Het grote W11 praattopic

DeletedUser30462

Guest
Hey waar is de bedankknop gebleven?

met andere woorden: "idd IA"
 

DeletedUser34283

Guest
Maar ik heb wel respect voor jou flossie ^^
Phalanx zal vast een mooie stam zijn geweest als Lieflap erin heeft gezeten.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig!!!
Phalanx was kneitergoed. Al heb ik het idee dat Vision ook beter is dan dat ze beroemd zijn zeg maar, houden zich ook wat op de vlakte terwijl W18 echt een spetterend forum was.
Maar eigenlijk zou je het toch deels moeten lezen, ik heb het nota bene geschreven dus dat is altijd al leuk of niet soms? Keizerrijk zomermaand!
 

DeletedUser34283

Guest
Ik heb het gelezen, maar Phalanx is blijkbaar niet goed genoeg om het vol te houden:p
 

DeletedUser

Guest
Is W11 nog een beetje leuk?? Ik log nog wel eens in maar krijg niet veel meer mee:(
 

DeletedUser34283

Guest
Jij bent die vent met de geniale ligging. Het is best te doen.
 

DeletedUser34283

Guest
Naast de grootste snoever van w11 en naast de stam die het sterkste wordt geacht van w11.

Hard overleven daar :p
 

DeletedUser

Guest
haha op het gegeven moment was ik omsingeld door vision en had ik de keus om te gaan deffen en er super veel tijd in te steken terwijl ik ook nog een acc op w14 had/heb of om me gewoon weg te laten edelen:p Heb voor dat laatste gekozen, omdat ik toch al minder zin in w11 kreeg en w14 nog spannend is;)

En wat bedoel je met snoever?XD
 

DeletedUser

Guest
snoevers zijn mensen die als hobby hebben aan andere mensen hun piemeltjes te trekken

dit is dus de grootste hobbyliefhebber qua dat
 

DeletedUser34283

Guest
Snoever bedoel ik iemand mee die opschept maar niets kan. Ik heb het uiteraard over je rechterbuurman. T-Rex :D

Inderdaad precies wat jobeh zegt!
 

DeletedUser

Guest
hmm, na mijn weten heb ik nooit naast t-rex gelegen, misschien met 1 of 2 dorpjes ofzo xd
 
Bovenaan