Het recruteerbeleid van Obius

DeletedUser

Guest
Aangezien mensen het zelf niet kunnen doe ik het wel voor ze.

Ik zou graag even wat duidelijkheid scheppen ivm Obius.

1. Obius wordt verweten dat ze te vaak recruiten,...
Kom mensen, je gaat me toch niet vertellen dat er bij jullie nooit een nieuw lid joint.
Obius is geen stam als Opus, dat geef ik toe, maar ze staan nu toch al een tijdje op één.
We hopen zelf om in de toekomst blaaskaken zoals DakingNl uit de weg te ruimen. We werken eraan.

2. Obius gaat de confrontatie uit de weg.
De reden dat we de confrontatie, voorlopig, uit de weg gaan is omdat we bezig zijn met het selecteren van het beste. (Ook een reden van het recruiten)
We bereiden ons voor op 'De' oorlog.
Obius wordt ook verweten dat ze niet kunnen aanvallen...

We hebben inderdaad nog niet zoveel stammen aangevallen, we werkten meer op spelers individueel. Die werden allemaal netjes naar de RIM gestuurd.

Nog enkele opmerkingen:



Ik houd het hier bij, ik kan zo nog uren doorgaan met iedereen een repliekje te schrijven,…

Vooral zo verder doen jongens!
MVG,
Djensn (Medeleider Obius)

Ah dus het gaat alleen om plek 1 bij jullie?
Naar mijn bescheiden inzicht moet je vechten voor je ranking, en niet zoveel mogelijk punten binnenhalen in de hoop dat ze in de toekomst gaan laten zien wat ze kunnen.



Hoe langer je de confrontatie iot de weg gaat, des te groter zal de achterstand van jullie *kuch* zorgvuldig geselecteerde *kuch* leden zijn.
Zij hebben immers geen idee wat oorlogvoeren inhoud, of denk je werkelijk dat het op een hele stam lukt zoals jullie deden op Raine?

Ik ben ook wel beniuwd wat je bedoeld met 'de' oorlog, aangezien Hworld en Invasion een cluster naast Opus hebben krijg ik de indruk dat jullie werkelijk denken Opus aan te kunnen, buiten het feit dat Invasion en Hworld geen poot hebben uitgestoken in de lopende zaken jegens Opus, zijn het gewoon geen toppers zoals jij denkt dat ze wel zijn.



Ja, wie kan er nu niet met 30 man 1 speler naar de rim sturen?
To zover heeft Obius niks anders als Punktenhoeren laten zien, en helemaal niks wat bewijst dat ze de nummer 1 plek waard zijn.

Djensn druipt af en loopt huilend naar zijn mama...

Nooot...

Kijk Amokro, ieder heeft er zo zijn gedacht van.
Ik heb nu niet de tijd om op alles opnieuw een reactie te geven, maar ik wil je wel zeggen, het is ons zeker niet om de nr.1 te doen. Dat heb ik volgens mij ook nooit gezegd.

Amokro; de koning van het omkeren van mijn woorden!
 

DeletedUser

Guest
Lol waarop trekt dit? :D

Omdat het andere topic waarin dit gepost werd daar niet voor bedoeld was. Aka dat het offtopic geblaat was. Zodoende een nieuw topic aangemaakt waarin mensen erover kunnen praten/antwoorden etc. Leek me wel duidelijk eigenlijk.
 

DeletedUser1494

Guest
Dus jij zorgt ervoor dat de mensen nog ergens anders ons kunnen gaan uitlachen...
Dit forum wordt stillaan het sensatiehoekje van tribalwars...
:S
 

DeletedUser

Guest
Djensn druipt af en loopt huilend naar zijn mama...

Dat bevestigd wel aardig de algemene opinie over Obius denk ik zo.

Nooot...

Kijk Amokro, ieder heeft er zo zijn gedacht van.
Ik heb nu niet de tijd om op alles opnieuw een reactie te geven, maar ik wil je wel zeggen, het is ons zeker niet om de nr.1 te doen. Dat heb ik volgens mij ook nooit gezegd.

Amokro; de koning van het omkeren van mijn woorden!

Door het zetten van een vraagteken stel ik een cynische vraag, ik verdraai geen enkele van jou woorden, ik heb ze letterlijk gequote, en er stukje bij beetje op gereageerd.
 

DeletedUser1494

Guest
Gelieve je quote recht te zetten Amok! ;)
Ow hij is snel!

Tjah, ik vond dat je eerder mijn woorden verdraaide,
Nuja, ik respecteer je mening, maar ik er ook 1tje!
Don't Forget it!

