Het niveau van Gen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De leider heeft hem ertoe aangezet. Bovendien is Nippel niet gekickt, dus ik neem aan dat de hele stam achter zijn daad staat.

misschien moet jij maar eens ophouden met onzin uitkramen

sommigen van jullie reageren als kleine kinderen, beginnend met de topic naam Het niveau van Gen. terwijl 1 persoon het heeft gedaan.

nippel heeft iets geflikt en toevallig is het iemand van gen. en ja hoor daar gaan de hyper actieve forum posters die gen. niet mogen

nou dan krijg je een post die nergens opslaat waarvan de 38 mensen, 37 vals beschuldigt worden, mocht de leiding akkoord hebben gegeven ........... wat dus in dit geval niet aan de orde is, beschuldig je nog steeds 35 mensen ervan dat ze iets fouts hebben gedaan terwijl die mensen ook zich afvroegen waarom is nippel gebanned;)

dat zegt iets over het niveau van Xochiquetzal en de rest die een hele stam gaat beschuldigen terwijl maar 1 persoon het heeft gedaan
 

DeletedUser

Guest
gen. is gewoon de stam van W11, satori kan beter nu al opnieuw beginnen. hahaha
 

DeletedUser

Guest
Je mag ons dit gerust aansmeren, dat is tenslotte bij jullie ook gebeurd.
Het gaat hier toch om (pure) propaganda, de een weet meer dan de ander.

Maar goed, zoals ik hiervoor al ergens las. Wat gebeurd is, is gebeurd, dat kunnen we niet meer terug draaien ;)
Ik zou jullie dolgraag eens willen ontmoeten op het slachtveld, dan moeten we eens een 1op1 doen, kijken wie de meeste skills bezit.

Bovendien, ik wil mijn excuses richting Intelligent Design uiten, aangezien ik hem/haar vals beschuldigd heb. Ik heb dit te vlug openbaar gemaakt zonder er eerst met hem over gesproken te hebben. Impulsief.

lol 1 op 1? gaat moeilijk als jullie al 3 co's hebben
 

DeletedUser

Guest
hij heeft top account van begin tot top 20 en zelfs top 10 geleidt.. dat kan jij niet, kan katrin niet

in w6 moes katrin zelfs def vragen omdat ze door een gast onder ons gemildelde werd aangevallen, moet je nagaan...

Katrin is hier niet?
 

DeletedUser

Guest
misschien moet jij maar eens ophouden met onzin uitkramen

sommigen van jullie reageren als kleine kinderen, beginnend met de topic naam Het niveau van Gen. terwijl 1 persoon het heeft gedaan.

nippel heeft iets geflikt en toevallig is het iemand van gen. en ja hoor daar gaan de hyper actieve forum posters die gen. niet mogen

nou dan krijg je een post die nergens opslaat waarvan de 38 mensen, 37 vals beschuldigt worden, mocht de leiding akkoord hebben gegeven ........... wat dus in dit geval niet aan de orde is, beschuldig je nog steeds 35 mensen ervan dat ze iets fouts hebben gedaan terwijl die mensen ook zich afvroegen waarom is nippel gebanned;)

dat zegt iets over het niveau van Xochiquetzal en de rest die een hele stam gaat beschuldigen terwijl maar 1 persoon het heeft gedaan

jij bent nog lager als het niveau he??

het zijn duidelijk 2 mensen
nippel en camel..

en wie is je leider?? camel??

en wat zegt men, bij een stam volgt de spelers hun leiding in alle gegevallen, ze nemen de verantwoording op, en dragen zijn straf..
 

DeletedUser

Guest
Ik heb intussen met Machiel contact gehad en hij vind het allemaal niet zo erg en was er blij om dat ik op het account zat en niet een ander.

Ik was in een aangeschoten bui, het is geen excuus, maar het bracht me in verkeerde sferen. En het is een domme actie, waar ik beter over had na moeten denken.

Het is geen HACK, maar ik wist het ww omdat Machiel en ik die hadden afgesproken. We zouden samen spelen....
Nu had ik er al op aangedrongen hem het ww te veranderen, maar heeft hij niet gedaan. Dus het was nog dezelfde en idd, dan is het raden of het dan ook nog zo is....
Geluk/Ongeluk....

Het is jammer en zonde, iedereen mag denken wat hij ervan vind. Zoals eerder had ik meer schade aan kunnen richten dan ik wilde, maar heb dat niet gedaan. Veel spelers mag ik graag en machiel ook. Ik heb enkel de info van het forum gehaald en voor de rest niets gedaan... lijkt me toch wel aardig....

Voor de rest zag de stam er aardig uit en net zoals het account. Erg netjes, en ik wil niet dat Machiel hievoor een ban krijgt. Ik trek het volledige boete kleed aan...

Dus ook mijn welgemeende EXCUSES aan iedereen die zich erbij betrokken voelt. Je praat het niet goed, maar ja....
Jullie deden het bij ons, het was niet mijn bedoeling, maar door de drank was ik ondoordacht.
Ik had zoals eerder gezegt met proxy site kunnen inloggen en had niemand iets geweten. Dus stom van mij toch? Als ik nuchter was had ik dat niet zo gedaan en uberhaupt niet gedaan.

