Het grote wie-neemt-wat-overzicht!

DeletedUser24056

Guest
Daar is ie dan. De update van 1-2-2011.
Deze wordt ook in de openingspost verwerkt, waardoor we kunnen vergelijken met de vorige keer. Dat is nu minder dan een maand terug, dus een deel van de overnames die hierin zijn opgenomen, zijn ook in de vorige stats opgenomen.
Ik heb het deze keer iets geavanceerder gedaan. Ik heb de barbarendorpen-overnames bij de interns opgeteld. Voor diegenen die dit niet als internen beschouwen, heb ik het apart berekend, en het percentage berekend met én zonder de barbarendorpenovernames.

Wat ik ook mee moest nemen, maar wat ik me niet realiseerde vooraf, is het gegeven dat de top twintig verandert in de loop van de tijd. Een stam als McDome staat nu twintigste. Deze stam is alleen opgenomen in de statistieken voor /Dome onder het kopje internen. Dit valt dus niet onder oorlogsresultaten. Bij andere stammen staat dit uiteraard wel bij oorlogsresultaten. Anyway, de huidige top 20 ziet er zo uit:

1 /Dome
2 BWR
3 Maori.
4 Sick.
5 EMPIRE
6 TS.
7 PloX
8 STN.
9 Forza
10 =DMG=
11 Enjoy.
12 SDS
13 Order
14 RSP
15 UA1
16 I.C.F.
17 Troy
18 NO!
19 *FUA*
20 McDome

Dan nog een laatste wijziging ten opzichte van de vorige keer. Ik heb een gele stand toegevoegd. Deze is voor een overnameaantal onder de 10. Die statistieken zijn niet voldoende om aan te geven of een stam winnende is een in conflict. Daar is dan gewoon sprake van een verdwaald dorpje dat wordt overgenomen door een andere stam.

Genoeg gezeverd, laten we maar gewoon beginnen:

/Dome

/Dome vs. /Dome: 168
/Dome vs. McDome: 15 - 0
/Dome vs. Barbaren: 190

Van de totale 1.052 overnames is 15,9% geïnternd. Het percentage met de barbarendorpen erbij opgeteld is 35,4%

/Dome vs. EMPIRE: 117-28
/Dome vs. SDS: 48-5
/Dome vs. Order: 11-10
/Dome vs. *FUA*: 27-1


/Dome vs. BWR: 1-22

/Dome vs. Maori.: 0-1

BWR

BWR vs. BWR: 46
BWR vs. BMB: 43-0
BWR vs. Barbaren: 382-0

Van de totale 1.321 overnames is 6,7% geïnternd. Het percentage met de barbarendorpen erbij opgeteld is 35,7

BWR vs. /Dome: 22-1
BWR vs. Order: 27-15
BWR vs. UA1: 58-3


Geen top 20stam heeft de bovenhand tegen BWR. BWR houdt zich sowieso al rustig in de al wel bestaande oorlogen.

BWR vs. EMPIRE: 2-2

Sick.

Sick. vs. Sick.: 63
Sick. vs. SickMB: 167-4
Sick vs. Barbaren: 129-0

Van de totale 779 overnames is 29,0% geïnternd. Het percentage met de barbarendorpen erbij is 45,5%.

Sick. vs. Maori.: 27-0
Sick. vs. TS.: 47-4
Sick. vs. NO!: 7-0
Sick. vs. *FUA*: 17-0


Ook Sick. voert de bovenhand in alle grensconflicten binnen de top 20

Sick. vs. Enjoy: 5-0
Sick. vs. STN.: 3-2

Omdat me nu de tijd ontbreekt om Maori te behandelen, doe ik dat een andere keer, of wellicht niet meer. Ligt een beetje aan de vraag die er naar is. Maar gezien de activiteit van Maori op dit forum, ga ik er niet van uit dat er vraag naar is.
Anyway, dat was de update van afgelopen maand weer. Tot de volgende keer dan maar weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik was Maori ! Wil hun intern percentage wel nog eens zien (a)
 

DeletedUser50540

Guest
BWR vs. Order: 27-15

dit kan bij intern, order is sowieso een bg en naar vermoedens een opleidingsstam
 

DeletedUser

Guest
Waren het beu daar. We deden ons best en dan was het weer niet goed ;)

Grof gezegd: Stank voor Dank daar ging het naar toe.
Niet overdrijven hé Jasper ;) Het is niet dat je nu een ander weg inslaat, dat gelijk heel Maori. *** is
 

DeletedUser

Guest
Niet overdrijven hé Jasper ;) Het is niet dat je nu een ander weg inslaat, dat gelijk heel Maori. *** is

Dat zeg ik volgens mij toch ook niet ?

Ik kreeg stank voor dank, daarom toch niet door de hele stam ?;)
 
Bovenaan