J.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij zorgt ervoor dat de mensen nog ergens anders ons kunnen gaan uitlachen...
Dit forum wordt stillaan het sensatiehoekje van tribalwars...
:S

Mensen jullie uitlachen? Nee daar zorg ik niet voor. Jij en andere mensen vinden het zo nodig om in een ander topic waar het heel ergens anders over gaat jullie mening "over dit onderwerp" te plaatsen. En aangezien jullie hints niet snappen heb ik het maar zo gedaan zodat men verder kan praten over dit onderwerp en jullie je weerwoord kunnen geven. Zolang het niet alleen flamen/moddergooien is lijkt me dat geen probleem.
 

DeletedUser624

Guest
Waarvoor er tegenwoordig wel niet kansloze topics worden gemaakt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is natuurlijk overduidelijk dat Obius het lachertje is van W1 met de manier waarop zij hun zaken aanpakken.

Met alleen recruiten kom je er natuurlijk niet. Om aan de top te blijven zul je meer nodig hebben. Om maar even een paar dingetjes te noemen:

  • Bekend met oorlogssituaties
  • Eenheid binnen de stam

Door de oorlogen te ontwijken doen de leden van Obius geen ervaring op in oorlogssituaties. Natuurlijk is het makkelijk om 1 speler massaal aan te vallen en te ondersteunen als ze iets terug doen.
De vraag is echter of jullie dit ook kunnen als je niet zo makkelijk iemand naar de rim verwijst en als er meerdere van jullie ook eens deftig worden aangevallen.

Ook denk ik dat de eenheid in de stam nou niet optimaal is. Dat vele recruiteren zie ik als een zwakte. Het toont aan dat jullie liever op 1 staan dan dat jullie vechten voor je plekkie. Het zal me niets verbazen dat de helft van jullie plots geen tijd meer heeft of gewoon simpel wegrent als het even te heet wordt onder de voetjes.
Door vele nieuwe gezichten steeds denk ik ook niet dat jullie elkaar echt kennen zoals dit in vele andere stammen wel het geval is. Een hechte stam is in mijn ogen een voorwaarde voor succes in dit spelletje. Obius schiet duidelijk tekort.


Syrniachick.
 

DeletedUser3368

Guest
Amokro zei:
Ah dus het gaat alleen om plek 1 bij jullie?
Naar mijn bescheiden inzicht moet je vechten voor je ranking, en niet zoveel mogelijk punten binnenhalen in de hoop dat ze in de toekomst gaan laten zien wat ze kunnen.

Vechten voor je ranking? Is dat de reden waarom jullie de T~ leden binnen hebben gehaald?

Jongens weten jullie wel niet waar dit over gaat. Dit spel draait om punten. Je kan nog wel zo hard zeggen dat je veel legers moet hebben en verslagen tegenstanders maar zelf Amokro houd van punten.
Waarom bouwt hij anders zijn dorpen naar 9.913 punten? Hij had makkelijk nog een paar dingen af kunnen breken om meer voor zijn leger te kunnen betekenen!
We zijn allemaal puntengeilers. Dat is gewoon iets wat bij dit spel hoort. En ga nou maar niet stoer doen met de hoge status van Opus want op zich heb ik van jullie kant nog maar weinig grote acties gezien.

Verder vind ik dat Obius nou ook wel eens in actie mag komen. Ze kunnen het wel en zeker na die Raine actie. Opus jullie kunnen nog zo een grote mond geven van dat het makkelijk is om te doen maar doe het zelf dan ook eens? Nee misschien schieten jullie dan eens te kort.

Succes alsnog aan beiden kanten. Ik hou me voorlopig buiten dit verhaal want dit is een machtsstrijd tussen de stammen Opus en Obius.
 

DeletedUser

Guest
Het is natuurlijk overduidelijk dat Obius het lachertje is van W1 met de manier waarop zij hun zaken aanpakken.
Jij hebt ook zoveel ervaring.. oja dat is waar met 26 punten dorpen pakken :D

Met alleen recruiten kom je er natuurlijk niet. Om aan de top te blijven zul je meer nodig hebben.
Ach wij gaan tenminste niet fuseren met bijna een hele stam *kuch* ave *kuch* ~t

Door de oorlogen te ontwijken doen de leden van Obius geen ervaring op in oorlogssituaties. Natuurlijk is het makkelijk om 1 speler massaal aan te vallen en te ondersteunen als ze iets terug doen.
De vraag is echter of jullie dit ook kunnen als je niet zo makkelijk iemand naar de rim verwijst en als er meerdere van jullie ook eens deftig worden aangevallen.
De ervaing zit wel in de stam en deze zal nog wel een keer gezien worden, waarom zoveel haast om oorlog te hebben als het zo ook goed gaat?

