Het grote wie-neemt-wat-overzicht!

DeletedUser24056

Guest
Beste Algemene Forum-gangers,

Omdat dit een avond is waarop ik zo'n tien posts gelezen heb, waag ik me aan iets waaraan ik me eigenlijk niet durf te wagen. Een overzichtje, wat de banden tussen stammen onderling aangeeft. Het idee heb ik gebaseerd op een topic dat ik ooit op W5 heb gezien. Alle overnames van de top 4 stammen tov de rest van de top 20. Kijken hoe men ervoor staat in een oorlog/grensconflict. Ik gebruik de statistieken van de afgelopen maand, om een beeld te schetsen over hoe het front tussen alle stammen op dit moment leeft. Als je eigen stam ertussen staat, kun je er eens een blik op werpen. Ook als je stam er niet tussen staat overigens! Let wel op dat de stats een soort van vertekend beeld kunnen geven!

De overnames display ik in vier verschillende kleuren, ieder met een aparte betekenis.
Negatieve score.
Positieve score.
Interne overnames.

Dinsdag 21 Juni, 2011

/Dome
/Dome vs. /Dome: 158
/Dome vs. McDome: 0

(Van de 913 overnames deze maand is dus 17,3% intern overgenomen)

/Dome vs. EMPIRE: 8-6
/Dome vs. SDS: 48-5
/Dome vs. *FUA*: 21-0
/Dome vs. R2G: 23-8
/Dome vs. MOD: 3-0


/Dome vs. BWR: 1-23
/Dome vs. Maori.: 0-1
/Dome vs. Order: 6-10

BWR

BWR vs. BWR: 92
BWR vs. BMB: 55

(van de totale 1.348 overnames is dus 10,7% geïnternd)

BWR vs. /Dome: 23-1
BWR vs. UA1: 46-4
BWR vs. EMPIRE: 12-2


BWR vs. Order: 25-28

Maori.

Maori. vs. Maori.: 261
Maori. vs. M.B.M.: 94

(van de totale 1.130 overnames is dit dus 32,2%)

Maori. vs. RSP: 104-13
Maori. vs. /Dome: 1-0


Maori. vs. Sick.: 0-26
Maori. vs. R2G: 0-15
Sick.

Sick. vs. Sick.: 76
Sick. vs. Sickmb: 140

(van de totale 836 overnames is dit dus 26,3%)

Sick. vs. Maori.: 26-0
Sick. vs. Forza: 1-0
Sick. vs. *FUA*: 10-0
Sick. vs. TS.: 5-0
Sick. vs. NO!: 46-0


Sick. vs. STN.: 1-2

Ik kan hier en daar een steekje hebben laten vallen. Maar goed, het is maar even voor de leuk. Kijk er een keer op, misschien date ik dit nog wel ooit op of breid ik het uit. Als ik er dan zin in heb!
Welke conclusies kun je uit deze stats trekken? See yourself zou ik zeggen. Naarmate de tijd vordert is dit leuk om nog eens te kijken. Wellicht is het nu wat te vroeg hiervoor, als alle stammen meerdere miljoenen hebben, is het leuk om dit wat grootschaliger te doen. Misschien een ideetje voor iemand anders (haha).

Rukurt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
Tnx. mooie discussie kan hier uit voortkomen ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
BMB is mb-stam van BWR dus die mag ook bij het lijstje interns van BWR, net als M.B.M. de mb stam van Maori is.
 

DeletedUser52173

Guest
Mooi gedaan!
Nu dit niet verder opblazen verder want dan komen de reuzachtige eenogige gifpoepende eksters -,- EN DAT WILLEN WE NIET!!!!
 

DeletedUser53396

Guest
Ziet er goed uit.
Hoop dat dit ook bijgewerkt blijft dan kunnen er zeker mooie discussies uitkomen.

Goed idee rukurt
 

DeletedUser57892

Guest
inderdaad leuk idee, wat mijn boven buurman al zegt ^^ :rolleyes:
 

DeletedUser52174

Guest
Leuk gemaakt Rukurt,

als je die MB's erbij zet kun je SickMB er ook wel even bij doen:)
 

DeletedUser24056

Guest
Let wel op dat de stats een vertekend beeld kunnen geven omdat niet alle stammen erop staan.
Voorbeeldje:

BWR vs. VL!: 129-0.

BWR zou een stuk beter uit deze stats komen zou dit erbij staan, maar VL! is geen top20-stam. Eigenlijk probeer ik te zeggen dat je dit overzicht met een korreltje zout moet nemen, maar het wel leuk is om je resultaten tot dusverre tegenover een bepaalde stam te zien. Echte conclusies van "welke stam doet het het best" kunnen niet getrokken worden. Wel de updates in oorlogen. Zo kun je wel concluderen dat BWR nog steeds de bovenhand heeft in de oorlog tegen /Dome. Sick - Maori idem.
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: Maori.
Zijde 2:
Stammen: United

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 64
Kant 2: 8
Verschil: 56

chart


Hier net hetzelfde. Maori.(3) vs United (21).
64 - 8

Wat me opvalt is dat de nr 1 stam de minste dorpen heeft overgenomen de laatste maand.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik geloof dat Sick er minder had, maar ik geloof dat ik daar per ongeluk ook de overnames van Sickmb erbij heb geteld. Zal ik morgen ook corrigeren.
 
Bovenaan