit gaan doen,
Daarnaast weet heel de stam niet dat die mededeling er was, dus zal het gewoon een individuele actie zijn ;)


voor hulp, tijdrekken in belangrijke gespreken, beginnen van aanvallen op leden van ons. zodus ik weet al genoeg.
Dit zijn redenen voor de oorlog of wat?
Want eerlijk gezegt begrijp ik hier geen reet van :s


maarja donatello is weer zoals gwnlijk blind en ontloopt de feiten die hij niet wilt horen.
In dit geval zou je kunnen zeggen dat ik blind ben, maar welke feiten wil ik nu niet horen?
Ik zou maar al te graag willen weten wat die mededeling van The R D heeft betekent voor het voortebstaan van de banden van mijn oude en huidige stam ;)
Daarnaast wil ik ook de feiten weten die dit gesprek zo boeiend maakt en waarom de aanvallen op El Diablo zijn gestart :p
Ik bedoel Hworld en Invasion is een duidelijke reden voor, maar waarom El Diablo? Wat heeft hij gedaan?


donaatje hoe het verder met je rim plan? of doe je het niet meer na teveel kritiek?
Iedereen die begint heeft 5 dagen beginnersbescherming, waarin je de spelers niet mag aanvallen ;)
Daarna hebben die spelers een grote afstand van mij xD
Het duurde dus 197 uur voor mijn adels daar zijn, ze lopen vanaf maandag en zullen maandag ook aankomen :p
 

DeletedUser

Guest
ik hoef niks te bewijzen het leuke is dat ik gwn alles kan veranderen erin:p

ik heb de mededelingen gelezen die zijn gevoerd tussen beide partijen.
daarin kwam niks concreets alleen maar altijd hetzelfde gelul.

dus komt erop neer dat het tijd rekken is.
en ook daar kan ik alles in veranderen naar hartelust.

de mededeling van the rd heb ik gezien en gelezen die bronnen blijven gwn geheim en ga ik dus niet aan je neus hangen.

die mededeling wordt niet voor niets gemaakt zodus weet ik genoeg na al die feiten.

dat jij blind ben weet ik al langer dan vandaag.
de feiten die worden verteld ontwijk je elke x als het wat te warm wordt.

ofwel is het omdat je er niks van weet en begin je gwn wat te verzinnen.
ofwel weet je het wel maar probeer je het gwn te verdoezelen.

btw donaatje je bent niet de enige die contacten heeft.

and last but not least.
obiusje zijn aan het dreigen over de aanvallen op hworld.

dus zeg ik het nog is de leiding van jullie stam was al weken op de hoogte van dat wij hworld gingen aanvallen.

zodus had je tijd genoeg om te reageren.
maar zoals een halve dag geleden de leiding van jouw stam ligt nog altijd te slapen.
 

DeletedUser

Guest
als hworld ons niks gelapt zou hebben dan zouden we niks doen.
de leiding van jullie stam was er al geruime tijd vanop de hoogte van voor dat deze aanvallen gelanceerd zijn.

zodus zijn jullie het die de nap verbreken.
echter laten wij niet met ons sollen zoals andere stammen wel doen die van jullie schrik hebben.

btw heb je weer al de halve wereld nodig om jullie noob fouten op te kuizen.
heb zo een mooi berichtje gezien van the rd van zijn bemiddelingen tussen andere stammen voor hulp.:eek:

een nr1 stam die schrik heeft van ons.

was lachen toen ik het las.

maarja de leiding zit denk ik nog altijd in zijn winterslaap daarom dat niemand van die dingen weet en gwn zonder reden ons begint aan te vallen.
echter hebben jullie geen verassingen meer in petto die wij wel nog hebben;)



zo zo veel tekst hoor. daarbij, ik vind onnodig om nls aan te vallen;)
 

DeletedUser1494

Guest
Ik was eerder teleur gesteld dat Obius zoveel stammen nodig heeft. Hebben jullie nu echt geen eer??? 6 stammen aanschrijven om jullie te helpen is echt kansloos. Zo ver ging Novus volgens mij nog niet eens.

Waarom de vergelijking met Novus?
 

DeletedUser1494

Guest
omdat je weet dat je toch niet wint:D als je het al niet van alleen daking kunt winnen kun je vast ook niet van nls winnen:p

Met een grote mond alleen zal °NLS° het ook niet halen.
Maar wie zegt er eigenlijk dat er oorlog is? :p
Ikzelf ben leider van Obius en ik weet er eigenlijk niets vanaf.

Djensn.
 

DeletedUser

Guest
Er is ook geen oorlog, maar waarom zou je andere stammen, (die je zelf ook kunt adelen of inviten) vragen om tegen ons te vechten? Lijkt mij op plannen om te vechten tegen ons
 

DeletedUser532

Guest
@ Dragons
Ik vind je een hele toffe kerel, maar serieus, jij hebt 4 punten aangehaald,
Daar heb ik weer op gereageerd, en daar zou jij ook op reageren :p
Maar dit bericht slaat helemaal nergens op :s
Er staat echt gewoon niets in wat interessant is voor dit gesprek :eek:

Je bullshit over dat je het bericht geheim houdt, okeej weet je,
Maar waarom ook dat je die informatie naar hartelust kunt veranderen :s

Of dat gedeelte over Hworld, dat weet toch ook iedereen,
Maar waarom zijn er dan een tijdje geen aanvallen geweest,
Of in iedere geval, waarom weten velen van Obius niet dat er aanvallen zijn geweest?

@ El Diablo
Precies, een lap tekst maar uiteindelijk zegt het niets, haha :D
Verder vind ik, zelfs als oud lid van NLS die daar 75 dorpen aan kwijt is geraakt,
Dat het echt nutteloos is om oorlog te voeren ;)
Maargoed, wie ben ik om dit te beslissen, The R D neemt vaker ongekende beslissingen :p

@ RiddertjeMarvin
Welke stammen zullen voor ons vechten? Weten jullie daar al iets vanaf?
Ik bedoel, ik ga niets vrij geven van Obius, en ik hoop dat meerderen zich daar aan houden,
Maar er wordt op dit moment niet gesproken over een aanvalsverbond tegen NLS met welke stam dan ook ;)
Ik ben niet van de leiding maar veel wordt met de leden besrpoken,
En ik denk dat dit ook wel weer zoiets is waar de leden baat bij hebben om dit te weten :cool:

@ Rensonio
Wat El Diablo daar ook doet, maakt in principe toch niet uit of wel?
Ik kan alleen wel met zekerheid zeggen dat als jij in zijn positie lag,
Je al lang smekend bij Obius was gekomen zodat jij niet verloor ;)
Daarbij, als je de confrontatie aan zou gaan, zou jij sneller verloren hebben dan dat je El Diablo kan zeggen :rolleyes:

@ DaKingNL
Dit is voor jou denk ik wel gunstig, de stammen die jou aanvallen in mogelijke oorlog :p
Het is alleen wel de vraag waar jij je zielige hoofd nou moet gaan stoppen,
Aangezien alle aandacht dan richting Obius-NLS oorlog zal gaan en jij geen enkele betekenis meer hebt,
Ik hoop dat je veel te grote ego hierdoor niet beschaamd zal worden :eek:
 
Bovenaan