Ook denk ik dat de eenheid in de stam nou niet optimaal is. Dat vele recruiteren zie ik als een zwakte. Het toont aan dat jullie liever op 1 staan dan dat jullie vechten voor je plekkie.
Dat is nou zo mooi dat jullie dat denken dat er geen eenheid is dan komt men het nog wel een keertje tegen.

Het zal me niets verbazen dat de helft van jullie plots geen tijd meer heeft of gewoon simpel wegrent als het even te heet wordt onder de voetjes.
Ja dat komt me bekend voor (novus :p) maar ook in Opus zijn er spelers die eruit gaan, en spelers die Stoppen , JH, Vipper, Mandril, Serf enzo. Dus je kan dat wel leuk zeggen maar dat is bij jullie nu al werkelijkheid en bij ons nog niet het geval ;)

SgeneralX
 
Reactiescore
2.490
Vechten voor je ranking? Is dat de reden waarom jullie de T~ leden binnen hebben gehaald?
Deze discussie gaat over obius en het binnenhalen van leden bij hun, niet over opus en dergelijke, daarvoor bestaat het opus vs rest topic dacht ik ?
Overigens als je daar eens leest weet je onze kant van het verhaal hierop, maw deze zin is zinloos.
Jongens weten jullie wel niet waar dit over gaat. Dit spel draait om punten. Je kan nog wel zo hard zeggen dat je veel legers moet hebben en verslagen tegenstanders maar zelf Amokro houd van punten.
Waarom bouwt hij anders zijn dorpen naar 9.913 punten? Hij had makkelijk nog een paar dingen af kunnen breken om meer voor zijn leger te kunnen betekenen!
We zijn allemaal puntengeilers. Dat is gewoon iets wat bij dit spel hoort. En ga nou maar niet stoer doen met de hoge status van Opus want op zich heb ik van jullie kant nog maar weinig grote acties gezien.
Draait dit spel werkelijk om punten ?
Ik dacht dat dit een oorlogspelletje was, punten zijn enkel een indicator van hoe goed je bezig bent hierin.
At least, toch een kleine indicator in die richting
Gaan jou punten omhoog en die van je vijand naar beneden dan ben je dus goed bezig.

Jij bouwt je dorpen uit naar 10220, ik bouw ze uit naar 9839, iemand anders naar 10696, dat is gewoon een DORPUITBOUW datgene waar jij je het gezelligs voelt om mee te spelen. Al deze dorpsuitbouwen hebben hun pro's en con's. Zelfs een 'volledig' uitgebouwd dorp heeft zijn ( minieme ) voordelen.

@ Grote acties, het is maar wat je definieert als 'grote' actie, zo zijn er best wel enkele topics hier op het forum te vinden van tijdens de 'novus' oorlog.
Akkoord het is al een tijdje geleden inmiddels
Maar dan nog rest de vraagt WAT is een grote actie?

Verder vind ik dat Obius nou ook wel eens in actie mag komen. Ze kunnen het wel en zeker na die Raine actie. Opus jullie kunnen nog zo een grote mond geven van dat het makkelijk is om te doen maar doe het zelf dan ook eens? Nee misschien schieten jullie dan eens te kort.

Succes alsnog aan beiden kanten. Ik hou me voorlopig buiten dit verhaal want dit is een machtsstrijd tussen de stammen Opus en Obius.
Tjah, als je miss een beetje oplet merk je dat er wel degelijk actie is vanaf de opus kant, dit naar hun echte vijanden ( guerre / hartje / en consoorten ).
Obius staat op onze kaart 'rood' aangevinkt zoals elke andere stam die niet bij onze vijanden hoort.
Klopt ze hebben Raine uit de weg geruimd, echter rest nog steeds de vraag of ze dit tegen de 'kerncluster' van een stam kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser624

Guest
Deze discussie gaat over obius en het binnenhalen van leden bij hun, niet over opus en dergelijke, daarvoor bestaat het opus vs rest topic dacht ik ?

Heb je goed gedacht, maar ik denk dat SgeneralX volledig in zijn recht staat als hij hier de hipocrisie van Opus wilt beschrijven. Syrnia heeft hier commentaar op Obius, waarom zou Obius hier dan niet zich mogen verdedigen/ in de tegenaanval mogen gaan?
 
Bovenaan