Of te record heb ik het dus bescheiden gehouden. Voor de rest meot iedereen weer lekker zijn gang gaan en lekker gaan spelen. Ik ben al beboet en van mij mag iedereen mij uitschelden van hier tot aan tokyo, ik verdien het....

Gen. en /Care zorgen nu al voor een serieuze wereld. Dus ja, en mijn excuses gaan ook vooral naar Spook, maar dat wist hij al... Goeie jonge...

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
O ja, en iedereen lees even alles goed en volg niet de kudde, maar creeer je eigen mening, zo'n topic wil je nog wel eens vluchtig lezen...
 

DeletedUser

Guest
en wie is je leider?? camel??

en wat zegt men, bij een stam volgt de spelers hun leiding in alle gegevallen, ze nemen de verantwoording op, en dragen zijn straf..

als je even bij Gen. kijkt staat het in het profiel

jongen jij snapt niet geheel wat ik zeg, mijn punt is dat ze heel gen. cheaters noemen terwijl maar 1 persoon het heeft gedaan

automatisch ben ik dan volgens jullie een cheater en dat staat me niet aan, hoe jij er weer op reageerd voel jij je aangesproken, en vervolgens heb ik een laag niveau ....

kijk we kunnen wel een nietes welles gesprek houden maar dat heeft totaal geen nut ;)
 

DeletedUser1875

Guest
Poterverdriedubbeltjes. Het spijt me zeer Ferdy, maar denk je nou serieus dat ik in dit topic dingen zeg omdat ik wil dat iedereen respect voor mij krijgt?

Ik heb hier al 3/4 maal gepost en daarbij toegegeven dat ik de beslissing heb gemaakt om Nippel in te laten loggen. Hijzelf wou het niet. Nogmaals voer ik het stambeleid en maak ik uiteindelijk uit wie er gekickt word. Dus nogmaals, het is mijn schuld, en ik heb bepaald dat Nippel blijft. Als er iemand uit de stam moet, dan ben ik dat wel.

Camelgamer.
 

DeletedUser

Guest
als je even bij Gen. kijkt staat het in het profiel

jongen jij snapt niet geheel wat ik zeg, mijn punt is dat ze heel gen. cheaters noemen terwijl maar 1 persoon het heeft gedaan

automatisch ben ik dan volgens jullie een cheater en dat staat me niet aan, hoe jij er weer op reageerd voel jij je aangesproken, en vervolgens heb ik een laag niveau ....

kijk we kunnen wel een nietes welles gesprek houden maar dat heeft totaal geen nut ;)

Inderdaad.
King of the game, als je nou gewoon stopt met je frustraties uiten naar mensen die er niks mee te maken hebben en het gewoon in-game houdt.

Echt waar, als je zo door blijft gaan krijg je (en ook de anderen die zo bezig blijven) echt in mijn ogen de status van attention-whore ;)

Zo moeilijk is het niet om dingen in-game te bespreken met betrokkenen ipv via het forum om aandacht te trekken ofzo. ;) Hou het leuk voor de anderen dus.
 

DeletedUser

Guest
gen. is gewoon de stam van W11, satori kan beter nu al opnieuw beginnen. hahaha

Serieus, in mijn ogen klink je als iemand die Gen. juist alleen maar voor het hoofd wil stoten. Hou gewoon op met die nutteloze opmerkingen net zoals iedereen (hopelijk:eek:).
 

DeletedUser

Guest
Hier moet ik toch even op reageren. Wat heb jij gepresteerd? Je maakt weer even een nieuw forum accountje aan en komt wijs doen met je _TBR_ en InS in je handtekening. Wat heb jij gepresteerd in je TW carriere? Volgens mij geen fluit, behalve dan natuurlijk het overnemen van accounts.

Ik kan me herinneren dat je voor mijn stam in w10 solliciteerde, niet geaccepteerd, daarna gestopt, of niet Qualsua? Of zal ik KatrijnVP zeggen? Of..

Ik hoop voor je dat je deze wereld wat langer bij 1 account blijft..:rolleyes:



De leider heeft hem ertoe aangezet. Bovendien is Nippel niet gekickt, dus ik neem aan dat de hele stam achter zijn daad staat.

helemaaal niet :mad: ik heb al een hekel aan spy's laat staan hacken en ik wist er nieteens iets van dus deze beschuldiging slaat nergens op IK VRAAG DIT NOGMAALS KAN HIER EEN SLOTJE OP VOORDAT IK KWAAD GA WORDEN mooi duidelijk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lancelot, wees gewoon verstandig en laat het rusten. ;) Net zoals Gildor hopelijk doet..
Als je weet dat het nergens op slaat, wees dan gewoon volwassen en negeer het ;)

PS: Die conclusie aan het einde van je post trok nergens op Gildor :p lol
Maar goed, dat is mijn mening en die hoeft niet aangevochten te worden ;p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan