Het niveau van Gen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lancelot, wees gewoon verstandig en laat het rusten. ;) Net zoals Gildor hopelijk doet..
Als je weet dat het nergens op slaat, wees dan gewoon volwassen en negeer het ;)

PS: Die conclusie aan het einde van je post trok nergens op Gildor :p lol

ik weet het maar ik vind het gewoon nogal irritant dat ik beschuldigt wordt ik kom mischien over als een kinderachtige dwaas(wat de meesten ook denken over mij) maar wat ze ook mogen denken ik speel hier eerlijk en dat blijf ik voorlopig ook nog doen en niemand die hier kan beweren dat dat niet zo is
 

DeletedUser

Guest
De leider heeft hem ertoe aangezet. Bovendien is Nippel niet gekickt, dus ik neem aan dat de hele stam achter zijn daad staat.

Kijk dit is een van de redenen waarom ik jou een van de grootste zielepoten van tw.nl vind.

Jij en je stam hebben al niks anders gaan dan verwijten naar onze kop gesmeten in de hoop dat de stamuit elkaar zou vallen.

Jullie zijn met spionnen en info begonnen en subtiele valse hints gegeven over wie de dader al dan niet zou kunnen zijn, weeral uit hoop dat er mensen zouden gekicked zijn.

En nu kom je af met zoiets, weeral uit de hoop dat sommigen zouden zeggen "ja die gildor heeft wel gelijk, laten we nippel kicken."

En dan gaan jullie mij vertellen dat jullie een eerlijke strijd willen?
JAH...:rolleyes:
 

DeletedUser7025

Guest
Laat het rusten :) Het is niet goed te praten, maar wat gebeurd is is gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
ik weet het maar ik vind het gewoon nogal irritant dat ik beschuldigt wordt ik kom mischien over als een kinderachtige dwaas(wat de meesten ook denken over mij) maar wat ze ook mogen denken ik speel hier eerlijk en dat blijf ik voorlopig ook nog doen en niemand die hier kan beweren dat dat niet zo is

Klopt, maar het is toch genoeg als de mensen waar het bij jou om gaat er op vertrouwen dat het niet klopt :)

En Squelch, het is over en weer niet lekker gegaan. Dus als we nou gewoon op een ander onderwerp overstappen?

Kijk dit is een van de redenen waarom ik jou een van de grootste zielepoten van tw.nl vind.

En serieus, stop met dit soort opmerkingen. Enorm dom, voegen niks toe en zijn 1 en al irritatie..

(PS: Mods, kan er mss eens een keer een waarschuwing gegeven worden, want anders helpt er toch niks aan ;) )
(PPS: Ja, ik ben me er bewust van dat ik het ook o.a. tegen mijn eigen stamgenoten heb.. lol)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laat het rusten :) Het is niet goed te praten, maar wat gebeurd is is gebeurd.

ik laat het verders ook maar maar dit moest ik nog kwijt ik ga mij hier niet zomaar laten uitmaken voor een oneerlijke speler en noet zoals mij zijn er meer ik ben het niet eens met die actie maar alsnog hebben ze de schuld op zich genomen iets wat ook waardering verdient maar nogmaals ga mij niet beschuldigen van valsspeler ik wordt niet snel kwaad maar hier kan ik dus niet tegen en dat was voorlopig mijn laatse reactie op het w11 fora
 

DeletedUser

Guest
Wat een leuk topic om te lezen zeg :D

Ik begrijp dat de mensen van Gen. die hier niets mee te maken hebben, zich aangevallen voelen...
Die aanvallen die lokken jullie, naar mijn mening, ook zelf uit. Jullie blijven nippel en camel verdedigen ook al zijn zij in fout gegaan, sommigen proberen de schuld van het illegaal inloggen zelfs in de schoenen van xochi zelf te schuiven.

Dat is iets was ongelooflijk onwaar is. Nippel heeft er zelf voor gekozen om op die account in te loggen, zonder toestemming van xochi. Dat maakt het voor mij hacken. Als je als een fatsoenlijk persoon niets te zoeken hebt op een account, dan blijf je daar ook af. Ongeacht of je het paswoord weet of niet, ongeacht of je ertoe bent aangezet door iemand anders, je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet.

Ik bedoel hier niet mee dat heel gen. schuldig is, maar ze staan blijkbaar wel achter wat er gebeurd is aangezien zowel nippel en camel nog in de stam zitten. Zelf zou ik niet in een stam zitten waarvan de leiding zo'n rotstreken uithaalt.

Groetjes

Grape :)
 

DeletedUser8159

Guest
Wat een leuk topic om te lezen zeg :D

Ik begrijp dat de mensen van Gen. die hier niets mee te maken hebben, zich aangevallen voelen...
Die aanvallen die lokken jullie, naar mijn mening, ook zelf uit. Jullie blijven nippel en camel verdedigen ook al zijn zij in fout gegaan, sommigen proberen de schuld van het illegaal inloggen zelfs in de schoenen van xochi zelf te schuiven.

Dat is iets was ongelooflijk onwaar is. Nippel heeft er zelf voor gekozen om op die account in te loggen, zonder toestemming van xochi. Dat maakt het voor mij hacken. Als je als een fatsoenlijk persoon niets te zoeken hebt op een account, dan blijf je daar ook af. Ongeacht of je het paswoord weet of niet, ongeacht of je ertoe bent aangezet door iemand anders, je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet.

Ik bedoel hier niet mee dat heel gen. schuldig is, maar ze staan blijkbaar wel achter wat er gebeurd is aangezien zowel nippel en camel nog in de stam zitten. Zelf zou ik niet in een stam zitten waarvan de leiding zo'n rotstreken uithaalt.

Groetjes

Grape :)
Ik blijf bij gen. niet omdat ik achter de gebeurtenissen sta, maar bij gebrek aan beter.

Mvg, Sjapppies.
 

DeletedUser

Guest
Gaap, wat een gezeik in dit topic zeg.

Storm in een glas water, als je het mij vraagt. Iemand doet iets doms (logt in op een ander account, waarvan hij het wachtwoord weet). Hij neemt daarvoor alle blaam op zich, bekent, en accepteert de straf.

Waarom hier wat gefrustreerde pubers dan zoveel kabaal komen maken, snap ik niet helemaal. Wel moet ik zeggen dat ik onder de indruk van van jullie inflatable-mug-naar-olifant machine.

Misschien zijn er gewoon wat mensen die zich gefrustreerd voelen dat zij zo de wind van voren kregen bij "een incident op wereld 10", dat zij nu dit incident aan willen grijpen om zelf lekker te kunnen stoken.

Sorry dat ik zeg het zeg, maar van zeker enkelen van jullie had ik een stuk hogere achting. Truly guys, zien jullie zelf dan niet in hoe kinderachtig een aantal mensen op dit moment doen? Enne, "omdat hij het ook doet" is geen goed excuus ;)
 

DeletedUser

Guest
OPROEP TOT VREDE.

Mensen het zijn nog een paar uurtjes tot nieuwjaar, dus ff het moddergooien stoppen :)

Ik heb ook een beetje zitten schelden dus daarom begin ik maar ff bij mezelf, sorry aan de mensen die ik zou moeten gekwetst hebben fzo, njah m'n excuses bij deze dus.

En aan de rest, als Satori/Care nu eens stopt met zagen over dat ze de beste zijn en zagen over die *kuch*hack*kuch en wij van Gen. stoppen zagen over die spion en over Satori/Care, dan is alles toch opgelost?

Geen arrogante/kinderachtige opmerkingen van beide kanten dus, en als je iemand wilt zwartmaken, doe het dan met stijl in het spotprententopic :D

Happy newyear voor strakjes en mijn goede voornemen is alvast minder moddergooien ^^

Hopelijk denken jullie er hetzelfde over...:)
 

DeletedUser

Guest
Ja waren daar nou echt weer 4 pagina's spam voor nodig?
Maar goed, mijn visie van het spel zal dan wel oudbollig zijn, daar je geen topspeler schijnt te zijn als je niet backstabt.

Maar denk dat een hoop mensen die tot de so called "topspelers" worden geacht hun eigen ramen nogal drastisch aan het ingooien zijn.
 

DeletedUser3860

Guest
Als we toch in de nieuwjaarsfeer zijn, noem het dan oliebollig ?:$

Een flauw mopje hoor Camel :p

@ de rest: niet meer whinen aub ^^ wat gebeurd is is gebeurd, niets meer aan te doen. Het is jammer maar zoiets zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn dat dat voorvalt dus laat het rusten..
 

DeletedUser

Guest
nadat nu iedereen bijna 24 uur de kans had om hier een beetje te spammen, beledigingen te schrijven, bans te bespreken etc sluit ik de thread nu. iedereen kan zich nu zelf een beeld vormen en een verdere discussie brengt alleen nog herhaling en verdere beledigingen etc.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan