Het licht is uitgedaan.

DeletedUser72524

Guest
Zieke burn van onze kleine Capriiiiiiii naar Laki trouwens. In andere woorden zegt onze kleine Capriiiiiiii dat de grap van een te hoog niveau is voor Laki.

Let op Laki niet mijn woorden :O
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Goed bezig die Capri:p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Zieke burn van onze kleine Capriiiiiiii naar Laki trouwens. In andere woorden zegt onze kleine Capriiiiiiii dat de grap van een te hoog niveau is voor Laki.

Let op Laki niet mijn woorden :O

Als het je (of Ashley) geruststelt, ik had bij jou exact hetzelfde gezegd ;)
 

DeletedUser58575

Guest
HA ik heb het gezien!!!

Amy is hartstikke aardig en cool. Alleen Amy is ook het soort persoon waarvan je er niet te veel moet hebben! Je hebt er absoluut eentje van nodig, maar teveel is ook niet goed zeg maar :p
 

DeletedUser72524

Guest
Hahaha :p, yeah right eerst zo'n woordgrap herkennen en daarna niet het verschil weten tussen een leeuw en een tijger. Klinkt geforceerd :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hahaha :p, yeah right eerst zo'n woordgrap herkennen en daarna niet het verschil weten tussen een leeuw en een tijger. Klinkt geforceerd :p

Het is vakantie, laat mij:(

Maar zo'n woordgrap herkennen is niet zo lastig. Ik maak ze zelf ook heel vaak (alleen dan wel van een lager niveau:X). En ik kan er sws nooit tegen als mensen forums, museums, datums e.d. zeggen:)

@TLD, dat is dan ook wel weer waar:p Ach ja, dan zal ik zeker wel me gewone zelf blijven? :(
 

DeletedUser58575

Guest
Ik heb geen idee wie je gewone zelf is, heb je amper gesproken ooit :p
Maar sowieso is jezelf blijven beter dan Amy worden. Ik ben zeker dat Amy dat met me eens zal zijn... :D
 
Reactiescore
770
We hebben het ergens anders aangedaan ;)
 
Bovenaan