Het licht is uitgedaan.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Simeco heeft het er duidelijk moeilijk mee dat hij het hoge niveau dat ik hem nu leg niet aan kan
 
Reactiescore
1.804
Ja het niveau is uitzonderlijk hoog nu er nog drie grepolisers en een paardenkop overblijven?? Je mag zelf kiezen welk van de twee jij bent!!
 
Reactiescore
1.577
nee alle begrip natuurlijk voor de buckershouding van CI

terwijl alle VF'ers andere oorden opzochten, bleef de man als een rots in de branding alleen achter

als een chameleon leerde hij zich aanpassen aan het dedaine grut dat achterbleef tot hij een van hen werd

dat zijn oude vrienden na zoveel jaren terugkeerden, had zelfs CI niet kunnen inschatten en nu zit hij in een innerlijke strijd

neemt hij zijn oude gewoonten weer op? of speelt hij op safe en schaart hij zich achter de huidige generatie omdat hij denk dat de oude VF'ers snel weer zullen verdwijnen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
nee alle begrip natuurlijk voor de buckershouding van CI

terwijl alle VF'ers andere oorden opzochten, bleef de man als een rots in de branding alleen achter

als een chameleon leerde hij zich aanpassen aan het dedaine grut dat achterbleef tot hij een van hen werd

dat zijn oude vrienden na zoveel jaren terugkeerden, had zelfs CI niet kunnen inschatten en nu zit hij in een innerlijke strijd

neemt hij zijn oude gewoonten weer op? of speelt hij op safe en schaart hij zich achter de huidige generatie omdat hij denk dat de oude VF'ers snel weer zullen verdwijnen?

Zolang ben ik nog niet terug buckertje.
 
Reactiescore
1.577
ok kom dan lekker zelf met een theorie als de mijne je niet bevalt

zolang je niets beters hebt is de mijne geldend en zit je dus in de tweespalt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
ok kom dan lekker zelf met een theorie als de mijne je niet bevalt

zolang je niets beters hebt is de mijne geldend en zit je dus in de tweespalt

Conclusie is simpel, jullie zijn allemaal mijn voetvegen hier louter ter mijn vermaak
 
Reactiescore
1.804
kijk hier loopt het al fout

welke zichzelf respecterende VF'er vraagt wat aan Duckje???
eens
je moet hem dingen opdragen, niet vragen
hij staat namelijk ten dienste van onze community, nooit vergeten!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik heb informatie over duckje waardoor hij niet om mijn wensen heen kan ;);)
 
Reactiescore
1.804
hoger lager kan gewoon perfect met 1 vriend hoor??
 
Bovenaan